Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.04.2024 21:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 217 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: zaz 968m 1985 madis1080
PostitusPostitatud: 11.01.2010 22:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
kirepisiim kirjutas:
no kui korda saab, saab sellega sõita ka, ja kui arvad, et sellisele pilke ei pöörata, siis sipa eksid, pööratakse ikka natsa rohkem, kui su jawale :D

JAWA oli nõukogude liidu hinnatuim ratas, sapakas pole kunagi olnud n-liidus hinnatud auto. Ja suht ükskõik mida keegi mu JAWA-st arvab, vähemalt see pole mingi roostekäkk. Vabandan OT pärast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: zaz 968m 1985 madis1080
PostitusPostitatud: 11.01.2010 23:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.05.2005 20:54
Postitusi: 601
Asukoht: Söörömöö
JAWAmees kirjutas:
JAWA oli nõukogude liidu hinnatuim ratas, sapakas pole kunagi olnud n-liidus hinnatud auto. Ja suht ükskõik mida keegi mu JAWA-st arvab, vähemalt see pole mingi roostekäkk. Vabandan OT pärast.

Sorri, aga sa elad siiamaani vist nõukogude liidus. Igatahes, praegu on juba aasta 2010 ja nõukogude liitu pole enam!

Tänapäeval on igasugune vanatehnika huvitav vaadata, katsuda ja söita.

_________________
tomsonmrt.com
rebelmoto.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: zaz 968m 1985 madis1080
PostitusPostitatud: 12.01.2010 01:37 

Liitunud: 24.07.2004 02:55
Postitusi: 46
mis on punane ,kahejala vahel ja haiseb? -vana vene jawa :D (sry OT)
968M oli ka enda esimene aga sõiduoskus siis puudus ja nüüdseks alles vaid pildid kõverast ja puruks sõidetud autost.
Väärt pill ,hoia teda!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: zaz 968m 1985 madis1080
PostitusPostitatud: 12.01.2010 13:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
bayer kirjutas:
mis on punane ,kahejala vahel ja haiseb? -vana vene jawa :D (sry OT)
968M oli ka enda esimene aga sõiduoskus siis puudus ja nüüdseks alles vaid pildid kõverast ja puruks sõidetud autost.
Väärt pill ,hoia teda!

JAWA ei ole ei vene ega ka nõukogude liidu ratas :wink:
Madis, kas aasta ajaga on toimunud üldse mingit arengut kere poolest?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: zaz 968m 1985 madis1080
PostitusPostitatud: 12.01.2010 13:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2006 14:35
Postitusi: 145
JAWAmees kirjutas:
kirepisiim kirjutas:
no kui korda saab, saab sellega sõita ka, ja kui arvad, et sellisele pilke ei pöörata, siis sipa eksid, pööratakse ikka natsa rohkem, kui su jawale :D

JAWA oli nõukogude liidu hinnatuim ratas, sapakas pole kunagi olnud n-liidus hinnatud auto. Ja suht ükskõik mida keegi mu JAWA-st arvab, vähemalt see pole mingi roostekäkk. Vabandan OT pärast.


Krt, ma teiste eest ei tea rääkida, aga mind paneb isegi nö roostekäkk sapakas järgi vaatama.. Kunagi tahaks kindlasti omada ühte nö pühapäevasõidukiks. See vastu kui keegi oma Jawakesega vastu sõidab, jätab mind küll külmaks, aga nagu ma ütlesin, see minu arvamus.

Sasseri omanikule aga jõudu ja paksu rahakotti, et sellest ikka ilus masin kord saaks!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: zaz 968m 1985 madis1080
PostitusPostitatud: 12.01.2010 16:31 

Liitunud: 06.02.2009 19:34
Postitusi: 610
Ärge nüüd tülli minge. :)

ZAZ on tänapäeval liikluses üsna haruldane nähtus, enamused siiski külapoiste masinad mis lishalt peeneks tõmmatakse. Samas ega see Jawagi enam tänapäeval igapäevane nähtus pole ning usun, et järgi vaataksin mõlemale. Aga see, et siin lihtlabaselt üksteist maha tegema hakkate, ei sobi mitte! Vanatehnikahuvilised võiksid ikka kokku hoida, palju neid tõelisi taastajaid ikka on, rohkem sellised muidu "tillinäppijad".

Vabandust OT pärast, muidu masinaga ilus töö ära tehtud ning soovin edu edaspidiseks!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: zaz 968m 1985 madis1080
PostitusPostitatud: 12.01.2010 18:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.09.2006 23:40
Postitusi: 692
Asukoht: Märjamaa
Ei pm pole kere poolest midagi edenenud, kuna tahan ise teha ja see kes eelmine kord keevitas keeras pasa kokku. Mootori ruumi tegin üle, aga see roostemuunduri all(ei lähe rooste siis). :D
Pole mõtet tõmblema hakata , et ma mingi tilganäpija. Varsti saan keevituse, siis harjutan natuke mosse peal, ja siis keevitan ära ta. Ja pealegi on mul lubadeni aega veel 2 aastat ja kuna igapäev ikka selle sapikaga sõitma ei hakka siis pole mõtet kiirustada ka.
Pealegi igast muud jama nii palju teha.

Ja jäärajal on sapikast midagi paremat otsida raske, eriti veel kui ees natuke raskust on :D

Ja suur plaan on teha 100 prossa originaal. Kuna nüüd sai sapikas 25 aastaseks siis on aega veel 10 aastat. Juppe muretseda :lol


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: zaz 968m 1985 madis1080
PostitusPostitatud: 12.01.2010 19:40 

Liitunud: 06.02.2009 19:34
Postitusi: 610
Viimase postitusi poolest pole sulle midagi halba õelnud, kui seda mõtlesid. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: zaz 968m 1985 madis1080
PostitusPostitatud: 12.01.2010 22:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.09.2006 23:40
Postitusi: 692
Asukoht: Märjamaa
Ei seda ei arvagi, ja tänud ka edu soovimast, seda alati tarvis :lol


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: zaz 968m 1985 madis1080
PostitusPostitatud: 09.01.2011 17:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.09.2006 23:40
Postitusi: 692
Asukoht: Märjamaa
Nii kõvasti aega mööda läinud ja sapika kallal pole ikka midagi tehtud :bs Viimasel ajal näppimas käidud ja uuritud. Ja jõutsin otsusele ,et masinast originaali pole mõttet teha. Tekkis aga mõte, et teeks hoopis masinat vähe kiiremaks :D Mõeldud, ja saigi keldrist 1.3 lada mootor välja veetud :) Seisnud mootor aastaid 20, aga õli sees ja vahel ringi käidud ajamas. Peaks olema 72 aasta mootor. Radikaks kasutan arvatavasti lada 08 oma.
Praegult päris õline ja mitte töökorras- vaja starterit ja väljalaskekolde tihendeid. Siis paneks puki otsas käima. Praeguseks natuke tegeletud mootoriga(juppe puhastatud jne) Aga alguses oli selline:
Pilt
Samuti on masinal 2 kaanetihendit , veneajal oli ju vaja sõita 76 bensiiniga mis oli odavam. Siis vahetab ka klapisääretihendid ära kuna need arvatavasti läbi selle seismisega. Plaanis on ka kompresiooni mõõtmine.

Kuna nüüd suht keevitus käppas ja kui ladale paar väiksemat lappi ära panen siis võtan selle masina ette. Värviks plaanin tibukollast, nagu Jänes Jassil ja Lõvi Lõrril :D Aga võib veel muutuda :)

Ja kunagi tahaks paigaldada mõne vängema lada mootori, või isegi mõne fiati oma mis vaheplaadile istub. Aga see tuleviku teema ja siis vaja poolasse ka vist tugevdada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: zaz 968m 1985 madis1080
PostitusPostitatud: 09.01.2011 17:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.11.2010 22:19
Postitusi: 58
Asukoht: Kihnu/Pärnu/Särevere
Vabandan läbustamise eest, aga jawat toodeti tsehhis...
http://www.autosoviet.altervista.org/main-english.htm

Ja kui jutt käib kummale järgi vaadatakse, siis usun, et korralik sapakas koos katuseraamiga püüab rohkem pilku kui mis tahes veneaegne tsikkel. Edu ehitamisega. Käimar tuleb sigulli oma ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: zaz 968m 1985 madis1080
PostitusPostitatud: 09.01.2011 18:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.09.2006 23:40
Postitusi: 692
Asukoht: Märjamaa
zizzalik kirjutas:
Vabandan läbustamise eest, aga jawat toodeti tsehhis...
http://www.autosoviet.altervista.org/main-english.htm

Ja kui jutt käib kummale järgi vaadatakse, siis usun, et korralik sapakas koos katuseraamiga püüab rohkem pilku kui mis tahes veneaegne tsikkel. Edu ehitamisega. Käimar tuleb sigulli oma ?


Ei ikka vaheplaadiga sappari oma. Aga tänud edu vaja.
Muidugi kui ma mootorit normaalselt käima ei saa ja on mingi kohvi siis ei hakka selle 1.3jaurama otsin parem mõne siksi kust töötav mootor maha kiskuda. Vaheplaat on tegelt valmis juba aga pole järgi läinud ja raha maksnud- tahaks ennem mootori käima saada ja vaadata üle.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: zaz 968m 1985 madis1080
PostitusPostitatud: 09.01.2011 20:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.11.2010 22:19
Postitusi: 58
Asukoht: Kihnu/Pärnu/Särevere
Kui ise sellist värki leiutaks, siis ma läheks 1.6 v 1.5 peale.
Tee töö protsessist ka pilte :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: zaz 968m 1985 madis1080
PostitusPostitatud: 09.01.2011 21:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Ärge nokkige Liidu ja vennasvabariikide aegse tehnika kallal. Ehitage seda ise ja laske teistel ehitada.
Isiklikult pööran iga kord kaela kahekorra endal kui kuskil liigub midagi NSVLi aegset...
Ära Madis pahaks pane, aga ma ei usu et sa leiad kuskilt veel FIATi Twincami, mida vahele pista. Isegi kui see mootor vedeleb kuuris juba ootamas, tuleb mõelda käigukasti, differentsiaali ja pooltelgede tugevdamisele- isegi stock 40 hp mootor purustab pooltelgesid (ma ei mõtle mingit asfaldil vägistamist). Zaparoožje tehas ei osanud konstrueerida asjalikke pooltelgesid lihtsalt.

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: zaz 968m 1985 madis1080
PostitusPostitatud: 09.01.2011 21:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.09.2006 23:40
Postitusi: 692
Asukoht: Märjamaa
zizzalik kirjutas:
Kui ise sellist värki leiutaks, siis ma läheks 1.6 v 1.5 peale.
Tee töö protsessist ka pilte :)



Pole eriline leiutamine, lada mootoreid suht palju pandud. Aga olen kuulnud et 1.5 lada pidi hakkama poolasse pooleks murdma. Aga eks seda näeb :) Samas olen ka kuulnud, et hea vedamise juures ja erksa 1.3 pidi esimesed rattad õhku saama- eriti ei usu aga noh küll näeb :D Eks proovin jah pilte teha. Aga ma arvan,et eriti kiiret protsessi ei ole. Praegu lumi igalpool ja see raskendab tööd haigelt- keevitus ja asjad on teises kohas ja seal garazis ei saa keevitada ka praegu- puidust seinad. Igatahes võtan vaheplaadi kindlalt ära ja kui veab siis nädalalõpuks saab kätte selle. Ja mootorit ei saa ka vedada koju praegu. Ootab kevade ära siis tegutseb :D Praegu nokitsen mootori korda ja puhtaks.

Kombimiis kirjutas:
Ärge nokkige Liidu ja vennasvabariikide aegse tehnika kallal. Ehitage seda ise ja laske teistel ehitada.
Isiklikult pööran iga kord kaela kahekorra endal kui kuskil liigub midagi NSVLi aegset...
Ära Madis pahaks pane, aga ma ei usu et sa leiad kuskilt veel FIATi Twincami, mida vahele pista. Isegi kui see mootor vedeleb kuuris juba ootamas, tuleb mõelda käigukasti, differentsiaali ja pooltelgede tugevdamisele- isegi stock 40 hp mootor purustab pooltelgesid (ma ei mõtle mingit asfaldil vägistamist). Zaparoožje tehas ei osanud konstrueerida asjalikke pooltelgesid lihtsalt.


Ei tea viskan mootori peale eks siis näeb kust pooleks läheb, ehk kannatab tugevada või miskit.Differ ise pidi kannataba 140hp- kasutati seda ju vormelitel ja kasutatakse siiamaani mõnel.Käigukasti kohta ei oska öelda- eks näeb. Seda jah. Ehk on kasulikum midagi muud aretada sinna. Kuskil oli teema kus pandi Azlk 2141 käigukast sapikale taha- vist muhuklubis


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 217 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 112 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7