Remondipäeviku sissekanne:
Kiirusanduri pistik vahetatud uue vastu. Ei pea enam Waze järgi sõitma, et näha auto kiirust.
Käiguhoovastik sai uuesti määret, muidu peale pikemat linnas sõitu oli parem käsi täiega väsinud käikude sisse raiumisest. Hetkel jälle hea kerge käike vahetada.
Klapikambrikaane tihendi vahetus. Töö sai ettevõetud, kuna mootor oli tagantpoolt õline. Tegelik olukord oli kordades hullem, millest andis märku ka hommikune pikk käivitumine.
Kaan maha ja kui süütepoole hakkasime maha võtma, siis esimese küünla pesa oli õli täis. Teised olid enamvähem ok, vähemalt mitte nii hullud
Lisaks sai vahetatud süüteküünlad – NGK BKR6EK – viimati vahetatud 2009 aastal.
Ometigi, et sõidustiilist tingituna pidevalt 1 ja 2 käik käivad piirajas nägin täna midagi, mida minu silmad pole rohkem kui 10 aasta jooksul veel näinud. Arvates, et autol lõõrid puhtad, siis täna sain teada, et polnud
Peale mõningast tuuritamist viskas paar korda sädemete saatel korraliku tahmapilve sumpsist välja ja lõpetuseks sai korraliku tulelondi summutist välja. Paukus ka nagu Racing pill
Taaskord lähiajal remonti minema. Tuvastasime parema esimese ratta juurest korraliku loksu. Eeldatavasti rooliots ja ehk midagi veel.