sai ostetud 21 märts 2008 endale ka nn väike projektikas. sain ta siis odavalt kätte.
masinast endast: se pole mitte tavaline bluebird. vaid se on bluebirdi eriversioon mis on valmistatud UK-s ja t72 kerega ning vägagi paljude lisadega,lisadest siis lähemalt- on olemas el katuseluuk,4x el aknad,el tulede korrektor,sisu on Connolly HIDE ehk siis materjal on sama mis on jaguaritel ,bentleytel ja muudel samalaadsetel sametistletel .samuti on olemas selline nupp mis teeb vedrustust jäigemaks ja pehmemaks ja isegi töötab
tehasest on tal pandud juba ka bodykit,15' valuveljed,4xketaspidurid,el juhi iste,el peeglid,madaldus,tsingitud kere. aga räägiks mootorist kah.
mootor on tal tehasest väljasõites olnud CA18DE tüüpi mootor. ehk siis samasugune mootorgi nagu nissan 180sx-ilgi aga ilma turbota. erinevud on de ja det i vahel selles et de-l pole õlipihusteid ja on kõrgema surveasmega kolvid ja midagi crank girdle-d on erinavad.mootor on siis samuti 1,8L, 95kw ja 129hp.masin on siis esivedu ja kk on 5käiguline manuaal originaalis on veel käigukastis LSD diff aga hetkel on pandud eelmise omanikupoolt tavaversiooni kast ja se on lühikeste käikudega ja tavadiffriga.
mis plaanis? plaanis on se masin teha täiesti korda +väike modifikatsioon(torukolle,muusika,valuveljed,uus väljalase,tugevam sidur,plokikaane voolavust parandada,FPR.õliradikas paigaldada.)
mis tehtud? tehtud on juba palju asju. olen kakkund masinal mootori maha ja täiesti juppideks hetkel võetud. motosse tulevad uued kuluosad. (rõngad,tihendid,liugelaagrid ja blokikaande uued tihendid ka ning kõik klapid ülesooveldad+lihvida ja loomulikult kaane voolavust tsipa parandada) on ka paljud mootoridetailid (igast talad ja kronsteinid ,klapikambrikaaned,torud ja muudki)käinud läbi liivapritsi ja 29.10.2008 tõin pulbervärvist ära.
pärastpoole ka pilte törts. on pandud hetkeseisuga autole kõik uued kütuse ja piduritorud.ning sai eemaldatud rooste ja ise värvitud mootoriruum püstoli ja pinnavärviga. poest sai toodud uued roolivardaotsad,uued pidurikettad ette,juhipoolne poritiivale on keevitatud uus äär. ostetud ka uued pooltelje kummid ja uued mahlad kk ja roolivõimu.bodykiti parandasin kah klaasplastiga ära ning sai ka ära pahteldatud ning on valmis kruntimiseks ja värvimiseks.mootorile on pandud tugevam süütemäng peale,et saaks tugevamat särtsu küünaldest(stockist poole tugevam.). hea uudis on se ka veel ,et kuluosad olid kõik std mõõdus sees. taha aknalauale sai ostetud gas-i ovaalid (2tk) ja alnalaua tegin uue ning katsin kõlasikastiriidega(musta värvi)
suve otsa seisis se masin aianurgas ja sügisel 2008 võtsin käsile selle. aa spidomeetrinäit on 350k
natuke jube.
nii. palju vett on vahepeal merre vooland ja tehtud on palju. põhiline asi millega olen tegelenud on kere. sai eemaldatud kõikvõimalik rooste. stangedealune ja bodykiti alune on kõik kivikaitsmega tehtud et talvel tulev sool ja muu soga ei rikuks stangealuseid pindasi. ja tänase seisuga paar tundi tagasi sai krunditud keredetailidest viimased värvimist vajavad detailid(juhipoolsed uksed,poritiib kõrvalistujapoolne.) värvitud on juba:tagastange,esikapott,juhipoolne poritiib,tagaluuk,tagaluugi all kereliist,küljelaiendid,2koopalaiendit. kõik värvitööd ja muud töödki autojuures teen ise. mootorikallale pole jõudnud minna veel. käib otsing uue bloki peale. kui kellelgi pakkuda korralikku 83mm kolvidega ca18det blokki siis võta ühendust.lisan ka pilte:
minu niööelda eeskujuks on se masin milliseks ma soovin seda saada:
mootorile keevitasin puki kuhu saaks blokk kinnitada ja keerutada.
ja õhtuks:
ohh küll nüüd sai palju juttu ja veelrohkem pilte. vanas foorumis oli ka teema.vahepeal se asi seisis mul ja siis sai hakatud jälle tegema. uusi käsipiduritrosse ajasin terve aasta taga kui lõpuks sain mingid muud trossid mis pidin ümber tegema et istuks minumasinale külge kallid olid ka raisad.peeglid ja iluvõre sai ka alles värvitud suht se jäi ka mainimatta. nagu ühes ülaloleval pildil näete siis originaalrool on ikka juba vankriratas ja tuli suvel üks hea pakkumine mille tagajärjel sai soetatud momo vägagi soliidne rool rohkem tänavajaoks kui se nn sportkardirool aga sellest teen siis pilti kui uste sisu salongist saab ustesisse tagasi ja uksed ette koos uue värvkattega. kindlasti tekib paljudel küsimus et miks sa tervet autot üle eivärvi. lihtsam ju. vastus oleks selline et mul pole võimalik sellist asja teha sest ruum kus ma värvin on õu ja nüüd kui ilmad külmad siis saab garaaziz värvida kui auto välja lükata ja suuur puhastus teha garagele. noh võib ka seda öelda et eijulge suuri pindasi värvida. tehnika eivõimalda kah. aa. bensiinipaak sai seest ka puhastatud ja väljast eemaldatud rooste ja värvitud.põhi on ka ära tehtud roostest. all on happekrunt,täitekrunt,värv,põhjamastiks bituumenibaasil ja koobastes on ka kivikaitse mastiksi peal. aga eksnäis mis saama hakkab.püüan nüüd ka uuendustega siia jõuda. lõppude lõpuks kavatsen auto ära poleerida et saada enamvähem ühtlane toon võrreldes pleekind kohtadega.