Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
MB E300D 4x4 Off-Road 92a. Uhti http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=69398 |
35. leht 41-st |
Autor: | vVille [ 24.12.2012 19:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a. Uhti |
Martpoiss kirjutas: Sellise lumenatukesega mis praegu maas on peab tavalise nelikveolisegagi vaeva nägema et kinni jääda. Kui nüüd ausalt öelda siis ei pea väga palju vaeva nägema. Esimese lumega tõesti, kui lumi on kerge ja pehme. Olenevalt auto kõrgusest, seda kergem on kinni jääda (põhjapeale). Räägin omast kogemusest @ tavaline nelikveoline Toyota Corolla. |
Autor: | escordimees [ 25.12.2012 10:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a. Uhti |
Hydration kirjutas: Tagumiste koobaste külge tulevad ka need rekka logarid? Muidu aga Selle postituse peale sain silmad märjaks Uhti ikka viimasepeal töö ära teinud. |
Autor: | Uhti [ 14.02.2013 21:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a. Uhti |
Lumekuhjad kasvavad. |
Autor: | Haata [ 14.02.2013 23:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a. Uhti |
Mägistarter |
Autor: | Moose [ 14.02.2013 23:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a. Uhti |
Sealt saaks häid hüppeid küll jah |
Autor: | El Presidente [ 15.02.2013 10:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a. Uhti |
Uhti rajoonid on alati lumevabad nagu näha...peaasi, et tuhinaga koerakuuti ära ei lükka |
Autor: | Uhti [ 15.02.2013 11:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a. Uhti |
Üritan hoida jah õue ja ümbruskonna teed puhatad.Auto on siiani töötand laitmatult ja ühtegi probleemi pole olnud.Sellel suvel üritan teda täiustada uue roolisüsteemi,hüdrosüsteemi,omavalmistatud hüdrovintsi ja turboga. Leidsin netist veel ühe video u. 6 m kõrguse maaparandus hunniku ületamisest.Videolt paistab see küngas palju väiksem |
Autor: | VW [ 15.02.2013 14:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a. Uhti |
Nelivedu on 50:50 siis? |
Autor: | Uhti [ 15.02.2013 14:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a. Uhti |
VW kirjutas: Nelivedu on 50:50 siis? Ikka ja sildades on ka mingid iselukustuvad diffrid. |
Autor: | allan_D [ 19.02.2013 16:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a. Uhti |
Viimases videos meenutab puldiautot kohati Kustkohast üldse sellised mõtted tulnud, et ehitaks nüüd sellise masina? Väga vahva ettevõtmine, jälle teistmoodi lahe. |
Autor: | -joss- [ 19.02.2013 21:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a. Uhti |
Väga võimas asi valmis meisterdatud! Kuhjaga respekti ja edu edaspidiseks. Aga tekkis selline küsimus, et sellega klaperjahile ei anna minna, kui veel paar vintsi ka külge pista ja mootorit natu võimsamaks teha? |
Autor: | Converse [ 19.02.2013 23:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a. Uhti |
-joss- kirjutas: Väga võimas asi valmis meisterdatud! Kuhjaga respekti ja edu edaspidiseks. Aga tekkis selline küsimus, et sellega klaperjahile ei anna minna, kui veel paar vintsi ka külge pista ja mootorit natu võimsamaks teha? Kõike annab teha aga mis mõte sellel lõhkumisel on ? |
Autor: | Martpoiss [ 20.02.2013 13:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a. Uhti |
Klaperjaht on võistlus mis on mõeldud spetsiaalselt off-road võistluste jaoks ehitatud autodele. See auto on ehitatud tööloomaks talumajapidamisse. Ainuke loogiline klass oleks sellele veoautode klass, kuna tegemist on ikkagi gaz 66-ga millel on kabiini asemel mersu kere. |
Autor: | stento [ 20.02.2013 22:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a. Uhti |
Martpoiss kirjutas: Klaperjaht on võistlus mis on mõeldud spetsiaalselt off-road võistluste jaoks ehitatud autodele. See auto on ehitatud tööloomaks talumajapidamisse. Ainuke loogiline klass oleks sellele veoautode klass, kuna tegemist on ikkagi gaz 66-ga millel on kabiini asemel mersu kere. Lätlastel peaks olema 66 baasil vana porsche, sõidab samuti veokate klassis. |
Autor: | antsa911 [ 21.02.2013 16:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a. Uhti |
Kas sellisel monstrumil ei annaks pööravad tagarattad juurde suutlikkust ja paindlikkust erinevate takistuste osas? |
35. leht 41-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |