Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=35101
41. leht 41-st

Autor:  risto995 [ 16.02.2013 00:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Lugesin kogu teema läbi ja pean sõnama ,et oled suure töö ära teinud kuid diislite ja nende turbotamisega tekkisid mõned küsimused.
Millised mersu diislid on kõige paremad millele annaks turbot peale kruttida nii ,et ei peaks mootorit lahti tegema ja samas kestaks ka ?
Ja kas selle tahma vastu mingit nö filtrit pole leiutatud?

Autor:  KakukeO [ 16.02.2013 01:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

risto995 kirjutas:
Lugesin kogu teema läbi ja pean sõnama ,et oled suure töö ära teinud kuid diislite ja nende turbotamisega tekkisid mõned küsimused.
Millised mersu diislid on kõige paremad millele annaks turbot peale kruttida nii ,et ei peaks mootorit lahti tegema ja samas kestaks ka ?
Ja kas selle tahma vastu mingit nö filtrit pole leiutatud?

Filter peaks ju asetsema väljalaskesüsteemis aga siis oleks ta vastusurve effektina ? Vabandan kui eksin aga vist oleks nii, aga turbo masinal pole vastusurvet vaja kuna selle toodab juba turbo ?

Autor:  photograph [ 16.02.2013 11:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

KakukeO kirjutas:
risto995 kirjutas:
Lugesin kogu teema läbi ja pean sõnama ,et oled suure töö ära teinud kuid diislite ja nende turbotamisega tekkisid mõned küsimused.
Millised mersu diislid on kõige paremad millele annaks turbot peale kruttida nii ,et ei peaks mootorit lahti tegema ja samas kestaks ka ?
Ja kas selle tahma vastu mingit nö filtrit pole leiutatud?

Filter peaks ju asetsema väljalaskesüsteemis aga siis oleks ta vastusurve effektina ? Vabandan kui eksin aga vist oleks nii, aga turbo masinal pole vastusurvet vaja kuna selle toodab juba turbo ?

Mitte ühelgi autol ei ole vastusurvet vaja. Jälle see loll arusaam.

Autor:  ghozt [ 16.02.2013 11:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

photograph kirjutas:
KakukeO kirjutas:
risto995 kirjutas:
Lugesin kogu teema läbi ja pean sõnama ,et oled suure töö ära teinud kuid diislite ja nende turbotamisega tekkisid mõned küsimused.
Millised mersu diislid on kõige paremad millele annaks turbot peale kruttida nii ,et ei peaks mootorit lahti tegema ja samas kestaks ka ?
Ja kas selle tahma vastu mingit nö filtrit pole leiutatud?

Filter peaks ju asetsema väljalaskesüsteemis aga siis oleks ta vastusurve effektina ? Vabandan kui eksin aga vist oleks nii, aga turbo masinal pole vastusurvet vaja kuna selle toodab juba turbo ?

Mitte ühelgi autol ei ole vastusurvet vaja. Jälle see loll arusaam.



Kas vastusurve 2 taktiliste mootorite puhul ainult oluline mitte pole?

Autor:  photograph [ 16.02.2013 11:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

ghozt kirjutas:
photograph kirjutas:
KakukeO kirjutas:
risto995 kirjutas:
Lugesin kogu teema läbi ja pean sõnama ,et oled suure töö ära teinud kuid diislite ja nende turbotamisega tekkisid mõned küsimused.
Millised mersu diislid on kõige paremad millele annaks turbot peale kruttida nii ,et ei peaks mootorit lahti tegema ja samas kestaks ka ?
Ja kas selle tahma vastu mingit nö filtrit pole leiutatud?

Filter peaks ju asetsema väljalaskesüsteemis aga siis oleks ta vastusurve effektina ? Vabandan kui eksin aga vist oleks nii, aga turbo masinal pole vastusurvet vaja kuna selle toodab juba turbo ?

Mitte ühelgi autol ei ole vastusurvet vaja. Jälle see loll arusaam.



Kas vastusurve 2 taktiliste mootorite puhul ainult oluline mitte pole?

Täpselt nii, aga see mersu ja ega ka teised autod mille teemades tarkpead räägivad vastusurvest pole kahetaktilised :D:D
Auto väljalaskes on märksõnaks resonants. :) :)

Autor:  canyondrift [ 16.02.2013 13:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Kõige mõtekam mersu mootor mida turbotada on ilmselt juba tehasest tulnud turboga 606 mootor. Sommid ja muud värvilised sõidavad 606 mootoriga ikka päris suure võimsusega. 606-l peaks kuulduste järgi olema juba tehasest sepistatud kolvid, tugevam vänt, kepsud, kaas peab isegi mingit matsu vastu jne.
606-mootor on ridaskuuene 3.0, originaalis, oleneb autost, kas siis 124 või 210 pealt võetuna, 100kw, 130kw või igatahes midagi sinna ligilähedale. 210-il on aga natukene elektroonikat ka juures, niiet täismanuaalne see kütusepump ei ole, kuigi sobis sinna vist 603 mootori oma, millele 7-8mm plunseritega saab pilli päris viisakalt laulma. Diisli turbotamine on oluliselt vähem mõttetegevust vajav kui bensuka turbotamine... 606 mootori puhul peab ainult vaatama et nad oma pikkade kaante tõttu on temperatuurile natukene kapriissed, ka mul seisab üks 210 garaažis millel kaas vaja maha võtta ja uurida mis probleem on, kas on kõver või on mõra sees.. Muu osa on neil suht pommikindel, peavad miljoneid kilomeetreid ja jäävad hinnaklassi kuskil 600€ ligi kui ainult mootor võtta. Terve autoga 2000 kanti, aga siis võib juba mootoriremondile vaikselt mõelda. Mersuklubis üks kasutaja on ka väikese arenduseema teinud 606 mootorist ja selgitanud seal natukene mootori isepära, niiet soovitan lugeda.

Auto juures midagi toimunud ei ole, tallinna teed ja sool muudkui aga närivad kuklas, üliõpilaslikult raha ka ei ole et sellele vastumürki leida. Just keeras spidomeeter 444000 ette, kuigi et see näitab ainult aiateibaid on siiski näit täitsa äge.
Vahepeal soetasin teise mootori tarbeks starteri ja teistsuguse sisselaske kollektori mis loodetavasti hakkab minu oma asendama. Võimalus panna suurem turbo ning ka natukene modida kütusepumpa. Seda aga siis kui ilmad hakkavad sulamise poole kiskuma, praegune põhirõhk on mosse garaažist välja saada ja vilistama.

Autor:  mkangur [ 29.04.2013 14:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Endal ootab 75 aasta mudel garaažis, millel on vaja sarnased keretööd ära teha+ samamoodi pilpaks võtta ja kokku tagasi laduda. 2.3bensiinikas autom.

Aga jõudu ja jaksu!

Autor:  sigmar [ 15.05.2013 14:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

On see võimalik, et täna Tartus Riia tänaval sõitis Passat tagant selga?

Autor:  canyondrift [ 15.05.2013 15:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

sigmar kirjutas:
On see võimalik, et täna Tartus Riia tänaval sõitis Passat tagant selga?

Peaks igaks juhuks aknast alla piiluma, et äkki on ära aetud vms, aga muidu peaks ilusti maja ette pargitud olema ja Tallinnas asuma.

Autor:  Votex [ 17.05.2013 18:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Päris igaüks ei oskaks seda diisel Mersut käimagi panna vast, isegi kui võti peopeale poetada :D.

Autor:  anttee [ 17.08.2013 00:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

ruukki kirjutas:
mul majaees seisab selline merss mille velg sobiks sulle, nagu naine kööki

see paremal olev mersu ka tolle omaniku oma pluss veel üks mingine beež
Pilt

Nende Mersude omanik on minu s6ber (:
Ja praegu see vana S-Klass on vaga vaga muutunud, ta pani sisse 3.2 mootori, varvib praegu seda yle ja ta on maast 15cm k6rge (:

Autor:  canyondrift [ 03.01.2014 13:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Mersust hektkel nii palju, et seisab sõbra juures varju all, ilma aku ja poole sisuta. Kuna ei taha autot enam tappa tallinna teedel ja soola sees seda lihvida, siis otsustasin seisma jätta talveks.
Edasised plaanid on värvi suhtes vigadeparandus, mõningaid kereplekke siluda, saada ilmselt aknatihendid pidama ja mõningad muud hädad...

Mootori poole pealt kõlguvad mõtted vaikselt kas OM605 poole (eelistatum variant) või siis OM602 ning mõlemad siis üle laadida, ühte vähem, teist rohkem. Kes asjaga kursis teab drilli. Mul on olemas juba viiekäiguline manuaalkast koos sinna kuuluvate pudinatega, kaasaarvatud kardaan. Oli ka vahepeal mootor mis oli kahjuks kotti aetud. (Kui kellegil OM602 varuosi vaja mootori koha pealt siis saab küsida, kepsud ja kõike on pakkuda, isegi töötav ja korras plokikaan)

41. leht 41-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/