Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=3764
32. leht 33-st

Autor:  wtf_ [ 09.07.2015 00:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_

Ma eelmine aasta vist lappisin neid tempi anduri juhtmeid ja täna proovisin ka teisi tempi andureid - ikka sama.

Lisaks vahetasin väntvõlli anduri (külge läks uus Delphi), selleks võtsin väljalaske-kolla maha. Ladusin rõõmsalt kokku ja ikka ei käivitu :D

Siis uurisin süütepooli - süütepooli ja süütejuhtme ots olid rohelised... proovisin teist süütepooli ja juhet - ikka sama jama.
Nüüd järgmisena proovin teist kommutaatorit süütepooliga (sest täna proovisin ainult süütepooli). Kui see ka ei aita, siis mõistus otsas.. võiks aju proovida, aga seda juba raskem leida.. :?

Autor:  K0ll [ 09.07.2015 04:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_

Astronal turboklubis peaks hetkel olema selle mootori seade ja juhtmestikuga megasquirt väga soodsalt müügis.

Autor:  offline [ 09.07.2015 22:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_

Pakun 1500 eur kui kopa ette viskab :D

Autor:  Harri_R [ 09.07.2015 22:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_

Üle makstud. Ma müüks kohe maha.

Autor:  varesepoeg [ 09.07.2015 22:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_

offline kirjutas:
Pakun 1500 eur kui kopa ette viskab :D

Keir oli kusjuures täitsa nõus selle hinnaga - helista talle ;)

Autor:  karlerik [ 09.07.2015 22:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_

Küünlaid oled kontrollinud? Kuivad, märjad ?

Autor:  wtf_ [ 09.07.2015 22:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_

Jäite ilma, sain lõpuks masina käima :D

Tuleb ikka asju topelt kontrollida... lõpuks oli vigane jagaja rootor:
Pilt
See kiil oli ära murdunud ja seejärel nihkunud võlli otsas - pole ime, miks süüde vale. Ning see oli uus rootor + jagaja kaan, mille olin hiljuti pannud.

Ühesõnaga see vana mineku+puterdamise probleem tundus sujuvalt üle minema käivituse-probleemiks. Tegelt see käivituse probleem tulenes ikkagi sellest rootorist.
Olin muidu eelnevalt kogu jagaja kupatust vahetanud ja seega välistasin selle..

Muidu jõudsin juba igast erinevaid andureid proovida, juhtmeid kontrollida, kompressioonid ära mõõta, rihmamärgid üle vaadata, käima proovida tõmmata, küünlaid ja muid asju topelt kontrollima hakata...
Aga õnneks sai käima ja hetkel töötas päris hästi - mineku probleemist ei saanud aru. :)

Autor:  wtf_ [ 16.07.2015 01:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_

Viimased vabad hetked on siin kogu aeg caliga tegeletud, et nv kokkutulekuks ikka sõitma saaks.
Panen vahepeal siia ka kirja asju, mis tehtud:

* Generaator vahetatud - eelmisega pinge hullult kõikus.

* Kütuserõhu kell tehtud mõõtmiseks ajutiselt kütuselatist (hea mugav testida, probleemi kindlaks teha jne).
Pilt


* Esipidurite upgrade: 256->288mm ehk siis turboka omad läksid külge lõpuks.
Pilt


Lisaks võtsin ette kaua seisnud eelmised veljed (17" erilaiused 7,5"&8,5" randiga Kerscher Futura'd):
-veljed olid sellised:
Pilt

* Veljed sirgestatud Sauel.

* Randid poleerisime ise.
-algul olid päris koledas seisus:
Pilt

-vahepeal:
Pilt

-kasutasime Autoglym Metal Polish pastat:
Pilt

Pilt
Pilt

-võrdlus: enne vs pärast:
Pilt
Pilt

* Velgede keskosa värvimine: tahtsin lasta värvida, aga aeg taob selga ja peab ise kärmelt ära tegema, millega muidugi kvaliteet kannatab - spray ja lihvimise probleemide tõttu.. aga muidu tundub küll juba väga hea :) 8) Keskosa värv selline mõnus veidi tumedam hall.
-üks valmis, teised in progress:
Pilt


Soovitage, kuidas kaitsta poleeritud rante - kas lakk või vaha(+mingi aja tagant poleerida) või ...?
(olen lugenud erinevaid variante, aga ei teagi, mis õige oleks... proovisime mingit veljevaha, aga see tegi juba poleeritud osa tuhmimaks :( )

Autor:  Iff [ 16.07.2015 02:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_

Korraliku poleeritud velje kaitsevaha saab vist ainult BadaBlingist ja SP Studiost. Mölemad näoraamatust leitavad.

Autor:  wtf_ [ 22.07.2015 00:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_

sai siis lõpuks cali jälle tänavatele :D (suht poolteist aastat seisis enne, vahepeal proovisin turgutada)

Pilt

* Vanad-uueks-tehtud-veljed all
* Mineku probleem korras (nüüd toimib boosti alas ka korralikult. täpset vea põhjust ei teagi, sai eelnevalt palju asju vahetatud ja tehtud :wink: )

Autor:  Aloha [ 22.07.2015 00:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_

Täitsa nitsevoo pill ju.

Autor:  Lehtsalu [ 22.07.2015 07:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_

:rokib

Autor:  Reimers [ 22.07.2015 17:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_

Krdi hea näeb välja

Autor:  allan1 [ 22.07.2015 18:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_

Heledam värv oleks parem jäänud, aga nii käib ka. Suures purgis motipi veljehõbe on suht ok asi kui ise spreiga teha tahad.

Autor:  wtf_ [ 22.07.2015 23:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_

Tänud, hea näeb välja jaa :) tegelt aga vajaks suht ülevärvi, vb ka nats madaldust jms.. :D

Velgede koha pealt - algul tahtsingi hele-hõbedat, aga lõpuks tuttavad veensid tumeda poole.
Kasutasingi neid Motipi spray veljevärve kasutatud (tumehõbe), valik oli nende vahel:
Pilt

32. leht 33-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/