Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1 http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=56354 |
1. leht 6-st |
Autor: | ryblik1 [ 12.12.2010 15:44 ] |
Teema pealkiri: | Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1 |
Auto vedeles minu käes päris pikka aega. Algselt oli ta keredoonorina mõeldud teisele sarnasele autole kuid jäi siiski seisma. Vahepeal ei olnud mingeid plaane sellega. Mingi aeg tuli selgus et mulle pole seda konkreetset mudelit enam vaja. Auto läks koos kõigega avalikku müüki , kuulutused rippusid natuke aega siin ja seal. Lõpuks helistas mulle reaalne huviline. Tuli järgmine päev Edgriaaniast kohale ja vaatas kere üle. Vaatas mu hoovi peale ja vaatas töökotta. Talle sobis mida ta nägi. Ütles et teeme auto korda ka siis juba. Mulle see idee sobis kenasti. Muudatused võrreldes varasemaga. Arvele võetud eestis siis august 2010. Tumeroheline passis ja nii ta saab ka. Mootor saab asenduse 1,9 VS 3,0 Automaatkast saab asenduseks Getrag 240 seeria manualkasti. Kogu veermik koostada vaid uutest osadest. Kerel kõik aukus kohad välja vahetada serv servaga tasa meetodil. Mugavam salong kuid originaali lähedase kujuga, Senator A must samet. Kerelt kõik iluliistud kaotada ja alles jäävad vaid kroomstanged. Kapott asendada diiselmudeli scoobitud kapotiga. Kergelt madaldada, vanakooli kärgveljed alla mis mahuvad koobastesse liikuma. Siiani tellitud uute asjade nimistu( see on see mida siiani veel saab) esimesed kettad esimeste sadulate rem. komplekt esimesed klotsid esimesed rattalaagrid zarniirid 4tk tagaklotsid tagatrumlid tagatöösilindrid klotsipaigalduskomplekt plokikaane tihend õlipõhja tihend esimese otsa tihendid mootori esisimmer mootori tagasimmer klapikaanetihend küünlad küünlajuhtmed jagajakaan rootor õlifilter käigukasti esimese otsa simmer käigukasti tagumise otsa simmer tagasilla simmer tagarattalaagrid esimesed amordid ühesuunalised tagumised amordid ühesuunalised siduriketas sidurikorv sidurisurvelaager stabilisaatorvarda kondid ilmselt on kola veelgi kuid hetkel ei tule kõik meelde. Puhastatud detaile lademes. Kogu käigukasti ärakäivad metallosad Käigukasti korpus mootorikorpus mootori esimene kaan jagajakorpus mootorikäpad kõik mootori juurde kuuluvad alumiiniumdetailid starter veepump generaator sisselaskekollektor väljalaske kollektor sillatala kõik õõtsad tagasild stabikavardad tagastabika kondid käändteljed hooratas suurem enamik polte ja muud peenemat Kõik detailid on käsitsi puhastatud ja värvitud. Mootor on ühe 128tuhat sõitnud Opel Senator B pealt( Üle katuse käinud auto) Lahti võetud minu poolt esimest korda, tehase tihendid igal pool, lahtivõtmine oli omaniku soovil igaksjuhuks. Selgus et kõik on heas korras ja kokku läks uute tihenditega ja poltidega. Kõik agregaadid on eelnevalt kontrollitud ja tunnistatud heas korras olevaks. Ajujuhtmestik ja pihustid ning sissepritse osad saavad asenduse 1985 a Senator A2 ilma lambda andurita süsteemi pealt. Asenduseks tuleb ka hallanduriga jagaja mis asendab uuema sissepriste kohustuslikku osa , väntvõlli pöörete andurit. NB! Kõik ehituseks vajalikud osad on välja sorditud oma varudest. Kere on juba saanud põhjaliku põhja keevituse. Kõik paigad on tehtud võimalikult kõrge täpsusega selleks et tagada originaalse kere kuju järgimine. Ainult käigukangi asukoht on viidud 15cm tahapoole. Kerel on vahetamata veel vaid tagumine põll, mis on uuena tellitud. Ustel on paaril ära vahetatud alumine serv. Kõik detailid on üleni lihvitud ja eeltöö saanud ning kaetud täitekrundiga. Valmis plekid: tagaluuk kapott kõik uksed esitiivad Kere on alt kaetud keeviste ja oluliste kohatade pealt kerehermeetikuga, ning kogu kere põhi alt ohtra mastiksiga, PVC baasil Mootoriruum põhjalikult puhastatud ja krunditud, tulevik toob sinna mattmusta katte. Kuna teiste tööde vahelt aega on napilt siis teeb seda tööd tihti nädalavahetuseti ja siis süvenenult ja ei lase ennast segada muust. kõik suurem töö on tegelikuses ära tehtud novembri kuu sees. Nipet näpet ka varasemalt kui kuna oli uue töökoja sisse seadmise periood sii ei jäänud vaba aega ööpäevas üldse üle. Värvimise aeg hakkab lähenema ning ilmselt uuemaid pilte enne kohale ei jõua kui kere juba värvi all on. Mõni pildike konkreetse auto ajaloost. Järjekord on selline noh enam vähem kronoloogiline. ![]() see oli siis kui me ta Aloga kokku ladusime ![]() liivaprits sõi nõrgad kohad välja ![]() kolmeliitrilise sobitus ja äralõigatava metalli märkimine ![]() ette uued jalgealused ![]() taha uued kinnituse katted ![]() viimane hetk enne uste maha raiumise algust ![]() mootor avatud kujul ![]() suurem hunnik laiali võetud esi ja tagasilla detaile liivapritsis ![]() mõned kenad asjad ka mis auto alla lähevad ![]() veel natuke asju ja natuke üleliigset ![]() kere saab ka nii lihtsalt liigutada kui vaja peaks olema ![]() põhja all siis alumised raamid keevitatud ja mitmeid väiksemaid kohti asendatud, kõik epokrunditud ja ootavad mastiksit. ![]() mootoriruum sai ka valmis, ära on lõigatud see plekiosa mis segab ridakuuese paigaldust ![]() palju vahvaid uusi ja taastatud osi ![]() mõned uued asjad veel ![]() ja ongi mastiks all ja aeg plaanida kere tagasi keeramist ja sildade paigaldust ![]() veel üks kena asjake mootori juurde ![]() veel natuke uusi asjakesi Seniks aga kena jõulu aega. Mul aega pole,vaja valmis jõuda. PS. lisan kohe ka vastuse tekkivale küsimusele: Sillaosa pukse enam uusi ei saa ja kõik puksid on sobitatud teiste autode puksidest ja kohandatud, kõik on ilma tühikuteta puksid et oleks vähe konkreetsem juhitavus. Ning lõpetuseks lisame ka väikse nalja viluks tehtud nn TEASERI.( tegelikkuses sellist madaldust ja velge praktilisuse ja projekti eelarve tõttu ei tule) ![]() Küll aga endale oleks, sellisel kujul ta ehitanud küll. |
Autor: | Mph [ 12.12.2010 18:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1 |
Vägev ettevõtmine. Kui saladus pole, siis mis suurusjärku see eelarve jääb sellise projekti puhul? |
Autor: | oopc [ 12.12.2010 18:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1 |
![]() ![]() ![]() ![]() Sinu auto see siis pole ega jää või. |
Autor: | Birdshit [ 12.12.2010 23:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1 |
![]() |
Autor: | mesamees [ 12.12.2010 23:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1 |
Vähemalt keegigi ehitab midagi normaalset! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | raintuul [ 13.12.2010 01:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1 |
Kift...löga liigub ![]() |
Autor: | Vavava [ 13.12.2010 19:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1 |
Ega see auto juhuslikult CWG liivapritsisi ei käinud? nii ka enamus sillaosad? |
Autor: | M1k0 [ 13.12.2010 20:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1 |
tundub, et korralik oldskool tuleb |
Autor: | ryblik1 [ 14.12.2010 00:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1 |
Sillakola käis kõik pritsis jah CWG s. Märkide eemaldamisega tegeleme veel. Selline velga ei mahuks koopasse kuidagist liikuma ja peaks kere liiga suurelt ümber ehitama, sisuliselt nina maha lõikama ja esiosa toruraamile ehitama. Siis ehk 17kord 8 mahuks keerama koopas. Kuid nii ei lähe. Eelarve , hmmmm ütleme nii et aastaid tagasi sai tuttuusi lada 112 neid sellise raha eest. Hetkel jätan täpustused sinna paika. Üritame oma meeskonnaga teha parima D seeria auto siinvabariigis. |
Autor: | ryblik1 [ 14.12.2010 00:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1 |
ps. vabandan et kodukas maas, haldajaga väike jagelemine pooleli. projekte on jah veel aga eks masujärgne kosumine pole veel nagu minuni jõudnud ja oma projektid on suurmalt jaolt külmutatud. Hetkel teeme oma meestega nii igapäevast reatööd kui ka nelja huvitavamat autot millest üks on kõnealune. Kõrval valmimas on ka vanakooli Senator A Kustomivärvingu suunaga. Saab oma diisel Senator A kõrvale seisma ka teise sarnase kuid hoopis teise suunitlusega auto. Aga sellest teeb hiljem juttu. Opel Omega Caravani projekt jäi suvel aga selle kurikuulsa augusti tormi kätte ja on ohtralt ära täksitud eterniidi poolt. Kindlustus pole ka siiani sentigi välja käinud. Nagu ka terve hoovitäis autosid. Sisuliselt 8 autol olid kenad kahjud. Peale seda aga kolisime ära ja uues kohas annamegi tuld nyyd selle Rekord D kallal ja teiste kallal. |
Autor: | k2 [ 14.12.2010 15:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1 |
Neil meestel on stiili!!! Pidevalt diisel senaatorit ringte tänaval seismas äind. Seal teie uus koht ongi? |
Autor: | ryblik1 [ 16.12.2010 00:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1 |
Õige luureinfo Ringtee jah uus asukoht. |
Autor: | RäigeRäim [ 16.12.2010 13:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1 |
ryblik1 kirjutas: Õige luureinfo Ringtee jah uus asukoht. kas m20 -st kah kusagil juttu on v see igapäeva töö ![]() |
Autor: | ryblik1 [ 17.12.2010 17:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1 |
Vastus viimasele, M20 on ka minu enda auto olnud ja müüdud soome härrastele. Tellisid sellele ka palju tööd. Sellest autost pole vist siin foorumis just väga mõtet juttu teha, ta ju liiga vana ja liiga konteksti väline. Ilmselt tuleb sellest uuel kodukal kunagi juttu ja vb vanatehnika foorumis. Hetkel olen kimpus tollega sest keegi ei viitsi teda kambrisse värvimisele võtta. Igatahes M20 on õudne porno auto taastamiseks ja enam seda eriti ei teeks. |
Autor: | ryblik1 [ 17.12.2010 18:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1 |
Ahjaa mõned komponendid on jäänud veel ülesse laadimata. täpsustus, enamik detaile on kuumakindla hõbedavärviga kaetud. Paar detaili vajab veel viimast viimistlust. ![]() Väljalaske kolled esailgu siis nii... ![]() Sisselase sai ka uue katte sest ei sobinud ilma ![]() Uued tihendid paigas ja komplekteerimine käib. ![]() kolletihend ![]() tellitud tagapõll jõudis ka Taanilaost kohale. ![]() ![]() Käikari uus kuub on nagu jõuludele kohane ![]() Getrag 240. ![]() Ja viimasena siis veel üks jõuluehe. Häid jõule sis. |
1. leht 6-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |