Mis vahepeal siis toimunud?
-keretööd lükkusid aprilli keskele
-Müüsin nahksportistmed maha, kuna värv oli kulunud, juhiistme üks siin oli lahti ja tagaiste ei kannatanud üldse kriitikat.
-Tagumised uksed saavad keretööde käigus lõpuks vahetatud roostevabade vastu.
-Armatuur asendub airbagi versiooniga - olemas
-Selle suve ajan läbi 16" velgedega, kuna raha mujale planeeritud. Peale lähevad 205/55R16 suverehvid.
Ükspäev sain tagavaraks hea hinnaga lipiga esistange
Lisaks tõin koju heas korras kojameeste hoovastiku.
Kuna varsti auto keretöödesse ära viima, siis jõudsin lahti lammutamises põhjamatini. Vaatepilt polnud väga rõõmustav. Esiteks oli mati ja põhja vahel korralik bassein ja ega see põhi teab, mis ilus välja ka ei paistnud. Õnneks alates tagaistuja jalgadest põhi korralik. Õigel ajal saab veel jaole, varsti oleks muidu jalad läbi põhja
Nüüd veel vaja lagi välja kiskuda, et oleks midagi teha, kuni auto keretöödes. Laele tuleb uus riie, ilmselt musta tooni.
Uuteks istmeteks valisin Sparco Sprint L istmed. Algul oli plaan kunstnahast osta aga pidid kiiresti ära lagunema, pidi rohkem offroadi teema olema, et saaks mudaselt autosse istuda ja pärast kiirelt istme puhtaks.
Miks selline valik?
Originaal sportsisud kõik 20+ aastat vanad, nagisevad ja tavaliselt ka kuskilt katki. Minu oma sisul oli juhiistme üks siin lahti, istme kaugusregulaator ei toiminud, mis aga tähendas, et iste liikus koguaeg vähemal või rohkemal määral, mis oli küllaltki häiriv. Lisaks 20+ aastat naha seisukord tavaliselt suht räbal, eriti juhiistmel.
Tõstsin prooviks istmed lihtsalt autosse, et aimu saada, kuidas jääb. Suurus, laius ja kõrgus õnneks sobivad ideaalselt.
Tagumiseks istmeks läheb selline variant.
Kui oled autot juba 13 aastat omanud, siis tahad vahest teha äärmuslikke otsuseid. Kui ei proovi, siis ei saagi teada, kuidas sobib ja kuidas mugavusega lood. Teab, mis pikamaa pilli sellest ilmselt ei saa, kuna istmed jäävad vaid ühte kindlasse asendisse.