Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW E34 525i Shadowline - Karmo
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=704
25. leht 33-st

Autor:  versus [ 09.12.2016 12:16 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i Shadowline - Karmo

Toonklaas saab olla normaalne ka, mitte ainult prügikott läbi mille lapsed õue ei näegi enam.

Autor:  cb4_335 [ 09.12.2016 15:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i Shadowline - Karmo

kelu kirjutas:
Nu jah trenditeadlikud hipsterid väidavad, et salong olgu akvaarium ja ilu on relakavedrud ja lääpa keeratud neoonvärvides plekkveljed.



No õnneks selliseid trendi mehi ei tunne ja võimalusel ignoreerin! :)

Nii tumedat akent pole näinud, et sees välja enam ei näe autol :D

Autor:  karmo 525i [ 08.01.2017 12:02 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i Shadowline - Karmo

Esimene suurem samm tehtud keretööde suunas. Tõin omale väga vähese roostega uste komplekti. Kuulutuses ja omaniku jutu järgi pidi värvkate olema korras. Kohale jõudes pidin küll väheke pettuma värvkattes. 1:1 päris külge ikka ei pane uksi, kriipse kraapse liialt palju ustel aga põhiline, et tagumised uksed roostest puutumata ja esimestel vaid vähesel määral roostet.

Pilt

Pilt

Suveks uurinud ja ka esmase hinnapakkumise saanud karpide vahetuseks. Lisaks tuleb korrastada bensupaagi ümbrus ja üks tagatiib. Põhjaalt vajab kindlasti keevitust akualune plekk.

Kusagilt vaja leida veel roostevaba pagasnik, Värv pole oluline.

Pilt

Kevadel lasin veljed ära puhastada klaaskuulpritsiga ja teostati pulbervärvimine. Peale seda hakkas kõigepealt üks suverehv tühjaks minema. Oletasin, et süüdlaseks liialt kitsas rehv aga kui sügisel lamellidega saaga jätkus, pidi hakkama juba veljest endast süüdlast otsima.

Käisin ükspäev peale järjekordset rehvi tühjaks minekut lõpuks kontrollis. Algul läksin Penu juurde. Algne arvamus oli, et ehk peale klaaskuuli ja värvimist jäi rehvi ja velje pind liiga siledaks ja ei teki omavahelist haakumist. Kuna tal oli rehvipink korrast ära, siis saatis mu MinuRehvidesse Akadeemia teel, kus ka auto üle vaadati.
Kõigepealt võeti käsile parem tagumine, mis pidevalt tühjaks jooksis. Peale velje alt võtmist oli kohe selge, et rehv pidevalt tühjalt sõitmisest omadega õhtal, seespoolt vähemalt 5 muna välja löönud, õnneks leidsin kiirelt ühe hooaja kasutatud rehvi. Kuna ka parem esimene näitas tühjenemis märke, siis kontrolliti ka see kohe üle. Lasigi õhku läbi velje ja rehvi vahelt. Põhjuseks oli triipkood, mis jäi rehve ostes töömehel eemaldamata. Triipkood oli rehvi randi sees, mis jäi pärast paigaldust velje ja rehvi vahele. Iseenesest oleks võinud garantii korras Kummihaisse tagasi minna, kus need paigaldati aga kuna Minurehvides tundus seltskond igati meelepärane, siis lasin neil töö lõpuni viia - triipkoodide eemaldus, uued ventiilid ja velgede kontaktpind rehvidega puhastati. Loodetavasti jäävad nüüd pidama.

Pea kuuaega hiljem jälle probleem tagasi. Käisin eile uuesti rehviga kontrollis, ei lase läbi :D
Profülaktika mõttes lasin esimese ja tagumise velje ringi tõsta, vaatab, mis nüüd saama hakkab.

9 aastat vana aku vahetasin taaskord Exide Excell 71Ah 670A vastu. Seekord vastavad amprid tehase andmetele, ehk siis genekas peaks kergemini akut täis laadima. Enamus otsad vaid 10 km pikad: kodu-töö-kodu

Pilt

Autor:  Tanel [ 08.01.2017 12:12 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i Shadowline - Karmo

Juba nendelt väikestelt piltidelt on näha, et viska need minema. Puhas raibe vaatab sealt vastu ju.
Kui rooste on vähegi valsi kohapeal, siis on see seal kahe pleki vahel ja maksimaalselt paari aasta pärast on need sul täiesti mädad alt, ei ole ju mõtet vaeva näha nende külgekeeramisega.

Ukse värvimine maksab mingi 100-150 euri ju, sebi ikka päriselt korralikud uksed ja lase üle tuisata

Autor:  karmo 525i [ 08.01.2017 13:44 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i Shadowline - Karmo

Tagumised vähemalt korralikud

Autor:  Reimers [ 08.01.2017 17:10 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i Shadowline - Karmo

Jah mu bemmil läksid aastaga uksed uuesti rooste kuigi oli roostet ülivähe seal all servas

Autor:  TEH [ 10.01.2017 23:03 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i Shadowline - Karmo

Talvel sõitmist ei taha ära lõpetada?

Autor:  karmo 525i [ 11.01.2017 20:27 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i Shadowline - Karmo

Kuna enamus sõite, mis autoga vaja teha, toimub oktoobrist märtsini, siis on väga raske seda autot seisma talveks panna.
Oletame, et autoga talvel ei sõida, siis ta seisakski enamus aastast, kuna suvel enamus sõite rattaga ja peres veel teine auto ka, kuhu kogu pere ilusti sisse mahub. Eks mõttes on ikka olnud, et sõidaks vaid suviti aga see eeldaks veel ühe auto soetamist talve perioodiks, niigi majaees ruumi vähe ja ega see seismine ka hästi mõju ja 50 euri gaarazi eest kuus välja käija ka ei soovi. Ostuhind aga 6K, mis on 20 m2 eest ilmselgelt palju.

Autor:  H.m.m [ 11.01.2017 21:02 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i Shadowline - Karmo

korrosioonitõrje peaks aitama küll ju

Autor:  kelu [ 12.01.2017 12:32 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i Shadowline - Karmo

Kes siin üle 2-e aasta sellist tarbeautot üldse peab, projekti veel siis saaks aru. Järgmine mees tõrjub edasi ja kogu lugu.

Autor:  McRicco [ 12.01.2017 22:06 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i Shadowline - Karmo

Karmo puhul ei pea olema kahtlust et auto on kauem kui 2a...seda pilli on juba mõtet hoida...ma kirun end ka et pidin maha müüma mitte ei pidanud edasi ja saavutanud vähemalt suht samalaadset seisu nagu see siin...

Autor:  karmo 525i [ 16.01.2017 12:15 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i Shadowline - Karmo

Roostevabade detailide kogumine jätkub. Nüüd õnnestus leida õiges värvitoonis pagasnik.

Pilt

Kuna sidur näitab vahest juba väsimuse märke, siis hakkasin tasapisi siduri vahetuseks juppe koguma. Algatuseks sai M20 ühemassiline hooratas koju toodud. Põhjuseks, miks hooratast vahetada on, et natuke läheb mootor erkasamaks ning ei pea enam tulevikus sellele lagisevale kahemassilisele mõtlema.

Pilt

Järmise sammuna läheb hooratas treimisse, hetkel 8,4 kg, kus paigaldatakse ka M50 hammasvöö. Enne vaja aga Audi AAN sidurikorv ära osta, siis saab korektselt ka korvi ära tsentreerida ja treida ka sidurikäpa punn, mis on vajalik, kuna plaan on kasutada Audi sidurikorvi.

Enne kui kogu see tuning protsess käima läheb peaks dynos ära käima. Vaataks, kas oli ka kasu mitmete sadade eurode raiskamisest või on tegu antituuninguga. Matad raha sisse aga tolku ei midagi.

2017 plaanid:
- Ühemassiline hooratas koos Audi AAN korvi ja perfomance kettaga (läheb vahetusse, kui vana sidur laiali lendab, seni aega tegelda veel muude hädavajalike asjadega)
- Elektriline ventilaator visko asemele, et elimineerida kiirendustel mootori kinni poomist.
- Chip – bensukale see küll mingit erilist HP lisa ei anna aga ehk midagi ikka.

Lisaks
- Elektriline katuseluuk paigaldada - olemas
- Juhi istme siin kinnitada
- Kojameeste viimane aste ei tööta.
- Ukseandurid ja keskluku andurid üle vaadata – saab tehtud kui kevadel uusi uksi hakkan paigaldama. Hetkel töötab salongi valgustus vaid ise nupust sisse lülitades.
- Laepolster kinnitada või välja vahetada
- karpide, tagumise tiivaääre ja bensuluugi ümbruse keevitamine. Tungikohad tugevdada. Kuna selle töö teostuseks tuleb nagunii sisu välja kakkuda, siis plaanis ka paigaldada pigimatid autosse ja vedada uued kõlarijuhtmed läbi võimendi.

Tegemist omajagu aga ehk jõuab enamus ikka aasta jooksul ära teha. Eks jooksvalt hakkab Do Do listi järgi toimetama.

Autor:  Tanel [ 16.01.2017 13:36 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i Shadowline - Karmo

See kuradi chipi raha investeeri M30 väntvõlli peale ja lase see mootor strokeriks ehitada.

Autor:  charly [ 16.01.2017 13:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i Shadowline - Karmo

Kui seda chippi just 25 EURiga ei tehta siis pole sellel mingit mõtet. see 2.5 pada on täpselt paraja võimsusega selle autoga igapäevaselt kulgeda. Ei jää kellelegi jalgu ja ei tule petlikku "kiire" auto tunnet endale peale.

Autor:  M_YAZ [ 17.01.2017 14:10 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 525i Shadowline - Karmo

http://www.e34club.ee/foorum/viewtopic.php?f=35&t=32

25. leht 33-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/