Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.03.2024 02:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 37, 38, 39, 40, 41  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 16.04.2012 19:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.08.2010 20:31
Postitusi: 170
Pumbast paar tiiru tagasi keeramine ja originaalkolde külge panemine ei ole ometigi nii keeruline originaaliks tagasi muutmine?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 16.04.2012 19:27 

Liitunud: 13.12.2007 00:25
Postitusi: 708
Ei tea. Kui minul selline pill oleks, siis ma ei mõtleks selle peale, et mida teha, et saaks kummi kõrbema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 16.04.2012 19:30 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Turbotamise nimel võin vist iga inimese nimel rääkida, kel käed taguotsast välja ei kasva. Milleks lasta energiat mida saab ära kasutada vabasse loodusesse? Väga lihtne on ära kasutada väljalaske gaaside poolt tekitatud energiat ja muuta see õhukoguseks ning suunata seda õigesse kohta. Insenerid tol ajal lihtsalt ei pidanud seda vajalikuks ja kütet oli ämbriteviisi. Vanakooli auto on see tõesti, ei vaidle vastu, aga tegutsemishimu hoiab käed siiamaani masina küljes. Tal on vigu, ma tean, aga katseeksemplar ei saagi esialgu parem tulla. Võin vabanduseks tuua, et kuskilt peab ju alustama...
Nii rikas ma ka ei ole, et oleks kohe suutnud osta endale W210 mercedes ja siis saanud juba nautida inseneride leidlikust kus on turbo juba eos auto küljes ja küttekulu on 20% väiksem kui mul praegu.
Kui saan mõningati vanemaks ja finantsi tuleb sisse rohkem, suudan muretseda omad vahendid ja tegutsemiskoha, siis projekte tuleb veelgi, selles ma ei kahtle, praegu ma lihtsalt muutsin ühe auto sõidukõlbulikuks ja kulgen sellega igapäevaliselt. Neid lisandeid mis siia kõik külge keerata, neid on mul peast päris mitmeid läbi käinud, aga see on kõik selle nimel et sõidumugavust ja kvaliteeti parandada, ükski mõte ei ole tulnud niisama lambist võetuna, et näe, teised panevad, mina kah. Originaali hoidmise jaoks on juba omad eksemplarid ja W123 pole teps mitte vähe toodetud, miljonites lausa ja viisakaid - palju paremaid eksemplare kui mul liigub teedel-tänavatel siiamaani, ainuke vahe on see, et nad ei kirjuta sellest foorumisse. Kui vaadata aga Norra või Rootsi foorumeid, eriti superturbodiesel foorumit siis W123-W126 on väga populaarne nn rüvetamiseks ja kaalikaid on neil aiste vahel rohkem kui rubla eest.
Originaaliks muutmine on tõesti nagu Click mainis, kollektor maha, õlitustoru minema, karterisse punn ette ja originaalkolle tagasi. Seepärast ma jätsingi alles originaal õhufiltri kopsiku ja kõik muu mudru mis siia originaalis külge kuulub, ehk siis kui ei meeldi, keeran külge tagasi. Siiamaani veel meeldib ja jääb ka nii edasi.

E:
h20m kirjutas:
Ei tea. Kui minul selline pill oleks, siis ma ei mõtleks selle peale, et mida teha, et saaks kummi kõrbema.

Ei ole asi üldse kummi kõrvetamises, ega kiirendusvõistlemises. Kummi põletamine lihtsalt on üks näitaja mida mul auto hetkel teha ei suuda, ehk siis ette kujutada kui vähe jõudu tal praegu üldse on. Ma pigem panin turbo selle pärast peale, et saada maanteel hoida 90km/h stabiilsemalt, mitte et enne igat tõusu pean pedaali põrandasse suruma, et 80 haripunktis hoida. Käru kakkumine on ka parajalt parem, enam ei veni asi nii koledalt nagu ta seda varem tegi.


Viimati muutis canyondrift, 16.04.2012 19:56, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 16.04.2012 19:53 

Liitunud: 13.12.2007 00:25
Postitusi: 708
Härrased said minust hetkel valesti aru. Ma ei mõelnud turbotamist. Vaikselt võib ikka sellise asja tegeleda. Lihtsalt tahtsin kuulda, mis sa kostad selle peale, kui küsin selle kummi põletamise teema kohta. Jäi kõrva kriipima lihtsat, et põhjus, miks kapotialust arendada on vaja on see, et kummi lihtsa vaevaga põlema saada ja lahe on. Tahtsin lihtsalt öelda, kui soov välja ennast elada ja lihaletist paremaid tükke läbi selle valida soovid, siis vali mingi vastav masin selleks.
Mulle lihtsalt meeldib vanakool ja tore on vaadata kui noorema poolsed härrased ka sellega tegelevad, mitte ei lõhu.

Peace.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 01.06.2012 08:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Miks sa sinna ei pane vahele w124 pealt mõnda diislit? 2.5 td oleks juba päris äge ma arvan. Ei maksa ju need suurt miskit , aga minumelest töökindlamad kui see vana paun.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 01.06.2012 09:10 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
killer666 kirjutas:
Miks sa sinna ei pane vahele w124 pealt mõnda diislit? 2.5 td oleks juba päris äge ma arvan. Ei maksa ju need suurt miskit , aga minumelest töökindlamad kui see vana paun.

Mul on endal nii lihtsam, pigem säilitan originaali - kui tuju tuleb et tahaks võimsamat, siis vahetan pigem 124 või 210 vastu või siis raha vastu...
Tahab hirmus palju mõõtmist ja sättimist, ega see mootoritõste niisama naljategemine ei ole, et viskad vahele ja ongi vsjo, käpad uued jne. Räägitud on ka, et 2.5td on 124-l päris uimane, vast mitte uimasem kui minu oma praegu, aga enne vist ei lepi kui OM606 kapoti vahel on :twisted:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 29.06.2012 10:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Lõpuks kodus tagasi. Panen siia ka ühe pildi siis enda omast, kuna sobib natuke siia kunstiteoste teemasse. Kuidas meeldib Canyon?


Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 29.06.2012 22:12 

Liitunud: 17.01.2005 14:04
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
krt ma ilastasin klaviatuuri täis selle rohelise peale... :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 29.06.2012 22:31 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Rõvedalt ilus pill, kadeduseuss tõstab pead :think


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 30.06.2012 10:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Ma kammisin küll neid teemasid siin läbi, aga ei leidnud sinu helesinist kuskilt. Äkki viitsid selle kõige ilusama pildi temast (ehk mis pildipeal ta kõige rohkem valmis on olnud) siia panna? Vaataksin üle ning näitaksin ka selle rohelise ehitanud vennale sinu oma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 23.07.2012 21:07 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
_siim_ kirjutas:
OM 605 2,5 stdic 20v on väga terav asi,tuttaval igapäevas6iduk 550hp/404.5kw vana 124 universaali peal.
Teise tuttava OM 606 3.0 stdic 24v millega ise vahepeal ennast välja elamas käin ca sama palju...
Ja paari nädala jooksul peaks veel yhe w124 om606 aretamine pihta hakkama,target seekord ca600+hp ja ca 750+nj

Soovitan soojalt, maantee kulu ikka ca 8l/100km ja vajadusel saab täitsa kiiresti liikuda :D
Selline vanem kere oleks ka minu ideaalnägemus kuhu mootor ehitada,aga kahjuks korralikku sellist raske leida hea hinnaga.

Diiselmootor ja turbo - tõesti, ma ehitaks kui mul oleks selleks ka jäädav võimalus ning keegi jagaks lihtsat know-howd. Ise katsetamine tihtipeale lõpeb sellega et mootor jookseb kotti.
Igasuguse turboprojekti jaoks on vaja leida piisavalt hea mootor. Minu oma pressib praegu no ikka väga rõvedalt pauku karterisse ja õli läheb ka nii kuumaks, et stabiilselt 110-120 sõites tõuseb temperatuur ligi 100, see omakorda tekitab jahutussüsteemi omajagu rõhku ja no mida kuumemaks ja vedelamaks läheb õli, seda rohkem langeb õlirõhk. Tuleb igasuguseid nüansse jälgida jah. Olen näinud kuidas on ka minu enda kere mootorist välja võetud 400+hp ja see teema on ka superturbos üleval, lihtsalt asi tahab väga head finantseeringut ja materjali ning kohta. Minul paraku kaob hetkel garaaživõimalus ja edasine suurem tegutsemine on küllalt raskendatud.

HarryPokker kirjutas:
Ma kammisin küll neid teemasid siin läbi, aga ei leidnud sinu helesinist kuskilt. Äkki viitsid selle kõige ilusama pildi temast (ehk mis pildipeal ta kõige rohkem valmis on olnud) siia panna? Vaataksin üle ning näitaksin ka selle rohelise ehitanud vennale sinu oma.

Fotoalbumist kasutaja canyondrift alt otsi kui huvitab...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 27.11.2012 20:49 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Olen ka nüüd varsti euronumbritega liikumas, eile, vastu tänast lasti minu omad rotti. :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 28.11.2012 08:51 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Võid asemele ilma eurota ka võtta. Telli 1haaval lihtsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 28.11.2012 13:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2012 23:02
Postitusi: 364
Asukoht: Tallinn
HarryPokker kirjutas:
Lõpuks kodus tagasi. Panen siia ka ühe pildi siis enda omast, kuna sobib natuke siia kunstiteoste teemasse. Kuidas meeldib Canyon?


http://www.upload.ee/image/2470741/IMG_0081.jpg


WOW
:hail :hail :hail

_________________
Ega siis mingi suvaline sireen korraliku subwooferi vastu saa.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 29.11.2012 01:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 18:18
Postitusi: 881
Asukoht: Tallinn
Poisid, krt ajate mulle ka Mersu isu niimoodi peale. Peab vist enda omad ka kurjaks ajama :D. Mu omad näevad aint pisut räbalamad välja :(.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 37, 38, 39, 40, 41  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7