Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 15:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 123 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.12.2011 15:06 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
brake kirjutas:
universaal ongi just :kill
Aga kuda selle ruumiga seal kapoti all on? vähe tuugaks ei lähe kui turps peale tuleb?
Edu !!!

Ennegi ju seda tehtud, ju siis mahub.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.12.2011 19:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.12.2008 19:29
Postitusi: 38
Asukoht: Võrumaa, Antsla vald, Antsla
B3 kapotialt siis, pm sama mis b4. See pole lõplik lahendus, aga mahub ilusti
http://www.youtube.com/watch?v=ZXFPn5rCUJM


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.12.2011 20:48 

Liitunud: 09.04.2009 13:08
Postitusi: 100
Mootoril surveastet ka plaanid kuidagiviisi langetada või jääb see samaks mis tehasest tulnud ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.12.2011 00:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Surveaste jääb ilmselt esialgu samaks.
Tuli plaan katsetamise mõttes algul "uus" mootor mille ostsin lihtsalt alt puhtaks pesta igalt poolt ja kaantele remont teha ning siis kokku tagasi laduda uute tihenditega.
See oleks kiirem viis, kui alt otsa remontides ning lisaks ka vähem kulukam, et saada teada selle mootori detonatsiooni piir eri rõhkudega.

Alt otsa mitte lammutamise üks põhjus on ka see, et sellele mootorile ei ole ei kepsu ega raami pakkude pingutusmomente teada.
Põhimõtteliselt on öeldud, et kui korra oled raami pakud lahti lasknud, siis on uut plokki koos väntvõlliga vaja.
Originaal varuosakataloog pakub tervet alumist otsa komplektsena ja eraldi juppidest ei näita isegi pilte.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.12.2011 02:02 

Liitunud: 09.04.2009 13:08
Postitusi: 100
Audiklubis oli ühes teemas sama diskussioon, et momente ei ole välja antud, kuid kuskilt suutis keegi need siiski välja urgitseda. Samuti forsist saaks ka saalesid tellimise peale.
Surveastme kohapealt, et kas 10.8 : 1 ei ole väheke suur turbotamiseks ? Endal plaan panna topelt kaanetihendid, et vähegi allapoole saada (arvutuslikult peaks saavutama 9.3 : 1 surveastmeks).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.12.2011 09:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2005 17:56
Postitusi: 536
Kopeeritud treisest foorumist.

Paljud V6'd ja VR6'ed kasutavad kepsude puhul täpselt samu polte, mis enamus audi v8'id. Kui uued, siis 30Nm+90 kraadi. Kasutatud asjade kokku lappimisega mina üle ~40-50 kraadi keerata ei julgeks. Üldjuhul olen mõõtnud uue poldiga, milline on pigutusjõud 90 kraadi juures ja vastavalt sellele olen ka kasutatud poltidega sama max. jõumomenti kasutanud. Need peaks olema M8 mõõdus enamusel sama tegelikult.
Raamipukkide puhul olen ka ise mõistatanud, miks neid andmeid peidetakse. Jah, et pukid kenasti kohale istuks on teatud loogika sees ka juba v6 puhul, ehk siis pikipoldid külge ja kergelt kinni, siis keskmiste pukkide vertikaalpoldid kergelt käe jõuga kinni ja alles siis minnakse pukkide kallale. Alustanud olen äärmistest tugevamini käega. M10 poldi puhul on hiljem uute poltidega 60Nm+90 kraadi ja ma kasutanud sama moodust 90 kraadi Nm väga umbkaudses teada saamises. Vanade poltidega ma neid üle 30-40 kraadi ei keeraks, kuna nende "venimine" võrreldes uue poldiga on tunduvalt kehvem kui väiksema diameetriga poldil.

Mis mind aga pisut murelikuks teeb asja juures on see, et paljud netiavaruses leiduvad viited igasugu tarkadele kapsastele soovitavad keerata 180 kraadi ja no minu käsi ei tõuseks iial sellist asja tegema :(. Lisan ka netiavarustest leitud ühe visandi uuemale v8'le, millest võib pisut loogikat "pätsata".

Kepsupoldid kepsupoltideks, neid on v6/v8 puhul võtta, aga kas raamipukkide polte oled uuest peast leidnud v8'le? Audi puhul on mootoriploki rikke puhul suht ühene suhtumine - vahetusse :P. Kurat ma pole küll nii rikas, et 7-10k+ euri vanasse vihmavarju uuele mootorile investida :).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.12.2011 11:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Võid AudiClub-i lingi ka siia visata.
Niipalju ma sain juba ise varem teada, et kepsusaaled peaks olema samad mis VR6 VW-l.
Kepsupoldid tuleks alati uued panna, kuna tehase poldid on üldjuhul venivad.
Mis puutub kinnitusmomenti, siis lisaks poldi venimise punktile on oluline ka see, et saale pesa jääks ideaalselt ümmargune.
Ehk kinni tuleb nad tõmmata selle jõuga millega on nad kinni olnud pesade hoonimise hetkel tehases.

Kui surveaste suurt probleemi põhjustab detonatsiooni suhtes, siis võtan prooviks kasutusele vesi-metanol pritse.
Kui see ka ei aita, siis tuleb surveastet madaldama hakata. Kõrge surveastmega saab muidugi hea erksa asja.

Originaal kaanetihend on ilmselt papist ma eeldan, neid 2tk üksteise otsa panna on veidi kahtlane tegevus,
samas oleneb mis jõude sa sealt välja tahad võtta. Oleks tihendid metallist, siis oleks teine teema.

Hetkel tundub lihtsalt kõige kiirem ja soodsam idee see alumine ots puutumata jätta, kuna ka silindrid tunduvad väga ilusad.
Veepump, mis on mootoririhma pealt, oli tehase oma (toodetud 92a), seega ilmselt päris 500k see mootor sõitnud ei ole.
Väideti, et pidi olema S6-e pealt, mis oli väga hästi hooldatud aga lihtsalt puu kukkus peale tormiga vist.
Mootori sisemist mustus/puhtusastet vaadates annab ka nagu tunde, et väga palju see sõitnud ei ole ja õli on piisavalt tihti vahetatud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.12.2011 19:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2005 17:56
Postitusi: 536
Audiclubi link.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=80655


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 02.01.2012 19:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1838
Asukoht: Tallinn/Harku vald
buumer84 kirjutas:


Selleks, et seda linki näha, peab olema klubiliige.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 04.01.2012 15:14 

Liitunud: 02.01.2012 09:57
Postitusi: 8
Holy f*ckin god.... :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.01.2012 17:12 

Liitunud: 24.04.2003 13:50
Postitusi: 929
Asukoht: Põhjas
Kui saladus pole siis mitu kilo see auto komplektsena kaalus kui on üldse kaalu peal käinud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.01.2012 22:19 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
Ei ole kaalutud. Aga 4.2 moto peaks olema kergem või sama raske kui endine 2.6i.

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.05.2012 14:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Progressi?

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.05.2012 14:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Vaikselt kogun juppe.
Tööl nii palju tegemist, et ei ole jõudnud paari viimast kogunenud juppi pildistada.
Hetkel sebin USA-st siduriketast koos suurema ketaste tellimusega.
Kui ketas kohal, siis peab hooratta kasutauses selgusele jõudma ja selle järgi saab SRE korvi ära tellida.

Kui tööl suurem kiire lähikuudel mööda saab, siis tahaks mootori ära pesta ja vaikselt kokku panema hakata.
Hetkel ilmselt katsetan enam-vähem 100% stock mootori sobiva turboga varustamist.
Eile sai ETS-i 4.0 V8 Turbo driftikat veidi veel seadistatud ja boosti tõstetud, ning sain enda kutsumusele kinnitust, et alla V8 + Turbo ei olegi enam mõtet midagi ehitama hakata. :D

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.05.2012 15:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Eelmised ridaneljased ja bokserid on vaid käeharjutused? :D
Talveks valmis siis...

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 123 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 100 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7