Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=56354
2. leht 6-st

Autor:  oopc [ 17.12.2010 19:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Nendesse ei raatsi õli ju sisse kallatagi.

Autor:  ryblik1 [ 17.12.2010 20:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Ei olnud ühtegi heas korras jõuallikat

Ps. vana 12V on kordi töökindlam ja vastupidavam, kergele (1140kg-1250kg) autokesele on sellest 130Kw südamest maa ja ilm. Küsimärgi all on isegi see kas tagadiffer selle 130 kw vastu ka peab. Ascona kere peal läks tagadiffreid ca 4tk....
150kw ??? Noh sildasid pole nii palju varuks.

Autor:  STONER [ 20.12.2010 12:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

ilus tegu!
kas väljundkolledel on ainult kuumakindel värv peal või veel midagi kavalat,mis korrosiooni eemale hoiaks?
kogemused näitavad, et tavaline kuumakindel ei püsi seal mitte...
jõudu!

Autor:  mondero [ 20.12.2010 12:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Kuidas sellele isenditele varuosade saadavusega lood on? Kas e-buy teema või siis tuleb enamus kusagilt toonoritelt kokku korjata ja taastada?

Autor:  ryblik1 [ 21.12.2010 23:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Selle auto algeks oli võimlalikult heas komplektsuses algtoorik ja lisaks ühe lammutatud auto jäägid ja üks väga väsinud doonor auto. Kõik asjad said kokku. Kokkukorjamise töö ca 1a.

Autor:  Hydration [ 24.12.2010 12:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

See ehitus mulle meeldib, kõik tundub tehtud põhjalikult ja hoolikalt.
Huviga ootan juba uuendusi antud teemasse :hail

Autor:  ökosohver [ 24.12.2010 15:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

väga asjalik taastusprojekt:) eriti just se mootori teema:) vähemalt ma pole ainus kellel on aastast m**e m**ni auto ja passi järgi 3L mootoriga, seda enam et peaaegu pommikindel 12klapiline :) jõudu ja tegusat pealehakkamist :)

Autor:  jeff01 [ 24.12.2010 17:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Ehhee, kae keda siin ka näha....kas se tüdruk seljaga kaamera poole on see, kes põhjamastiksit maha ajas? 8)
Ma tunnen toonilt ära su hõbedase värvi.....sealt samast värviärist pärit ahjuspray jah? proovi sellele tilk õli ja tilk bensiini lasta ja vaata mis juhtub :) Olen seda värvi kasutanud....oma kalli hinna kohta oli see hullem crapp kui misiganes veljevärv mida kannatab pärast käega katsuda ilma et värvi ära rikuks.
Aga loodame siis peagi seda ooplit värvikatte all näha.

Autor:  ryblik1 [ 24.12.2010 23:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Tere jah sullegist.
Tegelt pole see kuumakindel sealt nimetatud poest pärit.
Nagunii enamus neid värve ei jää väljalaskele pidama pikema aja sees, kuid omanik võib ise ka hilisemalt omal soovil paigaldada ntx roostevabast kolle. Esialgu teeme lihtsalt asjad kenasti puhtaks ja viisakalt korda.
Tsikk on jah see keda nägid.

Autor:  ryblik1 [ 27.12.2010 13:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Head lumist vana aastat siis.
Kuna istusime ka lumevangis ja käisime põldu uudistamas autoga siis tekkis töösse ka pisem paus ja jäi aega oma kodulehte uuesti ehitama hakata. Ehk siis tähelepanelikumad avastasid et mu koduleht oli maas. Nüüd kolisime selle mujale sest vanas kohas ei saanud asju aetud õieti.

http://www.motoristiklubi.eu

Käesoleva aasta tegemised ja kõik projektid leiavad koha uuel weebil , nii umbes ühe kuu jooksul. Piltmaterjali on ropult, sortimine võtab kupli kumisema. Gaz 20 , golf1, vw t3 syncro, cadillac deville......

Edu kõigile ja kes tahab veel suveks midagi omale nikitseda lasta siis helistage ette ja astuge läbi, näete oma silmaga kuidas kogu töö käib.

Autor:  Moose [ 28.12.2010 10:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Natuke ot, aga seda kahevärvilist disla-senatori olen tartus korduvalt näinud.. tegu väga ilusa tööga :)

Autor:  l6vikuningas [ 28.12.2010 12:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

suht huvitav

Autor:  ryblik1 [ 29.01.2011 14:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Peale ohtraid lumetorme ja muid lõbustusi on asjalood nii kaugel lõpuks et mootoriruum on kenasti mattmusta all. kuigi ta polegi nii matt nagu lootsin.
Sillad said ka ära koostatud ja kõik uued vahvad asjad külge.
Mõned uued jubinad jõudsid ka veel kohale ja terve kere sai üleni korralikult krunditud.
Peaks nagu juba värvitud olema kuid nagu ikka siis viibis sest peasüüdlane on esimesel pildil taustaks. Üks Cadillac sai lõpuks ööune arvelt lõpuni viimistletud ja kena uue kuue selga. Kuna autol oli palju suuri tükke siis ongi see teema et neelas meeltu lisaja mida ikka tuleb ette. Selle võrra lükkus ka viimane viimistlus Rekordil edasi. Minu õnneks on omanikul aega ja mingit probleemi sellest ei tekkinud. Hea on vaid see et oli aega eeltöömaterjalidel kuivada ja loodetavasti järgikuivamisi ei tule. Igatahes loodan lähipäevil leida aega sillad alla panna ja kere veerevaks teha uuesti. Siis peab värvimist sebima hakkama jälle.
Pilt

Autor:  ryblik1 [ 29.01.2011 14:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Sillad siis valmis auto alla siirdamiseks.
Pilt
Pilt
arusaadavalt vajalik ost mootori viisaka töö jaoks.
Pilt
Uued-vanad uksepapid. Must veluur vist oli selle asja nimeks. Asi on nii valgust neelav et ei saanudki head pilti kätte.Taustal jätkuvalt ühe ilusa ameeriklase detaile.
Pilt
Pilt

Autor:  ryblik1 [ 03.02.2011 13:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Vahepeal siis: mõlemad sillad all. UUed amordid kõik all. Sidur koostatud, kast sobitatud, uus simmer väntvõlli tagaotsal. Uued simmerid kastil. Proovitud siis alla ka need veljed mis olid juba 4 aastat tagasi selle auto jaoks muretsetud. 205laius rehv mahub tagatiivaservast nii 2mm mööda... Lisaks tekkis idee asendada võimendita roolikarp hoopis võimendiga roolikarbiga. Mis tähendab et lisatorud vedada ja natuke lisanokitsemist.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

2. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/