Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 22:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 123 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.05.2012 22:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
No kestvus ja effektiifsus on lihtsalt euro V8 tuunimisel nii hea.
See metsik pöördemoment, mis madalalt tuleb on lihtsalt raju.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.06.2012 00:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Vahepeal siis vaid nii palju uudist, et mingi aeg tagasi saabusid 870cc@3.0bar Siemens Deka pihustid, tollimist ootab uus siduriketas ning tellitud sai 240mm 1450kg survejõuga SRE sidurikorv.
PPF 76mm BOV-i vahetasin vaheltkasu diiliga 50mm Tial replica vastu, kuna 76mm oleks ilmselt overkill enivei olnud.
Hooratas tuleb originaal V8 manuaali hoorattast ümber modifitseeritud custom teema.
Suure modimisega peaks asi tunduvalt kergemaks minema, teen enne ja pärast kaalumise ja pildiseeria vast ka.
Ainuke küsimärk hetkel on see, et kas see uus korv ka sidurikotta ära mahub aga loodame parimat.

Saaks selle uksetaga ootava autode rivi ka lühemaks lõpuks, jõuaks enda autot ka ehitada.
Hetkel on 8h remaining öist ehitamist, et ühe Porschega homme hommikul dynos olla.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.06.2012 22:55 

Liitunud: 02.08.2011 23:18
Postitusi: 162
Muidu mis ajaks avant valmis saada võiks/peaks, kui üldse on võimalik seda ajastada?

OT:Porge käis "rullide" peal Kostiveres?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.06.2012 23:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
julm pill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 15.07.2012 13:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Pajatan veidike siduri tuunimisest, kui kellegile peaks huvi pakkuma.

Enne oli siis kasutuses selline komplekt:
Pilt Pilt Pilt Pilt

Vana komplekt koosnes 1200kg survejõuga sidurikorvist, tavalisest orgaanilisest sidurikettast ning V8 standard hoorattast.
Antud sidurikomplekt hoidis ilusti kinni 4wd stardid ~400hp ja ~550nm. 4wd seades ei libisenud ka kordagi selle jõuga.
Kui korvi ja hooratta tööpinnad ära taastada, ei tohiks ka orgaanilise kettaga mõnikümmend protsenti suurema mootorivõimsusega probleemi tulla.
Kui komplekti lisada veel labadega ketas, siis julgen garanteerida 800nm pidamise, kuna 228mm ja 1250kg survejõuga komplekt on 750nm ilusti ära hoidnud.
Ehk siis ilusa jutu lõpetuseks mainin ära, et see vana korv ja ketas kokku 50.- euriga saadaval.

Vana komplekti juppide kaalud:
Hooratas - 12,775kg
Ketas - 2,025kg
Korv - 5,628kg
Kokku - 20,428kg

Uus komplekt tuleb custom töötlus vanast hoorattast, 4-ja labaga ketas ning 1450kg survejõuga Sachs Race Engineering korv, mis ei kuulu üldse Audile.
Ideaalis üritaks hooratta tagumisele küljele mingi normaalse triggerwheeli ka tekitada, et saaks ilma lisaratta installita jagajad minema visata.
Sellise kompoti ehitamisega loodan ~30% kaalu vähendada ning saada komplekt, mida ei peaks enam välja vahetama.
Tegelikult siit edasi järgmine samm oleks ainult mitme kettalise siduri peale minek.
Uue kompoti ketas ja korv juba lauanurgal ootel, kui treial puhkuselt tagasi jõuab, siis saab tuunima hakata.

Mõni pildike ka uutest juppidest:
Pilt Pilt Pilt Pilt

Kaaned peaks nüüd ka mingi hetk ette võtma, saaks mootorit vaikselt kokku hakata panema.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Viimati muutis M-Tech, 15.07.2012 17:59, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 15.07.2012 15:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2011 18:10
Postitusi: 440
Sellised jutukesed pakuvad väga huvi. Võiks tihedamini mingeid update tulla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 15.07.2012 18:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Eks ma katsun tihedamalt updeite teha, siiani pole suurt midagi updeitida olnud.

Lisasin mõne pildi uuest korvist ja kettast ka.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 15.07.2012 23:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Lihtsalt vägev :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.07.2012 20:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Vahepeal tekkis siduri plaanidesse väheke suurem kahtlus, kuna töökaaslase garaažis viskasin korra mõõdulindi
V8 originaal sidurikomplekti peale ja siis V8 manuaal kasti sisse ning elu on ikka väga kitsas.
Hetkel on kartus, et see BMW korv ei mahu V8 kasti ikkagi ära ja sai võetud "in case" varuks ka
tutikas originaalis V8 mootorile mõeldud Sachs Race Engineering sidurikorv, kuna see oli üli hea hinnaga saadaval.
Kumba kasutama hakkan selgub ilmselt tuleval nädalal, kui oma metallitöö meistriga (Tiit@Windorf OÜ) koos veidi mõtteid mõlgutan.
BMW korv on 1450kg survejõuga aga V8 oma vaid 1250kg survejõuga. Küsimus on selles, kas 1250kg jääb väheks või mitte.
Hooratta saab siis kergemaks modifitseerida veidi teist moodi ning jääb veel võimalus kasutada custom alumiinium hooratast.

V8 hoorattale mõeldud SRE korv näeb välja selline:
Pilt Pilt

Ahjaa, täna selgus veel ka see, miks see eelmine sidurikomplekt suutis seda pöördemomenti mis sealt nitroga tuli kinni hoida.
Nimelt see roostes korv mis eelmistel piltidel näha ongi juba sama V8 Sachs Race Engineering sidurikorv :D

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 21.07.2012 12:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
Kusjuures kui eelmist postitust lugesin siis sain ka kohe aru, et eelmine korv oli samuti SRE, lihtsalt audi v8 oma. Aga nüüd märkasin, et olid ainult survejõu märkinud. Küll need korvid kuskil ikka rakendust leiavad. :)

Ega minu komplektiga uudiseid pole?

_________________
Lameda maa klubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 22.08.2012 23:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Täna sai natuke infot juurde, sõber mõõtis flowbench-is ABH mootori kaane ühe silindri voolavuse ära.
Kuna 1-2 ja 3-4 silinder ei ole kaanel omavahel sümmeetrilised, siis võivad 2-3 erineda 1-4 voolavusest.
Igatahes 1 andis tulemuseks teoreetilise voolavuse ~225hj per 4cyl, kui nukk vastavat lift-i toetab.
Kuna hetkel kirjutan tulemusi mälu järgi, siis väga peeneks ei hakka minema.
Pikem jutustus siis, kui AEC mootori kaas ka mõõdetud on ja neid võrrelda saab.
Ning ideaalis võiks selleks ajaks ka mõlema kaane nukkade parameetrid teada olla.
Ilusate numbritega pole midagi peale hakata, kui nukk klappi piisavalt ei ava.

Lisaks leidsin endale peale väikest researchi väga suure tõenäosusega sobivad kaanetikud.

Kuna ise lähen mitmeks päevaks Pärnusse väikest puhkust veetma,
siis ei saa kahjuks põnevast kaane mõõtmisest osa võtta ja pean vaid tulemustega leppima.
Aga tulemustest järeldusi teha ning sobivat kompotti keeta on pea sama huvitav.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.08.2012 01:02 

Liitunud: 29.08.2012 00:54
Postitusi: 2
Millest selline quattro 80-ne võimsamaks ehitamise isu? Kas eluisu on otsa saanud(olen omanud paari stockist võimsamat quattro audit ja ega nad kurvis kahjuks eriti pöörata ei taha).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.08.2012 08:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 12:52
Postitusi: 115
Asukoht: Kuressaare
Dragiks ikka aitab :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.08.2012 08:58 

Liitunud: 27.12.2004 00:41
Postitusi: 2489
Asukoht: Tallinn
Jokker kirjutas:
Millest selline quattro 80-ne võimsamaks ehitamise isu? Kas eluisu on otsa saanud(olen omanud paari stockist võimsamat quattro audit ja ega nad kurvis kahjuks eriti pöörata ei taha).

Ilmselgelt on kõik ühe puuga löödud ja oma arvamust, huvisid ja hobisid ei saagi teistsuguseid olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 Avant Quattro ||| 1994 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.08.2012 09:07 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.11.2006 19:27
Postitusi: 2230
Eks neliveolisena ongi selle auto rõõm rohkem otse sõites, kuid alati saab esimese silla mitte-vedavaks teha ning ka külg ees paugutada. :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 123 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7