Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Lada 2103,1976,kert96
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=48001
13. leht 15-st

Autor:  photograph [ 12.04.2013 11:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2103,1976,kert96

Kerge hooratta pärast pole väga mõtet kuseda, kõike tuleb nagunii mõstusega teha. klassiku hoorattast annab päris palju maha võtta, see suurtükk lolli rauda lihtsalt, samara omaga natuke keerulisem.

Autor:  TaaviR [ 12.04.2013 12:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2103,1976,kert96

uzzac kirjutas:
Ja mida tähendab 10 kanti surveaste? Lai nukk alla 12 ei tööta üldse õigesti :)


See on selge et tahaks veel kõrgemat surveastet. AGA kui on kasutusel originaal jupid ümber mootori, siis võib selle mõtte maha laita. Ma arvan et tead seda isegi suurepäraselt.
Õige striitreisser ütleks: "Sitemaks see nukkvõll küll midagi ei muutnud, nii et tuuning õnnestus :D "

Autor:  uzzac [ 12.04.2013 12:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2103,1976,kert96

TaaviR kirjutas:
uzzac kirjutas:
Ja mida tähendab 10 kanti surveaste? Lai nukk alla 12 ei tööta üldse õigesti :)


See on selge et tahaks veel kõrgemat surveastet. AGA kui on kasutusel originaal jupid ümber mootori, siis võib selle mõtte maha laita. Ma arvan et tead seda isegi suurepäraselt.
Õige striitreisser ütleks: "Sitemaks see nukkvõll küll midagi ei muutnud, nii et tuuning õnnestus :D "


Puška mootoriga puudub selline kogemus, aga Samara standard kone pidas 12 surveastme vastu kenasti. Lagunema hakkasid asjad kui pööret tõsta 8000 kanti.

Autor:  argo7up [ 12.04.2013 13:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2103,1976,kert96

Sellega meenud, et mu vennal oli Corsa A kunagi ja selle 1,2 kone tõstetud surveastmega sõitis kuni kere surmani 8500 oöördega, kui uljamalt minna anda :D Isegi Saarlane on sellega vist kruiisin saares

Autor:  AleksM [ 04.06.2013 19:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2103,1976,kert96

Nägin pildikest seal sellest hoorattast. Tahtsin lisada, et kui omal veel 21013 oli sa tema hooratas suhteliselt kergeks aetud, treitud üsnagi palju + veel augud sissse puuritud kolme erineva nurga peale, kui mälu ei peta, siis olid 10 augud ja 9 tk rivis , ja nimoodi kolm rivi hooratta peale, hilisem kaal langes hoorattal alla 4 kg. võib õelda ,et päris hästi hakkas pööre tõusma ning laiali ei lennanud, kuigi õeldi, et seda võib juhtuda.

Autor:  Luunja Kurk [ 04.06.2013 19:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2103,1976,kert96

Liiga kergeks ei ole mõtet ajada. Liiga kere hoorattaga (sõltuvalt auto massist), võib kiirendus hoopis halveneda.

Autor:  Killer666 [ 04.06.2013 22:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2103,1976,kert96

Pohlad kui põhja alla läheb, aga sitem variant kui vasta jalgu saab sellega. Ei kujuta ettegi mis koibadest järgi jääks.

Autor:  H.m.m [ 04.06.2013 23:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2103,1976,kert96

no kuis areneb ? vahepeal oli juttu, et bemari moto tuleb vahele :D

Autor:  kert96 [ 05.06.2013 12:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2103,1976,kert96

Nädalavahetusel sõitis auto oma esimesed meetrid omal jõul :), enamus asju olen valmis saanud aga nipetnäpet veel teha, aega ei ole lihtsalt nii palju muid tegevusi on, et auto juurde väga ei jõuagi. Pidurid vaja ära õhutada ja natuke madalamaks lasta praegu liiga pukk, siis peaks saama esimesed kiiremad ringid teha pluss veel vaja velgedele flantsid lasta teha siis nagu muud polegi. Tagumise vedrustuse käigu piirasin trossidega ilusti ära et hüpetes see liiga tolgendama ei jääks ja salong ka juba natuke kokku lapitud. Eilsest sai kool läbi, neljapäevast kolin suveks maale ära ja siis rohkem aega auto kallal nokitseda, järgmise nädala jooksul ehk saab juba miskise video lõigu ka väheke kiirematest kurvidest :D

Autor:  kert96 [ 05.06.2013 19:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2103,1976,kert96

Mõned klõpsud tegin ka:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  kert96 [ 13.07.2013 01:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2103,1976,kert96

Nii, vahepeal olen piduritest õhu välja saanud ja mis kõige tähtsam mootor on ilusti hääles :), alguses oli päris mannetu sõites lärtsus ja paukus, tükk aega nus*imist ja saime päris uljalt pilli jooksma, võtab ikka naeratuse näole kiirendades :D. Esimesed kiired kurvid on ka juba külgees läbitud, päris mõnus tunne korralikult ettevalmistatud autoga sõita, kena jäik, juhitavus on ülihea võrreldes originaal sigulliga ja mootoril piisavalt rammu. Salong enamvähem koos, uksepolstrid vaja teha siis peaks auto täies komplektsuses olema, muidugi nipetnäpet asju veel teha, flantsid velgedele, kruusarehve vaja, teised veljed koos nendega alla, põhjakaitset vaja ja kindlasti midagi veel. Taguotsa tuleb natuke allapoole lasta jube kõrge praegu.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  kert96 [ 13.07.2013 01:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2103,1976,kert96

Mhm veljes pärast ongi selline ja et flantsi vahel pole ratas täiesti koopas sees ju aga laiendid kõvasti laiemad falntsi vahele saab ka korraliku velje peaks asi kõvasti parem olema :), mingi päev kui aega saab võtan sõbra käest gopro ja teen mõned klipid.

Autor:  ccve [ 13.07.2013 08:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2103,1976,kert96

Tervet autot on mehiselt allapoole vaja mitte ainult tagaosa. Muidugi selle flantsi teema lahenduseks oleks mõistlikum õige ET'ga velg või ette pikemad õõtsad.

Autor:  kert96 [ 13.07.2013 11:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2103,1976,kert96

Haha need kleepsud on jah paras huumor :D, pole aega olnud neid ära kiskuda, nojah praegu on ta tõesti päris kõrge, eks peab mingi aeg timmima seda kui aega saab :).

Autor:  kert96 [ 25.08.2013 23:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2103,1976,kert96

Auto on vahepeal täiesti sõidukõlblikuks saanud ja mõned kiiremad katsed ka tehtud :), auto toimib üllatavalt hästi ja olen väga rahul. Kruusarehvid õnnestus mul hea hinnaga leida, vähe mõnusamad veljed nüüd all + kerge flants ja tsipake madalamaks ka lastud, vähe suurema niva radika paigutasin ka ette, igaksjuhuks vähe paremaks jahutamiseks ja mehaanilise õlirõhu näidiku, eelmine pani suht segast.
Paar videot ka sõitmisest:




13. leht 15-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/