Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.03.2024 05:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 295 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: VW 1300. 1970a. 29 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 18.08.2010 13:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2010 08:22
Postitusi: 209
Nonii...

Kukkus taevast sülle siis üks selline põrnikas...

Pilt

Eellugu:
Kunagi 2002. aastal oli masin oma elu parimas vormis, kui auto omanik oli kerge põrnika kollektsionäär, ning mingil hetkel väsis nendest... Kaks isendit müüs ta maha, kaks jättis... üht neist põrnikaist kasutati küllaltki stabiilselt edasi ( pean silmas suvel sõitmist vaid... ) ja see põrnikas mis minu oma on - jäi suureks kurvastuseks seisma. Seisis mõned kenad aastad hoovis tal, Varju all ja kivist pinna peal - noo kõige hullem variant ei olegi.. Ning siis tuli mingi tore mees, kes ütles, '' Oh kuule anna mulle ma teen korda, sellised sellised protsendid,äkki isegi müüme maha ja teeme kasu pooleks ''. No kuna Alol oli suurem huvi juba mööda läinud (eks aastad teevad oma töö) nende põrnikatega ja auto hakkas tal hoovis juba pehmelt öeldes ette jääma koguaeg, siis muidugi saatis auto minema, et üks jääb alles ja teine müüki. Suure suuga mees läks ja jäi... 1 aasta, 2 aastat, 3 aastat. Siis nagu tekkis juba Huvi, et mis siis autost saanud on... Äravedaja vennike siis mainis, et ah kuule mul läks siin suhteliselt alguses kohe see tegemistuhin üle, et tekkis huvi hoopis bike'ide vastu... jaaaaaaaa, et see on siin kolm aastat ja natuke peale mul sõbra juures garaažis seisnud... Okei, no Alo hea südamega mees, mis seal ikka.'' me tuleme siis järele sellele ja võtame ära''. Selleks hetkeks oli Alo minuga juba rääkinud, et äkki mind huvitab selline masin, ja et annab täitsa ilma millegita ära ja kui kannatab ehitage, kui ei, siis vanarauda... aaaaa väike tagasipõige... point miks suurel autoehitajal asi seisma jäi oli see, et esisilda oli vaja natukene tugevdada ja seee käis liiiga üle mõistuse mehele vist... see bike huvi veel suurem muinasjutt, kui see, et tema teeb auto korda... Okei las see jääda, hakkan vist veidike isiklikuks minema siiin, ning suure tõenäosusega see kedagi ei koti... Ühel kenal päeval läksime siis treileriga Keilasse ja Vaatepilt, mis avanes, oli meeletu. Kurbus.... Mida on ühe masinaga tehtud... Jutt, et auto oli 3 aastat garaažis, on sulaselge vale… Auto nägi välja kohutav, see oli maksimaalselt 2 nädalat võib olla seisnud garaažs. Auto peal kasvas sammal, põhi oli täiesti läbi roostetanud, palju palju muid asju ning tagatipuks korralik sipelga pesa autos… No mis siis ikka kiskusime kohe esimesel päeval lahti, sisu välja , polstrid maha , ning uurisime sildasid. Väidetavalt ei pidanud auto mootor töötama, sest midagi on katki ja ei saa bensupaagist bensu kätte... kiire puhastus ( kompressoriga ) mootorile, kõiksugu pask mootoriruumist minema ja puhusime torud ja voolikud läbi, pesime paagi ära panime törtsu bensiini sisse ühendasime rippuva starteri juhtme ära ja nagu kella värk läks käima peale 3 aastat seismist. Mootor jumala tip-top korras.( kindlasti vahetame ka seal palju asju kindluse mõttes uuemate juppide vastu, ning seisab ees suur mootori puhastus ) aga siiski. Mootor ju ei pidavat töötama… Kui enne käima panemist olid veel vastakad tunded, et ei tea kas viitsib jaurata, siis peale käivitamist läks nägu naeru täis ja tunded muutusid. Okei JAH… väga palju muid asju vaja teha aga las ta olla … hakkasime siis uurima sildasid lähemalt. Kiskusime koopad maha. Jah… Tal oli õigus, esisild oli tõesti läbi, ning vajas tugevdamist.. veel peksime autolt värvi lahti ja otsisime suuremaid rooste aukusid. Palju leidsime üles.. veel enne seda sai kirja pandud kõik jupid mida kiiremas korras on vaja tellida. Väga hull ei olegi, sest Hitler ehitas küllaltki lihtsa auto…
Sarniirid: ülemised ja alumised mõlemale poole
Rooliamort, rooliotsad
4 amorti. esimesed, tagumised
4 pidurisilindrit
Esimesed trummlite tagaseinad
Õlisõel
Ette amortidele kinnitused koos puksidega
Piduriklotsid 8tk
Kõik piduritorud ning bensutoru ( need sai võetud hiljem fixusest )
Stabikavarda kinnitused mõlemale poole
Taha stabika varda puksid
Trumlid pidi seest ära lihvima, vanad trumlid puhastasime ära ja väga korralik kõik vana rooste all, krunt ja värv peale ja kõik ju…

Jupid tellitud, hakkasime puhastama roostest. Käisime masina traatharjadega üle jne. Puhastasime kõik võimaliku.. hiljem küll kuulsime Värvimistööde tegijalt, et ta teeb kindlasti ise üle korrosiooni kaitse, oma vahendite ja omamoodi, sest vastasel juhul ta ei saa anda meile garantiid, et äkki oleme me ise midagi kuskilt tegemata jätnud ja hakkab sealt rooste uuesti tulema ning siis hiljem nt 1,5 a. pärast näitaksime me näpuga tema suunas ja otsiks süüdlast. Iseenesest loogiline…

Ühesõnaga auto läks keevitusse. Mitte kuhugi spetsialiseerunud keevitaja kätte vaid tavalise raua keevitaja juurde, põhjuseid pikemalt ei ole motet selgitada aga lihtsalt nii oli. Tegi ära, keevitas uue põhja, tegi silla tugevdust, veeel keevitas koopaid ja muid asju.
Aga lohakalt, jättis mõnesse kohta augud sisse, kust võib hakata roostetama, õnneks värvitööde tegija mõistlik mees ja ütles et käib üle siis need kohad…

Eile tulid kõik jupid kohale, mis telitud sai, ning hetkel käib kokku lappimine, et esmaspäeval 23.08.10 saaks saaata auto keretööde tegemisse ning värvimisse ja korrosiooni kaitsesse…

Kohati võiks auto kohta käia sõnad Cool D repertuaarist . ‘’Auto pole mingi 206, vaid mul on põrnikas,mis tehtud on pahtlist pea lükkan läbi kui tarvis on lahtist’’
Pahtlit on ikka meeltus koguses sel autol….

Antud hetkeks oleme ehitanud seda masinat umbes kuu ja 1 nädal… sest koguaeg ka aega ei ole ning tuhtilugu ainult peale tööd… asjaga on kiire… kerge kihlvedu jai se tahaks teha mõned sõidud ka see sügis…

NB! Ise ei ole mingi autoteadlane… midagi tean.. selllega asjad piirduvad… aitavad ehitada kaks sõpra, ning lõpuks tuleb nii välja, et kui üks ega teine ei tea, siis kolmas ikka seda asja teab :D , et kolme peale peaks nagu Hitlerile koha kätte näitama… Nagu eile öeldud sai : ‘’ Isegi Hitler mõtles tollal vist, et mõningaid parandustöid peab ikka esindusse saatma tegema ‘’ . sest no ei saaand hakkama ühe asjaga mõnda aega, kuni lõpuks see ikkagi lahenes aga jah…

IGATAHES: Suured Tänud Suusabaasile ning Zollile!!!

Nüüd oleks vist õige teha mingi pildivoor… mis seisus masin hetkel on…
(seest ma praegu ei hakka pilte lisama kuna seal täielik tühjus, ning kahjuks ma ei teinud pilti sellest seisust mis ta oli siis kui me kätte saime…)

Pilt
Pilt
Pilt

Kurat..mul pole palju pilte praegu panna, ma isegi ei tea kui palju ja kus mu pildid on, uuemad on on alles fotokas,need lisan millalgi hiljem... aga seal piltidel pigem ikka asja esimesed päevad...

Natuke veel...Sel ajal kui minu praegune iludus seisis ja mädanes kuskil, tegelesime meie teise põrnikaga.. sellega mille Alo endale alles jättis. Nokitsesime kergemaid asju, elektritöid jne et auto oleks korras, kena ja sõidaks. Üks suvi (täpsemalt eelmine suvi) jäi vahele aga selle eest, see suvi enne minu põrnika kätte saamist möllasime sellega korralikult ja oleme sõitnud ja niisama ''kõvatanud'' selle masinaga. vahepeal vahetasime ära sarniirid ja tegime elektritöid ja muusika korda..

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Ning ühel ilusal päeval veresugulased kohtusid taas. üks natuke rõõmsam, teine väheke kurvem...

Pilt
Pilt


Viimati muutis HotEst1, 24.04.2011 23:34, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 18.08.2010 16:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2010 08:22
Postitusi: 209
Siin siis veel pilte esimesest päevast, kui auto kätte sain... oli hea mõte enne lammutamist korra veel ära pesta:D... niiet ikkagi mul ei ole pilte täpselt sellisena milline ta oli.Tegelikult, tagant näeb täitsa selline hea välja...


Pilt

Pilt


Kõik on NII targad

Pilt

Pilt

Pilt


Viimati muutis HotEst1, 14.03.2011 12:22, muudetud 3 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 22.08.2010 20:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2010 08:22
Postitusi: 209
Mõned siis veel..... pidurid, paak, ja natuke muusikat ka... muusika poolt siis jah... selline lahendus mul, ette ustesse plaanin ka veel panna ikka mingid 120 hertzi omad koos tweeteritega,

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

tulid sellised mõtted veel et el. aknad, vastasel juhul läheb raskeks kõllide paigutamisega ja oleks vaja keevitada ja nii edasi, ja siis ikka keskluku mootor paigaldada:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 22.08.2010 21:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2009 20:41
Postitusi: 2708
Asukoht: Tallinn
Kere ja sild tehtud juba, et sellistele tulevikudetailidele nagu kõlarid jms rõhku paned ? :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 22.08.2010 22:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2010 08:22
Postitusi: 209
vaata, vahel on hea tegemise ajal muusikat ka natukene kuulata:)... ja jah nagu Sander ütles siis sillad on koos ja palju muudki tehtud... ootab värvimist ja siis peab tagasitulles tegema hakkama juhtme vedamist ju... ja niikuinii muusika kast oli seal sees olemas ja sai lihtsalt vahetatud kõlarid ära ja ongi kogu ooper...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 23.08.2010 00:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2009 20:41
Postitusi: 2708
Asukoht: Tallinn
Tsiteeri:
vaata, vahel on hea tegemise ajal muusikat ka natukene kuulata:)...


plussüks sellekohapealt.
ega ma ei mõelnudki miskit halvagavõinii :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 23.08.2010 13:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2010 08:22
Postitusi: 209
milkogreen kirjutas:
Tsiteeri:
vaata, vahel on hea tegemise ajal muusikat ka natukene kuulata:)...


plussüks sellekohapealt.
ega ma ei mõelnudki miskit halvagavõinii :)


Ega ma ei saanduki pahaseks või midagi taolist....:D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 25.08.2010 13:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2010 08:22
Postitusi: 209
Masin on värvimimises...esmaspäevast. Kuna ise Mingi värvimees ei ole viisin ta töökotta, spetsialistide juurde, suure tõenäosusega, kui oleks ise üritanud värvida oleks see küllaltki samasuguseks jäänud :D nagu hetkel... seega investeerisin eeltöödesse ja värvimisse parja hunniku raha, võrreldes sellega, mis alguses küsiti sain küllaltki hea pakkumise... kuna mul mingi juhtmen... fotokaga siis saan juhtme alles esmaspäeval, ja siis lisan pilte millises seisundis see auto on, kuna ise käin ikka kohusetundlikult iga päev näpuga järge ajamas, vastik kindlasti tegijale, aga noh..... auto ei tohi jääda hea, auto peab jääma PERFEKTNE....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 25.08.2010 20:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2005 17:55
Postitusi: 919
Asukoht: Miami, FL
Väga lahe teema!
Näha et asjad liiguvad ja saab valmis, mitte nagu mõne projekt, mis mahub 20 aastaku plaanidesse healjuhul :D


Edu masinaga...jään jälgima :)

_________________
www.soolobuss.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 25.08.2010 23:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2009 20:41
Postitusi: 2708
Asukoht: Tallinn
Tsiteeri:
Vaikselt tilgub neid pilte, teksti nagunii keegi lugeda ju ei viitsi.


Ära aja lolli juttu. :D
Arenevat teemat on ALATI põnev lugeda :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 25.08.2010 23:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2010 08:22
Postitusi: 209
Eile käisin oma püssi vaatamas ja:D:D eeltööde tegija mainis ühe huvitava asja :D kuna mul oli suur lootus varem, et mul tööjuures tehases ( firma tegeleb metallkonstruktsioonide ja asjadega) on meeletus koguses keevitajaid jne. et siis keevitus parandused tehakse seal ära - okei jah tehti , vähe lohakalt aga tehti siiski.... keevitamist oli palju ja sain tasuta AGA, seal oli ka ukse juures natuke vaja keevitada :D :D :D kurat naerma ajab... nad olid keevitusega seal ukse niimoodi teinud et seda värvija maha ei saanud võtta, pidi lahti ukse maha LÕIKAMA :D :D :D ... aga õnneks mitte üli hullult... ytles, et pärast saab ikka niiimooodi tagasi panna, et tulevikus, mis iganes vajadusel kui tahan ust maha võtta, saan seda teha...''

Vot selline huvitav seik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 27.08.2010 10:47 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.04.2003 16:27
Postitusi: 184
Asukoht: Tartu
Väga huvitav teema.....ei tea kas meie autod on mõlemad sama mehe juurest tulnud.
Minu auto: http://www.porsche-foorum.ee/album/thum ... ?album=143 (Nb kui viirusekontroll hulluks läheb siis see on tavaline.....olen viirusehävitanud kuid miskid lingid on alles)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 27.08.2010 11:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2010 08:22
Postitusi: 209
jeff01 kirjutas:
Väga huvitav teema.....ei tea kas meie autod on mõlemad sama mehe juurest tulnud.
Minu auto: http://www.porsche-foorum.ee/album/thum ... ?album=143 (Nb kui viirusekontroll hulluks läheb siis see on tavaline.....olen viirusehävitanud kuid miskid lingid on alles)



Kuule ma ei teagi... mu masin on kunagi Soomes kokku lapitud, selliseks nagu ta on.... kus sul?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 27.08.2010 16:52 

Liitunud: 09.09.2004 17:19
Postitusi: 3
Asukoht: Tallinn
Kindlasti on seda ka kohalikud "meistrid" ehitanud - soomlased vaevalt Lada suunakaid ja Mosse numbritulesid oleks installinud. Aga muidu hea lugeda, et see õnnetuke omale hoolitseva peremehe saanud :) Mis värvi tuleb? Tehasest peaks see vist kunagi oranzhina (L20D äkki?) olema välja veerenud...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 27.08.2010 17:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2005 17:56
Postitusi: 536
Soomes on siguli suht-koht popp pill. Ei imesta üldse kui ka seal Vene rasketehnika asju kasutatakse selliste vanakooli autode juures.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 295 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7