Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=35101
39. leht 41-st

Autor:  3lvis [ 04.04.2012 15:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Ma viimast korda tekitan veel OT'd.
canyondrift - Kusjuures Rudolf Dieseli esimene mootor oli ka siiski pihustitega, seal lihtsalt surus kütuse mootorisse õhk mis oli rõhu all niiet ka esimene diisel mootor oli pihustitega.
See bensiini jõul mootori kuumaks ajamine ja siis diisli pealt sõitmine ei tundu siiski just eriti hea lahendus kuna bensiini mootoril ei ole sellist kompressiooni niiet jõudu saab ju oluliselt vähem ning noh copy-paste internetist: "In the true diesel engine, only air is initially introduced into the combustion chamber."
Diisel mootoril ju pihustist survega läbiaetud kütus muutub väiksteks piiskadeks mis mootoris suure kuumuse käes, mis kompresioonist on tekkinud, hakkab pinnalt aurustuma ja süttib ning süttimise ajal aurustub edasi. Kui nüüd see kütus ühe joana sisse lasta siis sealt joa pinnalt aurustub oluliselt vähem kütust kui väikstelt piiskadelt mis tähendab väiksemat jõudu ja suuremat kogust kütust mis ei jõua mootoris ära põleda. Niiet igaljuhul on täiesti mõttetu tegevus aretada diislile karpa. :)
End of OT

Autor:  brucevilli [ 04.04.2012 16:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

kui sa veel otsid taolisi kärgesi siis nägin täna raadi autoturul midagi sellist.

Autor:  canyondrift [ 07.04.2012 09:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Ei vaidle üldse pihustiteemale vastu, tean kuidas diiselmootor töötab. Lihtsalt võimalus on seda ka niiviisi lahata, et kahetaktilise puhul on võimalik ka diisliga ringi sõita. Huvitav, kui süüteküünlalt juhe maha tõmmata, kas siis käima ka jääb...

Kärgvelgesid, ma ei tea, kui näeks pilti, siis ütleks midagi, raadi autoturg on vähe kaugel et sinna kohe tormata.

Autor:  Terribleone1988 [ 09.04.2012 14:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

canyondrift kirjutas:
Ei vaidle üldse pihustiteemale vastu, tean kuidas diiselmootor töötab. Lihtsalt võimalus on seda ka niiviisi lahata, et kahetaktilise puhul on võimalik ka diisliga ringi sõita. Huvitav, kui süüteküünlalt juhe maha tõmmata, kas siis käima ka jääb...

Kärgvelgesid, ma ei tea, kui näeks pilti, siis ütleks midagi, raadi autoturg on vähe kaugel et sinna kohe tormata.


Aastaid tagasi vurasin ise tehtud kardiga ringi, peal oli 125 minski 2t mootor ja see sunnik läks ka nö lõhkuma :D pöörded põhjas ja isegi kui küünlajuhtme maha kakkusin käis samamoodi edasi. Isegi käe karburaatori ette panek ei aidanud, ahmis siis mujalt lisaõhu. Sõitsin muidugi bensiiniga.

Autor:  canyondrift [ 13.04.2012 22:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Tõin omale uue mootori vahelduseks. Eks näis mis sellest välja küll tuleb, aga enne peale ei rända kui maas käima panen ja kuulan kuidas asi töötab, mõõdan surved, kontrollin karteri pidavuse ja paljutki muud. Ehk keeran ka mõned tiirud oma pumpa juurde, et näha mis siis toimuma hakkab kui gaasivajutusel ikka musta londi sumpast kätte saab.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  milky [ 14.04.2012 15:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

canyondrift kirjutas:
Ei vaidle üldse pihustiteemale vastu, tean kuidas diiselmootor töötab. Lihtsalt võimalus on seda ka niiviisi lahata, et kahetaktilise puhul on võimalik ka diisliga ringi sõita. Huvitav, kui süüteküünlalt juhe maha tõmmata, kas siis käima ka jääb...

Kärgvelgesid, ma ei tea, kui näeks pilti, siis ütleks midagi, raadi autoturg on vähe kaugel et sinna kohe tormata.

Muidu kahetaktilised diislid on ju täitsa olemas, ntx vene ajal olnud keskliigendiga traktorid(mingid pisikesed kökatsid), pole aint aimu mis nende mark on. Mootoriosa on nagu kahetaktilisel ikka, aga lisaks on kõrgsurvepump ja pihusti.
Aga teemasse ka, kui sa uue mootori ostsid juurde, et kas siis hetkel pealolevale proovid niipalju peale keerata kui kannatab? :twisted:

Autor:  Ronny [ 14.04.2012 18:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

milky kirjutas:
Muidu kahetaktilised diislid on ju täitsa olemas, ntx vene ajal olnud keskliigendiga traktorid(mingid pisikesed kökatsid), pole aint aimu mis nende mark on. Mootoriosa on nagu kahetaktilisel ikka, aga lisaks on kõrgsurvepump ja pihusti.

OT/ TZ-4K-14

Autor:  KakukeO [ 15.04.2012 13:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

bomsch kirjutas:
_siim_ kirjutas:
Tundub jälle ulme bensukameestele eks :D aga diislil reguleeritakse pöördeid ja võimsust etteantava kütusekogusega,turbod ja muud asjad lihtsalt jooksevad kaasa :)

Ei tundu ulme. Bensukal on suures pildis sama moodi. Mida rohkem gaasi vajutad ja kütust peale annad, seda suuremaks tõusevad pöörded ja võimsus. Turbo ja muud asjad lihtsalt jooksevad kaasa sellega.
Ulme on see diislimeeste jaoks, et isegi sellist tahmapilve ei jää maha sama jõu juures. :D

Kuldsed sõnad ;)

Autor:  SpikeBMW [ 16.04.2012 09:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Veel suurem ulme selle tahma juures on see, et minu 74kw obljäädi diisel ei tahma üldse. A ega edasi ka ei liigu...
330D ka ei tahmanud ja edasi astus väga mehiselt? Kuskohast selline arusaam, et diisel=tahm? Ainuke miinus on see, et tankides hakkavad käed haisema(kui juhuslikult kindaid ei kasuta). Ja samas ma tangin nii harva... :D

Autor:  Rauno. [ 16.04.2012 10:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

SpikeBMW kirjutas:
Ainuke miinus on see, et tankides hakkavad käed haisema(kui juhuslikult kindaid ei kasuta). Ja samas ma tangin nii harva... :D

Ma tõesti ei mõista kus või kuidas kõik tankimas käivad. Pea kolm aastat diisliga sõitnud ja 2-3 korda on käed haisenud pärast tankimist. Need korrad ka oma lolluste pärast.

Autor:  SpikeBMW [ 16.04.2012 13:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Olerex

Autor:  3lvis [ 16.04.2012 15:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Diisel ei haise vaid lõhnab meeldiva aroomiga. :)
Kõige selle muu jutu seest ei viitsi otsida niiet küsimus ka, tuleb nüüd teine mootor turboga või ilma? :)

Autor:  canyondrift [ 16.04.2012 15:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

3lvis kirjutas:
Diisel ei haise vaid lõhnab meeldiva aroomiga. :)
Kõige selle muu jutu seest ei viitsi otsida niiet küsimus ka, tuleb nüüd teine mootor turboga või ilma? :)

No eks ikka, otsin teist natuke parema paigutusega sisselaske kollektorit, millel on parajalt parem paigutus ja sissevõtt, korraliku seenega, et sinna toru ikka kõvasti kinni saaks keerata. Praegu on lihtsalt sile ja paar korda on maha visanud lõdvikut.
Kui hästi läheb siis äkki panen ka teise turbo, mingi BMW oma või siis otsin päris uue, see on siiski natukene väsinud olekuga. Nii palju tuleb teha, et kuival asfaldil rehvi vilisema saaks, praegu on see võimatu, enne annab kas sidur otsad või siis jääb jõust väheks.

Autor:  h20m [ 16.04.2012 19:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Osta kohe mingi vana rullikas. Jäta see vanakooli pill originaaliks ja väärikaks. Alguses kui taastama hakkasid seda pilli, oli näha ikka korraliku vanakooli tehnika austaja hingega noormeest. Nüüd hakkab vaikselt teistmoodi tunduma, aga ma loodan, et ma saan valesti aru.

Autor:  sixa [ 16.04.2012 19:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

h20m kirjutas:
Osta kohe mingi vana rullikas. Jäta see vanakooli pill originaaliks ja väärikaks. Alguses kui taastama hakkasid seda pilli, oli näha ikka korraliku vanakooli tehnika austaja hingega noormeest. Nüüd hakkab vaikselt teistmoodi tunduma, aga ma loodan, et ma saan valesti aru.

mis on halba mootoriruumi näppimises? ta ei topi ju kerele mingeid hiiglaslikke antitiibasid jms.

39. leht 41-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/