Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=35101
38. leht 41-st

Autor:  FOX1000 [ 19.01.2012 17:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

brake kirjutas:
trafic_flow kirjutas:
Lõhub uunikumi.


Mida sa lõhkumise all silmas pead?
See kui ta vanemat sorti autole turbo peale paneb, siis see ei ole ju lõhkumine :think
Muidu edu ja jaksu ikka :hail

see mootor on niguinii suht mõttetu et sinna võib proovimõttes 2 turbot ka panna,pole kahju kui laiali jookseb,
ise oleks võtnud ligidale 3.0 r5 disla millel rohkem potensiaali,või siis w124 3.0td

Autor:  Fantom [ 21.03.2012 20:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-]

Lugu selline. Hakkan endal w123 pullmani (8 kohaline) kõpitsema.
Mure selles, et aga sa tea kas kellelgi 3.0 d mootorit üle ja käigukasti.
Kas 2.4 d kast sobib ka .. mis erinevused jms.

Sa rohkem selle w123 kursis.. tead vb kes kus mida müüa pakub. Kus saab jms.

Kui sul endal on asju üle siis võid heaga pakkuda. vaatanehk on midagi mis mul ära kuluks.

Autor:  canyondrift [ 22.03.2012 00:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-]

Fantom kirjutas:
Lugu selline. Hakkan endal w123 pullmani (8 kohaline) kõpitsema.
Mure selles, et aga sa tea kas kellelgi 3.0 d mootorit üle ja käigukasti.
Kas 2.4 d kast sobib ka .. mis erinevused jms.

Sa rohkem selle w123 kursis.. tead vb kes kus mida müüa pakub. Kus saab jms.

Kui sul endal on asju üle siis võid heaga pakkuda. vaatanehk on midagi mis mul ära kuluks.

Mercedese foorumist soovitan 3.0D mootorit uurida, aga kui juba asi kapitaalselt liikuma hakkab siis äkki oleks kaalutlusel W124 diiselmootor, kui on plaanis asi aga originaali sättida, siis originaalmootorist muidugi ei saa ei üle ega ümber. Mulle on küll pakutud 3.0 mootorit, aga 53 ja 63kw jõuvahe on liiga väike neljasaja kuupsentimeetri kohta.

W123'l on sarnased käigukastid nii 2.0D kuni 3.0D isegi bensiinimootoritel, ainuke asi mis mis ma tähele panin, on sidur, see on uuematel natukene erinev, nn peene nuudiga, minul on aga jämeda nuudiga. Hoovastik on sama, gardaanid on sama pikkusega jne, ainuke vahe on gardaani "paksus" ja tagasild on pea et igal mootorimargil erinev.

2.4D pullmanile on minu arvates liiga jõuetu, kui juba minna siis 3.0D igal juhul. Erinevus on ainult ühe silindri juurde panek, mitte midagi muud, kui ma võtsin plokikaane tihendid 2.0D ja 3.0D, siis augud ja avad on umbestäpselt samadel kohtadel, nii palju kui ma enda oma olen lammutanud siis tõesti, muud vahet pole kui üks lisasilinder. Ainuke asi on et 3.0 töötab korras olles mõningati vaiksemalt kui rida neljane diisel.

W123 varuosade poolest soovitan kindlasti mersuklubisse kasutaja teha ja sealt küsida. Näiteks praegu on hea pakkumine 2.4D W123-le millel on viiekäiguline manuaalkast mis on suhteliselt haruldus ja see liigutab end tavalise autoamatkasti hinnaga. Minul on varuosi suhteliselt vähe alles jäänud, aga midagi ehk ikka leiab, kui on soovi - küsi.

Autor:  madisRS [ 23.03.2012 19:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Kui sellele 3.0 disla mootorile suur turbo panna siis võib ikka Nö "Läg" päris suur olla, Näiteks ka video...

Autor:  canyondrift [ 23.03.2012 20:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

500hj neist mootoritest pole tegelikult isegi palju. Oleks ju lahe küll kedagi mingisuguse vana kolliga suitsupilve passima jätta, aga huvitav kaua sellisega sõita viitsid... Kütust imeb 15l sajale ja sinikraed istuvad koguaeg kukil "sul mootor suitseb - kordusele"
606 mootor oleks ideaalne igasuguseks tuunimiseks, samas superturbodiesel foorumis on ka tavalisest 617-st välja võetud W116 kere peal ~10sek aeg. Asja võluks kompressor ja turbo... (link all)
Ilma pumpa modifitseerimata saab äkki jõulisa vaid mingisugune 30% kui mitte vähem, jõud õhust ja armastusest ei tule ja selle nimel tuleb tööd teha, aga ma praegu väga ei nuta, mööda kannatab sõita paremini kui varem ja eks isetegemise rõõm ole alati juures.
Pean teise mootori kõvale vaatama - viimasel ajal olen aru saanud et vähe hõre on teine... Siis võib ju korraks proovida näiteks 4 tiiru pumpa peale keerata...
Diislile võib rõhku peale anda küll - kütus on see mis kurjasti käitub, paljudele ongi probleemiks tühikäigul saadav küttekogus kuna rõhku pole, siis selle jaoks on ALDA süsteem http://www.superturbodiesel.com/std/Thr ... 2#pid12762 - suretab mootorit madaltel pööretel natukene.

Autor:  Klutz [ 03.04.2012 14:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Kas ta sul on sissepritse või karburaatoriga mudel ja palju sinu auto tühimass on ja kütust tarbib Tallinna linnas sõites?

Autor:  nrgchris [ 03.04.2012 14:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Klutz kirjutas:
Kas ta sul on sissepritse või karburaatoriga mudel ja palju sinu auto tühimass on ja kütust tarbib Tallinna linnas sõites?

Uue seadistusega, ma arvan et ta polegi tallinna jõudnud veel.

Autor:  sixa [ 03.04.2012 15:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Klutz kirjutas:
Kas ta sul on sissepritse või karburaatoriga mudel ja palju sinu auto tühimass on ja kütust tarbib Tallinna linnas sõites?

diiselauto karpaga?

Autor:  Klutz [ 03.04.2012 15:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Miks mitte, vanad usa v8 diislid kõik olid karpakatega

Autor:  sixa [ 03.04.2012 15:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Klutz kirjutas:
Miks mitte, vanad usa v8 diislid kõik olid karpakatega

pole nende kohta midagi kuulnud, tuleb uurimustööd tegema hakata. aga see mersu kindlasti kõrgsurvepumba ja pihustitega.

Autor:  tõnisson [ 03.04.2012 17:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

sixa kirjutas:
Klutz kirjutas:
Miks mitte, vanad usa v8 diislid kõik olid karpakatega

tuleb uurimustööd tegema hakata.

Ära kuluta oma aega.

Autor:  3lvis [ 03.04.2012 17:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Klutz kirjutas:
Miks mitte, vanad usa v8 diislid kõik olid karpakatega

Mõtle nüüd asi hoolikalt läbi... diisel karpa? Diisel mootori tööpõhimõte on ju see, et hetk ennem kui mootor jõuab TDC asendisse pihustatakse mootorisse diisel mis tänu suurele temperatuurile ja kompressioonile plahvatab. Kui sellisel hetkel tilgutada seda diislit läbi sisselaske mootorisse siis kogu kompressioon jookseks lihtsalt taevasse ja ei toimuks seal mootoris mitte midagi. Jah, mudellennukitel väidetavalt peaks leiduma mootoreid mis töötavad "diisli aurudelt" aga mingit jõudu sealt oodata on suhteliselt lootusetu juhtum. Vähe sellest, kui esimesel diisel mootoril juba kütus pihustati mootorisse survestatud õhuga siis panna see mootor tööle mingi ime läbi diisli aure mootorisse meelitades oleks ju puhas taandareng. :)

Edit: Keegi võiks viidata konkreetsele mootorile mis on auto peal, diisel ja karpa.
2 taktiline Detroit diisel oli ka ju pihustitega.

Autor:  praanik [ 03.04.2012 19:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Klutz kirjutas:
Miks mitte, vanad usa v8 diislid kõik olid karpakatega


Kahetaktilised ikka mõtlesid?

Autor:  canyondrift [ 03.04.2012 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Uue seadega on tegelikult Tallinnas juba ära ka käidud. Klubiüritus sai kaasa sõidetud, 700km ja Tallinna ots samamoodi enamvähem sinna auku. Ei kurda, paagitäie meetodil on küttekulu ~10l sajale, võiks vähem olla, aga eks näis mis uus mootor endaga kaasa toob. Võibolla ka viga minu sõidustiilis ja rehvides ning ilmastiku oludes, aga suvel sain 7-8l sajale ilma turbota, oletan et turbo peaks küttekulu reaalselt vähemaks viima, et autol rohkem jõudu on.
Käru on igatahes öö ja päev vedada, liigub täitsa asiselt ja ennem võimatud tõusud on saanud võimalikuks.
Mõnisada kilomeeter veel ja õlivahetus, aga ennem tuleb vist jah mootori järel ära käia.
Karpaga diisel, ma ei tea kas asi reaalselt olemas ka on, aga näiteks 2t võrri/riga forseeritud mootor töötas diiselküttega, suitses ainult kõvasti. Ennem tuli loomulikult mootor piisavalt kuumaks sõita, et tekiks isesüttimine. Niiet usun, et esimesed diislid võisid tõesti karburaatoriga olla. Võrr tahtis tegelikult ainult surveastme tõstmist vistist, pole palju uurinud.

Kes ei usu, siis youtube näide druzbast...

Autor:  sixa [ 04.04.2012 10:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

tõnisson kirjutas:
sixa kirjutas:
Klutz kirjutas:
Miks mitte, vanad usa v8 diislid kõik olid karpakatega

tuleb uurimustööd tegema hakata.

Ära kuluta oma aega.

ma pole kunagi sellisest asjast kuulnud. minu arust on see võimatu. aga igaks juhuks googeldasin natuke. ei taha internet selle kohta mingit infot anda.

38. leht 41-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/