Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=5182
3. leht 5-st

Autor:  Kombimiis [ 09.11.2012 17:09 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis

Pikem teemaarendus Gaz kolbidest siin.

http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=3&t=1619&sid=94413093073f8c059ab0211109340d18

Autor:  Luunja Kurk [ 09.11.2012 17:24 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis

Töökaaslasel muidu selline töökorras mootor täiesti olemas. Kui kellelgi huvi tekib kuidas ja mis siis plokk tuleb üle puurida, volga hülsid ja kolvid tuleb lühemaks treida. Kaanel vaja 2 veekanali auku kinni keevitada, plokikaanetihend ümber teha, mosse kepsudesilmad suuremaks puurida. Kaanelt (kui ei eksi siis 1mm) maha võtta. Ühesõnaga mässamist on kõvasti, iseasi kas see ära tasub.

Autor:  NoSmokeNoPower [ 09.11.2012 17:29 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis

Miks mitte kasutada mõnda lääne mootorit + näiteks aut kast?

Autor:  McRicco [ 11.11.2012 00:12 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis

kapotialune jääks võõras sedasi

Autor:  stern100 [ 11.11.2012 20:30 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis

Kui miskite juppide poolt puudu peaks tulema, siis võta ühendust :) Esiklaasi võin ka odavalt pealinna tuua. Aga muidu jõudu ja jaksu. Ise ei viitsinud nii korralikult omal ajal teha, kuid eks seda kahetsen veel praegugi.

Autor:  raunts92 [ 11.11.2012 21:54 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis

stern100 kirjutas:
Kui miskite juppide poolt puudu peaks tulema, siis võta ühendust :) Esiklaasi võin ka odavalt pealinna tuua. Aga muidu jõudu ja jaksu. Ise ei viitsinud nii korralikult omal ajal teha, kuid eks seda kahetsen veel praegugi.

alati saab ju uuesti teha :D

Autor:  Kombimiis [ 12.11.2012 10:08 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis

Lääne mootor poleks ju see, võibolla mõni asisem tagasild Läänest.
Ja ma usun teadvat herr Luunja kurk täpsemalt mida ja mis teha oleks vaja.
Ärkasin pühapäeva hommikul Särevere mõisa ees sellisest Kombist ja tuleb kibedalt tõdeda et antud auto ei soosi eriti väljasõitudel ööbimisi hilissügisel. Taga pole ruumiga kiita ja nigel soojendus ei küta salongi piisavalt soojaks.
Over and out.

Autor:  ORaamat [ 12.11.2012 10:15 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis

Aga automaat kastiga mosu oleks päris badass ju:D

Autor:  argo7up [ 12.11.2012 10:34 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis

ORaamat kirjutas:
Aga automaat kastiga mosu oleks päris badass ju:D

Paneks laigi :D

Autor:  Kombimiis [ 12.11.2012 12:20 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis

Kuhu siis jääb ebamäärane stick all over the place käiguvahetus? Manuaal peab jääma, ainuüksi käigukangi nupu pärast juba. Ja seltsimehed, katsugem teema puhas hoida kuniks ma midagi uut siia lisan, eks?

Autor:  Kombimiis [ 26.08.2014 00:37 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis

Õdakut seltsimehed!

Palju vett on merre voolanud, see pinnalt auranud ning vihmana jälle alla tulnud maa peale. Põhjavett on kasutatud õlle teoks, too ära joodud ning jälle ringiga veeks tagasi muundunud. Paljud mehed kes enne mind on alustanud, naudivad oma töö vilju... Aastaid juba.
Vahepeal olen kõigi teiste eest väljas olnud ja ühtlasi enda vraki jätnud unarusse. Järjekordne väikefirma tööletõmbamine on ikka vaevaline tegevus.
Vahepalaks timmisin oma kunagist hooajalist argipäevaliikurit Komeeti

Komplekteerisin omal ajal koolis tehtud uksed-kaaned külge ja vedasin objekti Edgargradi (u 200 km). Teel sinna sai auto kergemalt viga kui pohmas sõbra poolt kinnitatud koormarihm esiratta juurest andis järgi ning vrakk hüppas ninaga konna vintsiposti. Kontrollisime küll tihti ja ei kihutanud aga keegi meist ei teadnud ju et rihm tuleb panna üle ratta, mitte X-na. Vee võttis kergelt silma aga noh, mis sa ikka teed.

Lajatasime masina Tervise tänavale maa-alusesse garaaži peitu. Tagantjärgi tundub idiootsus. Seal ta ootas... Lausa 13 kuud.

Lõppude-lõpuks tuli aeg kätte ja kangutasime sõbraga IŽi kergelt öeldes vaenulikust keskkonnast välja (boksi põrand ujus veest).

Paistab enam-vähem. Kõveraks muljutud stange eemaldatud. Esiklaas sai otsa juba aastate eest kui pillasin pohmakaga mutrivõtme sinna peale. Vinged tiivapealsed "JDM style" peeglid on ikka tehasest, ei näita nad miski.

Pilt

Probleemsem külg. Kuna koolis polnud kere võtta ja kamraadidel-plekksepadel oli oma visioon ukse kumerusest ning pahtlit sügasin peale isuga et saavutata mingigi kuju (esitiiba polnud kõrvale võtta) siis kõrvalistujapoolne uks istub nagu sea selga sadul. Samas, ei markeerinud omal ajal ukse hingesid korrektselt, seega läks külge lotona. Ehk leiab õigemad üles. Boonuseks on omal ajal karpi vahetatud, seespool kui peaks. Üleüldine hardcore porno, masin käis kunagi kõrgelt teetammilt alla selle küljega.
IŽ, 7ne, Rolls ja offline suvila ühes reas.

Pilt

Rehvil vetikakoloonia, peaaegu kere värvi.

Pilt

18.07.2002 sai selline steitment graveeritud roolile. Wremja ja Rullnokad, selle foorumi algallikas oli teeks.

Pilt

Ja jällegi obligatoorsed enne ja pärast pildid. Teema alguse olnud pilastamata eksemplar vs muljutud objekt. Hall kogu A piilari juures oli ületeibitud Bulgaaria NSV hernepurk mis sisaldab endas töötavat 03 tahhomeetrit.

Pilt
Pilt

Mille pärast üle värvitud masinasse küüneviha sisse lõin? Ekstreemsustesse kalduvad hoiustustingimused liita eelneva maalri üle perse tehtud eeltööd. Harjajäljed tuimalt pahtlit täis ja krunt selga, ei viitsinud isegi metalli tasandada. Seal sai ilusti rooste rahulikult 0st pihta hakata.
Mädavinnid on pildil selgelt näha. Isegi Glasuridi rekka happe- ning epokrundiga tehtud katmikupaneelid õitsevad kohati.

Pilt

Momendil on visuaalselt tuvastatav mäda-ämblikud üles otsitud ja välja käiatud. Tagatiivad värvist ja pahtlist puhtaks ning roostemuundur selga jugatud. Uksi veidi kujusse ajatud. Katuse sain pühapäeval värvitud ja lakitud.

Tuleb kibestunult nentida fakti et nooruse lollus maksab nüüd karmilt kätte. Aga noh, Liidu plekki on juba eos mäda sisse loitsutud. Ja ega ma püssi nii pea nurka ei viska. Järgmise kahe viisaastaku plaan näeb ette täiesti 0st tegemist. Pritsid ja jutud.

Infomüra sai ränk ning õlut kulus samuti kirjutamise juurde, seega suhtuda teksti reservatsioonidega.

Autor:  ryan000 [ 03.09.2014 16:00 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis

Peale roostemuundurit lase pind uuesti läikima ja enne pahtlit kindlasti epoga detailid üle !
Piltidelt paistab , et peaaegu oli valmis aga päriselt nii kaugele ei jõudnudki :D

Autor:  wax [ 03.09.2014 16:29 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis

ryan000 kirjutas:
enne pahtlit kindlasti epoga detailid üle !


vaevalt tänapäeval veel lolle leidub, kes haljale plekile pahtlit määrivad :)

Autor:  siimP [ 03.09.2014 16:39 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis

wax kirjutas:
ryan000 kirjutas:
enne pahtlit kindlasti epoga detailid üle !


vaevalt tänapäeval veel lolle leidub, kes haljale plekile pahtlit määrivad :)


Usu mind, leidub.. :waah

Autor:  -Amper- [ 03.09.2014 18:54 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis

siimP kirjutas:
wax kirjutas:
ryan000 kirjutas:
enne pahtlit kindlasti epoga detailid üle !


vaevalt tänapäeval veel lolle leidub, kes haljale plekile pahtlit määrivad :)


Usu mind, leidub.. :waah



Mis kuri see haljale metallile pahtli tõmbamises peitub ?

3. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/