Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=56354
4. leht 6-st

Autor:  grimes [ 28.05.2011 15:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Mis nüüd peaks kiht nii paks olema, et saab kohe kasvõi iga kuu pilli poleerida ? :evil:
Hea värvivalik, ja nüüd kiiret komplekteerimist ! :evil:

Autor:  ryblik1 [ 28.05.2011 15:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Toonivalikua sai altmindud, ei katnud absoluutselt. Lakiga lihtsalt ei koonerdatud.

Autor:  ryblik1 [ 28.05.2011 22:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

No sai küsitud küll, vanad väitsid et sellele ei ole ettenähtud. Proge ei näidanud et vajaks. Hiljem aga.... ui fukk....

Autor:  ryblik1 [ 28.05.2011 22:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Päevavalges siis.
Pilt
Pilt
õhta
Pilt

Autor:  Kahvel [ 28.05.2011 22:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Väga hea värvi valik :rokib .Suveks masin liikuma?

Autor:  madis1080 [ 29.05.2011 00:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Kena masin, vanad opelid üldse suht kobedad. Eelmine aasta viidi Märjamaalt üks selline rauda, kahjuks. Aga mootor vist oli selle 2.0

Autor:  Kratt87 [ 29.05.2011 01:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Ülikena. Jõudu ja jaksu.

Autor:  kaups001 [ 29.05.2011 02:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

väga ilus värv!! :)

Autor:  taurtz [ 29.05.2011 22:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Super värvivalik! Tore, et hakkab asi komplektseks tagasi saama! Üldpilt võib jääda ikka vägagi pilkupüüdev! 8)

Autor:  Injection [ 02.06.2011 23:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Pärast kolmepäevast hardcore porri on tulemus selline http://www.youtube.com/watch?v=PT81qeGopWI.

Videos siis käimine pole veel lõplikult häälestatud, klipp tehtud telefoniga, seetõttu tundub ka hääl kohati nii kuri :D.

Piis, wii aar gõuin bäkk tu garage :rokib .

Autor:  corsairx [ 03.06.2011 10:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Aibljäääd... ila hakkas jooksma :hail Värvitooni valik on super ja velg on kena. Ega ühte sellist jooksu kuskil vedele?

Autor:  Borat [ 03.06.2011 16:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Täna oli juba näha mehi salongis askeldamas :) Väga kena värv päikese käes

Autor:  Injection [ 04.06.2011 08:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Ooo õnnis hommik, mil masin ühte tükki kokku sai nagu ta loodud ja paremgi veel. Peale unetu öö sai hetk tagasi maha istutud ja teistelegi kaemiseks mõningad videod üles aetud: http://www.youtube.com/watch?v=kQQKEEb4JG8&playnext=1&list=PLBA8520DCC8EFE882 :twisted: .

Siiski see veel ei tähenda, et masin täielikult valminud, täiustusi-kohendamisi on veelgi teha. Eks Ryblik1 räägib asjadest lähemalt, kui millalgi arvuti taha end lohistatud sab :D.

Side lõpp.

Autor:  ryblik1 [ 04.06.2011 19:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Ma ärkasin ka lõpuks peale 24h pingutust.
Hommikul kell 7:30 kanti sõitis auto ära pealinna poole.
Enne seda sai natuke tuld antud.
Saba on liiga kerge ja esimese kolme käiga on keeruline, lisaks tõstab auto nina käiguvahetuste järsemal lahtilaskmisel. Sellest tekib üpris ebameeldiv nina tuikumine, ilmselt tuleb ka kunagi siis auto uuesti töösse kui omanik on esmased lastehaigused tuvastanud. Kõigi eelduste kohaselt peab hakkama jäigemaid vedrusid ja gaasiamorte otsima sellele.
Lisaks jagub pisemat kohendamist ja peenemat sättimist kere,värvi, sisu, kapotialuse, veermiku juures veel pikalt.
Tegemata jäi palju selliseid väiksemaid kosmeetilisi parandusi selleks et auto tunduks igast otsast nagu tehase auto, ma ei taha seal lihtsalt jätta neid asju näha mis on täiesti ise tehtud ja käsitöö. Algne idee oli auto teha selline et vaid sügavalt huvilised inimesed saavad aru et kõik ei ole nii nagu tundub.

Sisu sai kokku, Opel Senator A2 mustad plüüšistmed said sisse, esiistmetel said alla vana rekordi enda istme alumine raamistik.
Radikas sai tutikas, Scorpio 1,8-2,0 radikas, ilus paks ja mahtus millimeetri pealt sellesse vahesse mis meil sinna jäi.
Uksekäetoed tehti Cristolis( Minu poolsed kiitused ja sügavad soovitused, kui rahakott vähegi kannatab) väga kaunis töö , täisnaha ja õmblustega, kiiresti tehti valmis ka.
Tagaakna pealine kaeti ka seal, zablooni valmistasin auto järgi ise.
Uksepapid taastati ja kaeti riidega ka Cristolis. Ilus töö.

Esisilla kokkujooks jäi tegemata tänu ajapuudusele. Keerasime paika vaid nii palju kui normaalne tundus sõita, mis ei tähenda muidusgist et see paika sai.
Pidurisüsteemid kõik toimisid. Käsipiduritrossiks sai modifitseeritud Omega B oma.

Paigaldamata jäi karteri kaitse ja müraisolatsioon.

Lisame pilte veel kui jõuan.

Ulme on 24h jutti teha ühte autot....
Vastu pidasime, suurimad tänud Raulile ja Indrekule kes minuga lõpuni vastu pidasid.
Me oleme Rauliga teinud viimase 4 päeva tööd selle auto kallal iga päev ca 9:00- 0:00 ja viimane 5 s päev lausa 24h jutti....

Eesmärk jõuda laupäeva hommikuks iseliikuva ja toimiva autoni mis on komplektne , see on tehtud.
Esmaspäeval alustasime veereva, mootori, kasti, pooliku juthmestikuga värvitud koorikuga. Laupäeva hommik sai valmis. Laupäeva varahommikused videod on tehtud mingi ala kella 6 paiku....
Ise olen läbi nagu läti raha ja kavatsen nüüd puhata....

Aga kes see töökojas tekkinud kaose ära koristaks?

Autor:  botzor [ 05.06.2011 11:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Vidjodel pole heli ju. -.-

4. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/