Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 19:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 85 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
PostitusPostitatud: 05.06.2011 11:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.09.2006 20:08
Postitusi: 740
Asukoht: Pärnu
botzor kirjutas:
Vidjodel pole heli ju. -.-

sinul pole


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
PostitusPostitatud: 05.06.2011 11:43 

Liitunud: 11.10.2010 13:23
Postitusi: 327
OldCars kirjutas:
botzor kirjutas:
Vidjodel pole heli ju. -.-

sinul pole

ei ole jah, kõll on katki. :bs


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
PostitusPostitatud: 06.06.2011 22:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2007 14:12
Postitusi: 457
Asukoht: harjumaa
Auto küll vinge valmis tehtud, aga sõidumees pole küll vist suurem asi :uhoh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
PostitusPostitatud: 08.06.2011 07:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
karlpoiss kirjutas:
Auto küll vinge valmis tehtud, aga sõidumees pole küll vist suurem asi :uhoh

Eks need põmmiomanikud põmmpead ole jah ikka alati kõvemad sõidu ja muidumehed, põmmi meestel pidi 12cm ka juba suur olema....
:D
Aga mis ma oblika miiz kah tia.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
PostitusPostitatud: 08.06.2011 07:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
pilti kah asja juurde.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Eks näeb, kajastame ka siis teise vedrustuse aretamist.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
PostitusPostitatud: 08.06.2011 09:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
Väga hea töö. Üli sheff pill!

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
PostitusPostitatud: 08.06.2011 15:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
mkb kirjutas:
ryblik1 kirjutas:
karlpoiss kirjutas:
Auto küll vinge valmis tehtud, aga sõidumees pole küll vist suurem asi :uhoh

Eks need põmmiomanikud põmmpead ole jah ikka alati kõvemad sõidu ja muidumehed, põmmi meestel pidi 12cm ka juba suur olema....
:D
Aga mis ma oblika miiz kah tia.

No tegelt olid ju mannetud videod...

mkb-Mida sa siis nendest videotest ootasid ? Et rehv kärssaks ja spidokal oleks 200 ? Mina arvan ,et sõidud olid selleks ,et avastada auto võimalike tehnilisi probleeme ja videod selleks ,et näidata rahvale ,et masin tõesti toimib !

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
PostitusPostitatud: 08.06.2011 16:47 

Liitunud: 15.03.2009 23:21
Postitusi: 981
midagi tilgub ka, ühel pildil kerge loik


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
PostitusPostitatud: 08.06.2011 17:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Õige: Tilgub!: selleks et saaks tilka näppida edasi :D
tegelt keiss et kallasin natuke vedelikke mööda just 5 min tagasi, eks ta kuskilt raami pidi lõpuks ka maha jõudis, hiljem sai tõstuki otsas kõik ära kuivatatud. Enam i saagi tilka näppida :D

Njaa, videod olid jah täpselt selleks et näidata et asi on valmis ja toimib, sõita saab. Kuid rõhutan, verdustus jäi esialgu stock, sellega pole võimalik edasi jätkata , vajab tugevat modifitseerimist. Ning ilma lukuta diffrita ei saa siia videotesse küll miskit sellist mis noored reisserid hulluma kisub.

Tegelt ei olnud see eesmärk. Eesmärk on hunt lamba nahas, vanakooli liikur, mis näitab liikluses vajadusel kihvu . Sinnamaani jõudmiseks on aga vaja kogu vedrustus üle käia. Mootor töötab kenasti, vedelikud püsivad normis, käiguvahetus toimib, sild pidas esimestele piinamistele vastu, vedrustus osutus aga mittesobivaks. Roolivõimendi süsteem vajab ka natuke modifitseerimist .
Testsõidud tehtud , pilt selge, ehitame juulikuus edasi ilmselt.
PS. Minu postkasti võib alati panna märkeid kui kuskilt sellise auto osi leidub või doonoreid.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
PostitusPostitatud: 08.06.2011 21:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Õige jah, eks ma olen selle auto vist ikka valesse foorumisse pannud.
Kui ikka külg ees ringtee läbimist videolt näha pole siis on video jama... :D
Pole viga, saate vanemaks , küll ka maha rahunete.
Teema panin siia vaid selleks et näidata kui meeletult läheb tööd ja aega nii põhjlaikuks nikerdamiseks. Lihtsam oleks ju olnud mingile siivikule kõrvits ehitada aftermarket osadest. Selles autos on piisavalt käsitööna tehtud asju mida pole sinna ette nähtud ja palju detaile mis on modifitseeritud selleks et asendada neid detaile mida enam ei saa tellida.

Kes tahab võib vidioole flashi ja tümpsu lisada et siii nn ÄGGEDAM oleks.

Vahet ei ole. Meile oli see hommik , peale 6kuud kestnud ehitamist , väga meeldiv. Ässalt videot treida ja ässalt sõita ei ole aega. Tööd on vaja teha rohkem, kui esineda karja arvutimängude flashist ja nurkadest pimestatutele.

;)

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
PostitusPostitatud: 09.06.2011 14:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Sellesse seisu , koos auto endaga ja kõigi varuosade ja töödega kokku ca 4500 euri kanti...... Kuid peab vist lisa investeerima. Reaalsus on see et teist sellist selle raha eest enam teha ei saa. Kõikide asjade vaikne euro varjus hinnatõus teeks oma ja alla 6000 euri ei tuleks enam välja. See sõltub ka suuresti algtooriku ja olemasolevate detailide seisukorrast.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
PostitusPostitatud: 09.06.2011 22:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.10.2005 16:26
Postitusi: 259
Asukoht: Otepää/Tartu
Nägin mingi nädal Tartus ringteel seismas. Värv tundus sinise asemel pigem roheline. Sel hetkel oli masin laiali veel. Muidu väga ilus ning edu omanikule!

terv,
Helar

_________________
Värvimis ja poleerimistööd Lõuna-Eestis! Küsi lisa!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
PostitusPostitatud: 09.06.2011 23:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
minu arvates on see miskit türkiis-mere-roheline-sinine... aga eks omanik teab täpsemalt öelda mis värvitüübiga tegu :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
PostitusPostitatud: 10.06.2011 01:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Kaherattaveole peaks kasvõi seepärast mõtlema, et endal lusti rohkem oleks. Või et noh, rannas liiva kinni ei jääks.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
PostitusPostitatud: 10.06.2011 09:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Lukkdiffer põdralast koos teiste pooltelgedega maksab alates 800 eur kmpl. Eks näeb millal selleni jõuab...
Värv on otse vaadates ikkagist pigem tumedam roheline kui sinine, küll aga sõltub kõik valguse nurgast ja muudest asjaoludest. Töökojas seistes ilma tehisvalguseta oli täitsa tumeroheline, mis on iseenesest hea sest auto on ka passis tumeroheline.
Vähemasti sai värvikoodi ümbersegamise tulemusel eriti terarohke ja särav tulemus. Küll aga maksis see lõivu selle arvelt et värvisegu läks rohkem, ei katnud teine kohe üldse. Algse koodi alusel ei olnud alusvärvi ette nähtud.

Mulle endale meeldib nende alsete koodide ümberseamise ja aretamise ning julete värvilahendustega katsetada. Sest miks peaks üks ülesse löödud retrokas olema tavalise värvkattega, mida võib parklas teisigi kohata. Kui juba ülevärv siis võiks midagi nii julet teha , mida tehase triiksärkides disainerid ei julgenud kunagi ette näha ega välja pakkudagi.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 85 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7