Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.04.2024 05:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 143 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW 528i 1982 redline9
PostitusPostitatud: 19.04.2009 22:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.04.2004 11:27
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
M20 mootoritega autode padjad on sellised, tsentrist väljas ühelt poolt.
aga vist mitte nii palju nagu sul vaja. Eks uuri-proovi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 528i 1982 redline9
PostitusPostitatud: 19.04.2009 22:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.03.2006 21:34
Postitusi: 247
Asukoht: võru/tartu
m30 padjad ka tsentrist välja, aga liiga vähe. Eks homme teen mingid plaadid vahele ehk, mõned mõtted peas liiguvad juba :)

_________________
BMW ja VAG diagnostika, autode mootori ja veermiku remont Tartus
56792145


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 528i 1982 redline9
PostitusPostitatud: 20.04.2009 09:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.04.2004 11:27
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
miks sa sillatalasse uusi kinnitusi teha ei taha?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 528i 1982 redline9
PostitusPostitatud: 20.04.2009 11:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.03.2006 21:34
Postitusi: 247
Asukoht: võru/tartu
mart154 kirjutas:
miks sa sillatalasse uusi kinnitusi teha ei taha?


Juhtuks kui ma legaalselt registrisse tahan teda saada, siis kere/raami küljes mootori kinnituse muutmine keelatud seadusega :D

_________________
BMW ja VAG diagnostika, autode mootori ja veermiku remont Tartus
56792145


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 528i 1982 redline9
PostitusPostitatud: 20.04.2009 15:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.03.2006 21:34
Postitusi: 247
Asukoht: võru/tartu
Mootor siis sai paika, kasutan 740 mootoripatju. Lisaks sai ka käiguhoovastik paika, vaja shortshifter veel valmis meisterdada.

_________________
BMW ja VAG diagnostika, autode mootori ja veermiku remont Tartus
56792145


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 528i 1982 redline9
PostitusPostitatud: 20.04.2009 17:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1289
Asukoht: Roolis
edeneb päris isuga. Päris hea töö ikka.
Ei jõua ära oodata esimest kiiremat :D

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 528i 1982 redline9
PostitusPostitatud: 20.04.2009 19:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.03.2006 21:34
Postitusi: 247
Asukoht: võru/tartu
Shortsiftr paigas, käigukastitala paigas, kardaan paigas :D

Pilte kah :)

Pilt

Shortsifter küljes ning toimib :)
Pilt

Sai siis juba vaikselt pidurivõimendit omale kohale sätitud :)
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
BMW ja VAG diagnostika, autode mootori ja veermiku remont Tartus
56792145


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 528i 1982 redline9
PostitusPostitatud: 20.04.2009 21:09 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Kuidagi hirmus kiiresti ja lihtsalt käib asi :)

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 528i 1982 redline9
PostitusPostitatud: 20.04.2009 22:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1289
Asukoht: Roolis
ma vaatan ka :D

mees vist tunneb ka asja ma arvan.. ei lahmi tühja. :)

tubli, nii peabki ;)
tõsine retsept tuleb ära küll, kui kõik valmis saab. Aga vaadates teemat, siis sa teed vist Tallinna linna, mis kunagi valmis ei saa :D

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 528i 1982 redline9
PostitusPostitatud: 20.04.2009 22:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.03.2006 21:34
Postitusi: 247
Asukoht: võru/tartu
Kui rääkida lihtusest, siis raske asi tuleb :D Nimelt väljalaske ehitamine sinna roolikarbi poolsesse otsa saab olema keeruline. Ülevalt poolt ei mahu sinna isegi käsi vahele, enamvähem sama lugu ka teisel pool :)

Tallinna linna ta juba meenutab jah, plaanis ju veel klaasplastist bodykiti peale üle minna, mis peaks autot ka kergemaks tegema :) Ja küll jääb sellest mootorist ka kunagi väheks, siis hea kompressorit peale panna, kuna esiosa juurde jääb kõvasti ruumi, sest mootor ju peaaegu salongis :D

_________________
BMW ja VAG diagnostika, autode mootori ja veermiku remont Tartus
56792145


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 528i 1982 redline9
PostitusPostitatud: 21.04.2009 10:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
mis see mootor kaalub võrreldes originaaliga?

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 528i 1982 redline9
PostitusPostitatud: 21.04.2009 11:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1289
Asukoht: Roolis
kui tal oli enne M30, siis see kaalus 143kg, kui see on nüüd 4.0 V8, siis kusagile 165kg kanti jääb, erinevad kataloogid annavad erinevat kaalu 163-169 M60...

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 528i 1982 redline9
PostitusPostitatud: 21.04.2009 11:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.04.2004 11:27
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
ma arvan, et selle piduri-samodelkiniga sa ametlikult asja arvele küll ei saa....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 528i 1982 redline9
PostitusPostitatud: 21.04.2009 21:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.03.2006 21:34
Postitusi: 247
Asukoht: võru/tartu
mart154 kirjutas:
ma arvan, et selle piduri-samodelkiniga sa ametlikult asja arvele küll ei saa....


Oled kindel? Muidu e34 ja e32 peal kasutatakse ehituselt sama süsteemi :) Aga kui ei saa, siis pole ka midagi hullu :D

_________________
BMW ja VAG diagnostika, autode mootori ja veermiku remont Tartus
56792145


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 528i 1982 redline9
PostitusPostitatud: 25.04.2009 18:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.03.2006 21:34
Postitusi: 247
Asukoht: võru/tartu
Väljalase sai siis enamvähem paika. Kasutasin siis originaal tükke, lihtsalt natuke moditud ja paika nad läksid. Roolikarbi juures olevat ühte kollet vaja natuke veel teha, sest vahe seal ohtlikult väike :P Terve päev kulus väljalaske ümber tegemisele :err

Homme proovin pidurisüsteemiga ühele poole saada :wink: Siis vaja plekid tagasi keevitada ja läheb andmiseks :twisted: :D

_________________
BMW ja VAG diagnostika, autode mootori ja veermiku remont Tartus
56792145


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 143 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 94 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7