Nüüd siis lõpuks paar sõna ja pilti meie tegemistest viimase 14ne päeva jooksul.
Alustuseks tänan oma meeskonda, kes ööd/päevad läbi palehigis tööd rabas teha - eriti tänulik olen Heikkile (Kinnu), kes enamus "fabrication" tööd tegi ja väsimusest hoolimata öösiti garaasis istus. Aitäh Heikki, Lauri, Priit, Siim (Aftermarket), Siim (MustMuna), Eikki, Jörgen, Taavi - koostöös peitub jõud
Teiseks tänan kõiki meie sponsoreid, kes ikkagi uskusid, et me suudame auto õigeaegselt valmis ehitada. Meie sponsorid 2011 hooajal:
CarSec, Ghost Audio, Finest Design, BC Racing Coilovers, Valvoline, EstPerformance, Aftermarket.ee, Autoextra.ee, StaPut liimid, DarkDog, FirstStop, toonklaas.ee!
Kolmandaks tänan tervet driftiliidu tiimi, kes Pärnu võistluse korraldas ning hoolimata pingelisest ajagraafikust leidis jupikese vabatreeningu tarvis (ma ei tea, keda ma selle ime eest tänama pean aga ole sa tänatud)
Karikas on ülilahe ning auhinnakott oli päris priske. Aitäh ka TruckTuning rahvale.
Alustan vist sellest, et kaks ööpäeva enne võistlust ei olnud autol peale tagatiibade ja uue värvi midagi küljes. Lisaks komplekteerimisele oli mitu suurt probleemi lahendamata (esisillatala tuli ringi ehitada - 8h tööd), siduriga nii teha, et ta lahutama hakkaks ning mootori immost tuli kiiresti vabaneda. Kõigetipuks olime viimase kahe nädala jooksul 18 tunniste tööpäevade vahel, igal ööl umbes 4-5 tundi maganud - mis pikapeale muutus üsna kurnavaks - enne lõpuspurti oli motivatsiooni raske leida.
Tänu Heikkile, Siimule (klepsumees) ja Eikkile (kes meile USAst imekähku asju välja võlus) saime auto ikkagi reede öösel kell pool kolm sellisesse seisu, et võisime peale väikest und (3 tundi) Pärnu poole liikuma hakata. Reede õhtul käisime veel pooleldi komplekteeritud mittetöötava mootoriga autoga sillastendis (AUTEX), kus meid hoolimata hilisest kellaajast rõõmuga tervitati ja sild paika keerati.
Kleebised panime peale neljapäeva öösel:
Sillastend:
Laupäeva hommikul kell seitse saime oma killavooriga liikuma ja jõudsime Pärnusse just siis, kui Street trennid hakkasid lõppema. Kõigepealt pidime muidugi tehnilise kontrolli läbima ning tänu tehnilise mõistvale suhtumisele saime natuke ajapikendust - olge te tänatud
Tehnilises muidugi selgus, et öösel olime osad olulised mutrid unustanud kinni keerata ja veel oli paar puudujääki, kuid meie tohutu energiavaruga meeskond lahendas need probleemid lennult
Siis selgus muidugi tõsiasi, et Street treenid on läbi ning Pro trennides Street autoga rajale ei saa - tegin veel igaks petteks päringu Andrele ja Kasparile, et ehk nad mõistavad meie muret ja lasevad kavõi niisama sõitma (mitte driftima) aga nad oli kindlameelsel arvamusel, et nemad erandit ei tee ja distantseerisid ennast kiiresti minu nn."probleemist" (ma olin sõitnud autoga kokku 10meetrit - treilerile ja maha.) "Esimene sõit on sul kvalifikatsioon" olid viimased sõnad, mis kuulsin. Korra mõtlesin, et ehk peaksin peakorraldajat manguma minema aga siis otsustasin, et kohtunike sõnast mulle piisab.
Kuna autoga sõitu oli vaja proovida, (kasvõi turvalisuse pärast - kas rool keerab, ja käigud lülituvad ning pidurid töötavad), panin autole hääled sisse ja sõistin raja alalt välja ja tegin maanteel tillukese tiiru. Kõik toimis hästi.
Siis öeldi mulle, et tekkis võimalus teha 40minutit vabatreeningut ja sa saad rajale, kui tahad - selle ajaga õnnestus teha kaks ringi, mis mulle eriti informatiivsed polnud aga näitasid, et auto driftib.
Kvalifikatsioonis sain veel ühe nn. "soojendus" sõidu ja siis tuli punktidele driftida - kuidagi imekombel sain kvalis. vist 69 punkti, mis tagas mulle kolmanda koha.
Autos valitses täielik peataolek ja minu edu seines mitte selles, et ma sõitsin hästi, vaid selles, et teised sõitsid veel kehvemini. Streedi rada oli kehv sõita. (punkt) Eriti algajatele. (punkt) Mul oli sellevõrra lihtsam, et sõitsin nagu PRO rada ja sain õige kiiruse juba ennem paika, kuigi auto käitub hoopis teisti, kui vana S14. Vaesed algajad - Street driftiraja algus on selle raja kõige raskem (või ütleme, et kõige suurema konksuga) koht.
Vahepeal sai LineUpis minuüle kõvasti naerdud, näiteks siis kui aegajalt sisenesin autosse vasakust usksest ja/või vahetasin tagumist käiku käega vastu ust lüües
Parempoolse rooliga driftides oli selline tunne, et auto läheb kohe ümber/ kukun uksest välja ning gabariidi tunnetus oli üsna null samas auto oli nii lihtne sõita, et see kompenseeris kõik puudujäägid. Korra vahetasin ka kolmanda asemel esimese kõigu aga õnneks sidurijalg oli kiire. Kõik sõidud tegin tagasihoidlikud ja hoolimata sellest, et see auto ilmselt driftiks Pärnus 4-5nda kõiguga, hoidsin kiirust madalamal ning sõitsin kolmandaga.
Tegin veel mõned sõidud ja äkki olin poodiumil - kahju oli 3-4 koha sõit võita (sest vaatame tõele näkku, ma olin nagu täiskasvanud inimene liivakastis) aga suur rõõm oli karikas saada
Ürituse jooksul tehnilisi probleeme polnud va. üks jahutusüsteemi lõdvik, mis lahkus autasustamise lõpus suure aurupahvakuga
- hea ajastus.
Enamus meeskonnast sai terve võistluse rahulikult magada, mul oli ainult natuke paha olla - väsimus oli lihtsalt liiga suur.
Nüüd oleks vaja puur kiirelt sisse ja omasuguste sekka PRO klassi tagasi saada
Mõned pildid üritustelt, ma loodan, et autorid ei pahanda.
Varsti mõned pildid ka auto ehitamisest.