Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=3764 |
30. leht 33-st |
Autor: | wtf_ [ 29.10.2013 23:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ |
Sain võimsama kütusepumba kätte. Boschi 044 replica. See nädal peaks üleminekud ka saama, siis ehk saab nv auto korralikult liikuma jälle. Lisaks sai ökom kulgur kõrvale võetud. BMW 530D |
Autor: | -vanaisa- [ 01.11.2013 17:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ |
haigelt kena calibra ikka tubli töö oled ära teinud |
Autor: | wtf_ [ 16.12.2013 16:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ |
Sain siis pumba üks nv vahetatud. Vana vs uus: Siis aga sõitma minnes tuli ebameeldiv üllatus.... Üks tagumine ratas kinni. Arvasin pidurid kinni, aga ei olnud. Tegelikult hooppis kardaan kinni, väga raskelt käib ringi. Seega jehuuuu, peab hakkama vahekasti alt nokkima ja vaatama mis karul kõhus pesitseb. Enne seisma jäämist oli kõik korras. Tundub, et cali hakkas pirtsutama, et vahepeal kuu aega bemmiga sõitnud ja cali pidi seisma |
Autor: | wtf_ [ 03.04.2014 21:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ |
Pole kahjuks jõudnud cali lammutada. Aga tõin uue vahekasti ära - pidevaks tehtud. Kunagise turbo vectra alt tulnud. Lisaks tellisin välismaalt nats juppe.. et üritaks nüüd suveks masina liikuma saada. Aga muidu jah cali enam päris igapäevasõidukiks ei jää. Igapäevaseks liiklemiseks selline ökokulgur: |
Autor: | arm [ 04.04.2014 07:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ |
Pasteedi välimus on 5+ |
Autor: | KakukeO [ 04.04.2014 08:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ |
arm kirjutas: Pasteedi välimus on 5+ isegi pasteedi välimus |
Autor: | wtf_ [ 23.04.2014 22:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ |
Vaikselt siis mingit nänni koguneb aegamisi... replicad: * HKS Blow off SQV IV * Sard kütuserõhuregulaator koos kellaga Nüüd võiks kuskilt aega ka tulla |
Autor: | wtf_ [ 26.04.2014 22:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ |
Nokkisin täna vahekasti maha. Hakkab vaikselt koitma juba: ei paista head nagu arvata oli: Tundub, et üks kolmest väiksest rattast on vist kinni->katki jooksnud... nii et väiksed rullikud igalepoole vahele kinni jäänud.. ning kui see osa kinni poos, siis viskas juba nurkülekande ka üle ära (sest ühes kohas üle visanud - ehk siis enne oli selle kinni poonud ja siis vedas nurkülekande ka üle) Huvitav miks ta niimoodi lihtsalt katki viskas... Kuigi jah mis seal ikka - kahest kokkuehitatud värk oli ju nagunii Igatahes teine vahekast olemas. Mõtlen nüüd ainult, et kas jätan selle kinniseks või viin originaali - sest mul originaalsüsteem funkab ilusti. Lisaks tuleb igast uusi üllatusi ka. Kardaani vahepukk täitsa kutu |
Autor: | nikolaie [ 27.04.2014 20:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ |
Ma ostsin omale Omega A kardaanipukid ja laagrid ning väikse painamisega sobisid need pukid calibrale alla nigu naksti. 2 x pukk oli ca 14€ ja 2 x laager oli ca 15€. Kuid eks kõik sõltub viitsimisest ja tahtmisest kes mida soovib. Mina läksin seda teed, sest need olid kohe olemas. Jõudu ja jaksu tegemistel |
Autor: | wtf_ [ 06.05.2014 15:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ |
Kust ostsid kardaanipukid? Ma laagreid nagu silmasin küll, aga pukke ei jäänud silma. Vahepeal ostsin natuke träni jälle: * Vahekasti õli * Vahekasti erinevad simmereid ja tihendeid. * Esimesed stabikad * Sl ja vl kollede, summi tihendid Seega saab varsti hakata vaikselt kokku laduma. |
Autor: | varesepoeg [ 06.05.2014 16:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ |
Tee käppe valmis jah,saad minu oma appi ehitama tulla |
Autor: | KakukeO [ 08.05.2014 22:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ |
varesepoeg kirjutas: Tee käppe valmis jah,saad minu oma appi ehitama tulla Abi vajad võid mulle märku anda Loodame,et saad vahekasti teema pidama |
Autor: | varesepoeg [ 09.05.2014 15:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ |
KakukeO kirjutas: varesepoeg kirjutas: Tee käppe valmis jah,saad minu oma appi ehitama tulla Abi vajad võid mulle märku anda Loodame,et saad vahekasti teema pidama Väga hea - mul ootab ees just käimakasti eemaldamine,et saaks sisse panna kange labadega siduri,oled käpp tegema ? |
Autor: | wtf_ [ 10.07.2014 00:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ |
Lõpuks sai caliga ka tegeletud. LS 216686km: * Uue vahekasti võtsin lahti ja vahetasin pideva suure hammaka originaali rõngaste vastu (kuna mu auto peal originaalsüsteem toimis, sis otsustasin originaaliks teha/jätta, sest see samahea kui pidev - pidurdades pole vedu vaja ju nagunii ) * Vahekasti kõik tihendid/simmerid vahetatud. * Kardaani esimese otsale uus kaitsekumm pandud (väline, cali kastipoolne veovõlliotsa kaitsekumm sobis mõõtudelt) * Parem stabika ots vahetatud (vasak oli ka uus olemas, aga läks veidi nihu ) * Summi tihendid vahetatud. * Mootoriõli+filter vahetatud - Castrol Magnatec 10W-40 Seega ladusin auto lõpuks vaikselt kokku ära. Vahekasti õli panin ka sisse ära ning käivitus. ja persses... Läbi vahekasti õhutustoru hakkas roolivõimuõli korralikult tulema. Ühesõnaga selle ostetud vahekasti pressure plate on persses - laseb õli läbi(ehk sealt lekib roolivõimuõli vahekasti - kus tohib olla ainult 600ml vahekasti õli ning seejärel see kogu jura pressib ennast õhutustorust välja): Eelnevalt oli kast pidevaks tehtud - ehk suur "täis"-hammakas sees ning selle pressure plate'l pime ees. Seega vahekast tõesti toimis. Aga ma ei osanud arvata ka, et see pressure plate võib persses olla. Mul oli see korras ja ei osanud seda kahtlustada ka, sest tavaliselt ei toimi just hüdropaagid jne.. Ühesõnaga suur töö vastu taevast läinud ja pean kõike kordama. Vahekast tuleb uuesti täita maha ära võtta. Nüüd mõtlengi, et kas muuta see kast pidevaks tagasi või panna enda pressure plate.. Kuna pressure plate asub vahekasti "keskel" - tagumise korpuse ja esimese korpuse vahel ning seal tihendeid ei ole, siis kardan et äkki teise kasti oma ei sobi "nii hästi" ja võib vahekasti õli lekkima hakata. Mis te arvate? |
Autor: | Tõnis_S [ 10.07.2014 11:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ |
Sinna tihendi asemele võib ju vedeltihendi panna, vag kasutab juba tehasest mitmes kohas hermeetikut ning ei näe põhjust miks ta seal vahekasti sees asja tihkemaks ei võiks ajada. |
30. leht 33-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |