Olen Madyse jutu järgi see rõve sõber, kes kastikat mosset soovitas nostalgiamasinaks.
Põhimõtteliselt ainukene moskvich mis on meeltmööda, eriti kui mosseklubis sai kohatu WENNAD teemat, kus mossele oli külge keevitatud golfi tiivakaared. Saatsin nii palju mosse pilte, et lõpuks läksimegi sellist käru vaatama.
Selle masina hoolduslugu on ilmselt olnud päris hea, kuna põhja all on käidud, nii palju kui sinna pead alla surasime, siis masteksiga oli mõningad kohad üle käidud. Väline kereosa on pintsli ja krundiga üle tehtud, et uuesti värvi alla saada auto, kuigi rooste on juba praegu väljas. Matid tõmbasime üles, auke polnud. Ehk on mõni koht mis keevitust tahab, aga see ei ole probleemiks.
Kaasa saime teise mootori, esisilla, tagasilla, esiosa, tiivad, karbid, tulesid, vilesid, remontkomplekte, veljed, kilbid ja palju-palju uusi osi - võimalik teha ära täielik sillaremont.
Nn kongi ehk presentkatuse lammutasime juba küljest ära, aga jätsime ühte tükki, et ehk ei tea kunagi kuna vaja võib minna. Seda tuleks küll natuke ümber teha, aga eelmine omanik on ka selle kallal päris asiselt vaeva näinud.
Plaanidest veel väga ei tea, aga nagu Madys juba ütles, siis läheb ilmselt kõhuli laskmiseks ja sildade modifitseerimiseks.
Selle laia pleki osas otsime 5X114,3 plekkvelge, mis oleks normaalse väljanägemisega, vähemalt 15". ET pole oluline, ümbertegemiseks läheb nagunii ja keskava ka väga suurt rolli ei mängi siinjuures. Ideeliselt kui kannatab siis 8" laiaks ja madal rehv peale.
Keegi tore onu on ka VT teinud juba:
