Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Lada/Vaz 2107 1983 jukii http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=460 |
1. leht 6-st |
Autor: | jukii [ 24.12.2008 17:37 ] |
Teema pealkiri: | Lada/Vaz 2107 1983 jukii |
tere foorumlased ![]() minu projekt, millekallal on nokitsetud vähekene. eelmine omanik oli viljandi spordikooli korvpalli treeneri oma või midagi sinnakanti. mootor on 1.3 rihmaga. auto on arvel ning minu nimel. tulevad laiendid ja korvistmed ja veel nänni, aga seda vaatab ajapikku, kuidas seadused on jne. küsimusi on? küsi julgelt. las pildid räägivad autost rohkem. alguses nägi välja selline: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [img][img]http://static1.nagi.ee/i/p/91/93/019991939e7111_m.jpg[/img] sai siis lahti lammutatud ja salongi põhjast mastiks ära kakutud: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() auto juppideks, siis tuli ära pesta survekaga, et oleks puhas teha. lõik see tolm ja sopp mis seal oli. asi oli seda väärt: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ennem oli mingi räme pahtlikiht seal peal, praguline ja puha: ![]() panin relakale traatketta otsa ja lasin viimase mastiksi ka ära : ![]() ![]() ostetud sai ka uued plekid. 4 ukseplekki, tagavararatta alumin plekk,bensiinibaagi alumine plekk bagasniku põhjaplekk, tagapõll ja tagapõllekülge käiv mingi plekk. need olid kõige rohkem mädad: ![]() ![]() siis lõikasin koopaääres suuremaks ja lõikasin mädand kohad välja: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://static1.nagi.ee/i/p/04/73/0200047366889e_m.jpg[/img] vahepeal sai auto keevitatud ja uued plekid külge. aga sellest pildid puuduvad. ning võis alata pahtlitöö. alla lasin punast roostekrunti, kus plekk oli haljas: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vahepeal sai keevituskohad epoksiit krundiga ära lastud ja uued plekid ning haljad kohad ka: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vahepeal sai põhi ka ära lastud uue mastiksiga jne : ![]() ![]() ![]() kui plekid sirged, siis algas täielik kruntimine. salongi ja alttiir sai lastud kivikaitsega ja bagaasnikusse ning salongi keevituskohtadele sai pandud veel liiteermeetikut: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() järgmisena sai matistatud salong ja valgeks värvitud: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() enne värvimist sai paigutatud laiendid külge puuritud augud: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ja siis see hetk on käes !! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kokkupandud midagi jne: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kõike seda aitab ehitada OÜ Softcar ![]() siis kui laiendid valmis tuleb ära teha värvimuutus ARK-is ja läheb mootor remonti ning sillad ja kõik muu. veljed tulevad 15" ja sellised http://www.rehvikauplus.com/e-p-3023.html ning rehv 205,60 . kui mingeid muudatusi ei tule. peaksin kätte saama need järgmine nädalavahetus või nii umbes. ![]() veel väheke pilte on siin : http://nagi.ee/photos/juk2/sets/ uued istmed ![]() ![]() nonii. saadud siis laiendid pahteldatud ja nõnda ka krunditud. tegin siis mõne pildi ka aga kahjuks telefoniga, kuna ei olnud midagi muud käepärast. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sai siis mootor maha võetud. kapoti alune ka valgeks värvida. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tõstetud sai siis sellega. kandevõime 1300kg. ![]() nonii. sai nokitsetud jälle midagi. krunditud. ![]() ![]() värvitud. ![]() ![]() ![]() ![]() pilt räägib kõik enda eest ![]() eile sai kella 5ni garaazis oldud, et täna saaks asi ära tehtud.tagasilda ei jõudnud teha. nüüd peale seda laiali. auto vajab veel suuremat elektritööd:ei lae, kellad jooksevad põhja, mittemidagi ei funka. on olemas riie, uksepolstriteks ja armatuuri katmiseks. tellida tuleb veel uued stanged, vanad panin lihtsalt külge, kuna peavad olema. tagumine sai veel puuklotsiga toestatud. veljed tulevad 2 nädalapärast. tulevad veel suured porilapakad jne. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nüüd siis tagasild laiali. ostetud golf3 tagumised piduri kettad, sadulad, käsipiduri trossid ja kaitsmepesad, varda puksid, klotsid jne. kõik ei tule enam meelde. ükspäev sain tagumised poolteljed ja pidurikettad treiali käest kätte, ketastelt tuli süsteeme seest ära treida ja väljast üks junn ja poolteljel diameetrit väiksemaks et sisse läheks. stanged olemas ja kroomliistud ka. veljed sain ka kätte. esimeste rummu keskava on suur, nendega tuleb ka teha midagi. ja tuleb vist flantsid ka lasta teha kuna liiga sisse jäävad rattad ja siis ka tikkpoltidele ümber. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() asi siis niikaugel et tagasild on peaaegu koos. põhimõtteliselt pidurid õhutada ja võib asuda täielikult alustatud elektri kallale. algne plaan teha ümber kaitsmeplokk, see lükkub edasi. see võtab ikka liiga palju aega ning pealehakkamist, aga ma tahaks sõita juba ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() asi hakkab väljanägema midagi sellist. ![]() tulevane uus projekt ka olemas :bouncing ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() no nii. asi nüüd nii kaugel et liigub. tegin poolteist päeva pidureid, kuna võtsin lahti golfi piduri silindri, et paigaldada uued tihendid ja puhastada ja kokkupanemisel ei jäänud enam pidama, kuna olid liiga kulunud. tegin siis voolikust uue tihendi jne. uus tihend oli suur, siis tegin mingi pressitaolise asja, mis suruks tihendi kokku, et saaks seibi peale panna. see oli ikka väga ränk. tegin siis täna väikse ringi. ette jõudsin paigaldada veel logarid ja porilapakad. rehv on liialt kõrge, nii et natukene käib vastu koobast pöörates ja nüüd käib vastu porilapakat. seda tuleb timmida veel. siis lõikasin teise auto logarist kaare, sellega katsin laiendi seest ära. taha vaatab veel kas panna logar või mitte. esi stange tegin ümber, kuna viin stanged ligemale ja veel laiendid siis stange ei mahtund ära. lõikasin jupi vahelt ära ja panin nurga tagasi. nööd veel pahteldada ja värvida. värvimisse lähevad kõik stanged. vist jäävad mustaks, sobib paremini. nüüd hakkan elektriga tegelema. genekas ei lae. ei tea kas mul juhtmed valesti või mis. siis selline viga oli veel et kui panid tuled põlema siis lõi kõik kellad põhja:puzzled . kelladele peaaegu uued taustad paigaldatud, aga tuleb veel viimistleda. tahaks kelladesse uv led valguse panna, aga ei tea kas sellest tuleb midagi välja. el aknad panin ka ette. nissan sunny omad. aga pilte siis ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() flants 4cm:/ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nii siis asi nii kaugel et salong peaaegu koos. vahetada kõrvaluistujapoolne turvavöö ja eest taha minev juhtmete punt rüüsisisse panna. vaja kuskilt leida veel 1 tagumine käepide ja ukseavamis hoova ääred vms plastik junnid. tahaks 24 juuliks valmis saada, see sisaldab ülevaatust. lihtsalt sai tehtud selline eesmärk ![]() aga tegin siis arengust ka mõne pildi. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() heli teeb siis selline ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() unustasin düüsid sisse keerata ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() midagi erilist suurt muutunud ei ole, kuid talveks plaane on. eile ja täna tegelesin mootori vahetusega, tänu NGK küünla jamale. ploki võtsin ka maha kohe ja midagi ullu ei olnudki. teise silindri seintel oli nagu kokkujooksmis jäljed, ja õline oli kolb pealt. kunagi kui seda mootorit tehtud sai siis treial ütles, et nüüd on viimasepeale puuritud, enam suuremaks teha ei saa. kolb oli sees 79,4 aga minuarust saab 79,6 ka veel mahutada, ei tea. ja siis paningi rihmaga mootori tagasi. minek muutus märgatavalt paremaks, kohe nii heaks et läks otse. karbilaiendis on pragu sees, midagi muud hullu ei juhtunudki ![]() mulgi ralli aeg sai nähtud/räägitud/pilte tehtud jne märja asfaldi värviga 05est. autol tehase laiendid ja käidud autoga venemaal tuuning näitustel jne. aga panen siis mõne pildi ka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nüüd siis sai siis selline asi koju veetud:lol ![]() ![]() ![]() ![]() natukene lammutanud nüüd. otsustasime, et ennem panen selle autopeal selle mootori tööle, siis võtan laiali. alguses mootorit ringi lastes selgus, et kolvid kinni vist. valasin küünlaaugust bensiini sisse natukene ja sõbrad keerasid mutrivõtmega nukkade rihmarattast ja ma andsin starterti. ja natukese jebimise peale lahti saimegi. peale seda mõõtsin rõhud ära. 5,5,7,7 bar. edasi ei olnud sädet. mõtlesin et kuidas lahendan elektri süsteemi lada ja fiati vahel. kõigelihtsam vist kõik fiati elekter panna lada peale. ainult tulede pistikud tuleb ümber ühendada. roolivõim on ka sellel autol, seega tuleb ladale ka. http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/1 ... 9cdb3d.jpg[/img] ![]() ![]() ![]() ajulaadseid asju leidnud 2: ![]() ![]() ![]() ![]() sädeme probleem ka fiatil nüüd lahendatud. viga oli selles klapis, mis selle sisselaske kollektori all-küljes on. eks ta mingi piiraja vist on, kui rõhk liiga suureks läheb, ei teki sädet vms. juu siis oksudeerunud jne, ei tea ei võtnud lahti. aga juhtmed tagant ära võttes oli sädelahendus olemas ![]() ![]() korra käimaproovitud. käis 2 sek siis suri ise välja, ei tea. vb sellest et õli vähe, ei tekkinud õlirõhku... ja läks lahti juhtmete ja pistikute nimetamine ja nummerdamine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ja valmis kuusakoskiks. kui kellegil mingit croma juppi vaja läheb. andku teada vaatan kas on alles või küljes, pole probleemi. seisab kevadeni, siis pidid vanaraua hinnad kõrgeks minema jälle. ![]() ![]() ![]() ja siis lada lailai fiati tehnika aretuseks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ja kkast ka olemas, kus peavõll pooleks, aga teise käigu hammasrattad terved. ja sain terve peavõlli, kus teisekäigu hammasrattad puruks. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | altsu [ 24.12.2008 19:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lada/Vaz 2107 1983 jukii |
Pildimaterjaliga pole kokku hoitud vist ![]() ![]() |
Autor: | rizto05 [ 24.12.2008 19:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lada/Vaz 2107 1983 jukii |
Päris põhjalik teema. ![]() ![]() Kuidas sa süütesüsteemi lahendad Fiati mootoril? Mõtlen just jagaja kohapealt. Nagu aru saan, siis progetavat aju ei tule. |
Autor: | jukii [ 24.12.2008 19:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lada/Vaz 2107 1983 jukii |
hobuj6ud kirjutas: Keda huvitab kellenimel see on? Või on see sinujaoks saavutus? Isa loovutas jälle suurema summa su siksi ehitamiseks? no käi ääsi, mida v*ttu sa lärtsud koer? mis see sinu asi on kust keegi raha saab auto ehitamiseks. oled kade et sulle keegi raha ei anna ? hoia enda keel hammaste vahel. rizto05 kirjutas: Kuidas sa süütesüsteemi lahendad Fiati mootoril? Mõtlen just jagaja kohapealt. Nagu aru saan, siis progetavat aju ei tule. tahaks iga progretavat panna. aga suurem probleem on termostaadiga, mis sellega ette võtta? üks lahendus oleks teine plokikaan panna. aga seda vist väga palju ei leidu. ja kas uus kaan turbole vastu peab ? turbo mootoril asjad tugevamad ja vastupidavamad minuarust. |
Autor: | simok [ 24.12.2008 19:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lada/Vaz 2107 1983 jukii |
hobuj6ud kirjutas: Keda huvitab kellenimel see on? Või on see sinujaoks saavutus? Isa loovutas jälle suurema summa su siksi ehitamiseks? Kle mida sa lärtsud siin! kui ei meeldi ära loe! tarka öelda pole sii hoia suu kinni! Ilus siks ![]() Häid jõule Juks ![]() Simo |
Autor: | prelude20 [ 24.12.2008 20:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lada/Vaz 2107 1983 jukii |
väga korralik ja põhjalik töö. keretööd vist isegi paremad kui tehasest välja vurades. edu igastahes |
Autor: | photograph [ 24.12.2008 20:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lada/Vaz 2107 1983 jukii |
Väga kõva sigull ikka. Edu edasi ehitamisega. Tahaks juba lõpp tulemust näha. ![]() Ilusat jõuluõhtut ![]() |
Autor: | tauri117 [ 24.12.2008 20:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lada/Vaz 2107 1983 jukii |
Igati kobeda siksi valmis saanud. Margus ka paari pildi peale ära eksinud ![]() Edu siis turbomoto aretusel ja peaks igati kiire siks tulema! |
Autor: | rizto05 [ 24.12.2008 20:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lada/Vaz 2107 1983 jukii |
jukii kirjutas: tahaks iga progretavat panna. aga suurem probleem on termostaadiga, mis sellega ette võtta? üks lahendus oleks teine plokikaan panna. aga seda vist väga palju ei leidu. ja kas uus kaan turbole vastu peab ? turbo mootoril asjad tugevamad ja vastupidavamad minuarust. Ma tegin selle termostaadi kopsiku ümber nii, et ei läheks vastu tulemüüri. Väheke alukeevitust ja oligi valmis. ![]() |
Autor: | Martpoiss [ 24.12.2008 21:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lada/Vaz 2107 1983 jukii |
Päris hull töö jah ära tehtud aga mina ei saa täpselt aru mis selle auto mõte on? Kui niisma tsillpill siis võiks ju põrandamatid, müraisolatsioon ja tagaiste ka olla? Kui täisvereline rallikas siis millejaoks lisaraskust kõlarite ja el akende ja sellise nänniga tekitada. Tagaovaalid peaks ka hulga paremini mängima kui pagass ja salong enamvähem õhutihedad on et kast moodustuks. |
Autor: | k2 [ 24.12.2008 21:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lada/Vaz 2107 1983 jukii |
Väga vinge asja oled teinud. Nüüd kui turbomootori ka vahele saad on päris raju. Muidu on kõik täitsa bueno aga on kaks asja, mis tõsiselt häirivad- toonklaas&el. aknede nupud..st. nende paigutus. Tundub kuidagi porno, kujtan ette, et eemalt vaadates paistavad need nagu kaks lampi sisse pekstud knopkat ![]() |
Autor: | poisu_ [ 24.12.2008 23:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lada/Vaz 2107 1983 jukii |
Vot see on kõva projekt, vanal teemal hoidsin ka silma peal, kuid praegu vaatasin kõik pildid uuesti läbi, mõnus töö vanakesega ära tehtud. Minu arvates võiks see auto olla ka alateema "projektid" all, kuna selle autoga on tehtud ikka väga palju korralikku tööd. |
Autor: | jukii [ 24.12.2008 23:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lada/Vaz 2107 1983 jukii |
rizto05 kirjutas: Ma tegin selle termostaadi kopsiku ümber nii, et ei läheks vastu tulemüüri. Väheke alukeevitust ja oligi valmis. ![]() ega mõni pilt paha ei teeks, kuigi ise pole veel süvenenud sinna plokikaande. asi seisab karteri ümbertegemise taga, aga pole keevitust hetkel. Martpoiss kirjutas: Päris hull töö jah ära tehtud aga mina ei saa täpselt aru mis selle auto mõte on? Kui niisma tsillpill siis võiks ju põrandamatid, müraisolatsioon ja tagaiste ka olla? Kui täisvereline rallikas siis millejaoks lisaraskust kõlarite ja el akende ja sellise nänniga tekitada. Tagaovaalid peaks ka hulga paremini mängima kui pagass ja salong enamvähem õhutihedad on et kast moodustuks. no tegelt ausalt öeldes mida annavad need 2 ovaali seal taga. need sai rohkem sellepärast pandud, et päris igav ei hakkaks. aga nüüd plaanis panna terve salong korralikult kokku ikka. sellest kuminast sai isu täis juba ![]() k2 kirjutas: aga on kaks asja, mis tõsiselt häirivad- toonklaas&el. aknede nupud..st. nende paigutus. Tundub kuidagi porno, kujtan ette, et eemalt vaadates paistavad need nagu kaks lampi sisse pekstud knopkat ![]() alguses sai nad tehtud jah sinna. käepidemesse pannes oleks pidanud rohkem leiutama, aga ei viitsinud. mõeldes et ise sõidad koguaeg ja kui kõrvalistuja tahab akent alla lasta, ütleb. aga suve jooksul sain aru, et nii ikka päris jura. ja veel kui ise kõrval oled ja kerjad, et lase niipalju, siiamaale jne alla. kuna peaks tulema keskkonsool ka, siis sinna arvatavasti nupud. ja nendest nuppudest ka asja ei saa enam, st et tulevad mingid teised nupud. midagi bmw omade moodi on mõttes. |
Autor: | kj [ 25.12.2008 00:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Lada/Vaz 2107 1983 jukii |
Sai ka ennem silma peal hoitud, aga väga hea ülevaade, usu või mitte, aga lugesin terve jutu läbi ja vaatasin hoolikalt pilte .. ![]() Palun jaga värvikoodi, mis liiter maksis ? ![]() Ise paneks valged suunatuled, nii ette kui külgedele, tagatulesid saab ka otsides teistsugused ![]() |
1. leht 6-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |