Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Bmw 325e 87' cobra
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=7443
9. leht 10-st

Autor:  cobra [ 04.03.2014 01:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 325e 87' cobra

kasutasin ikka, aga noh, haapsalus erinevaid seadeid kasutades...ju siis jäi "linnuke" panematta :)
Laiali läks logide põhjal ca 1.4-1.5 bari peal. Eks mul oli süütenurk ka vale veits. Just ennem laiali minemist liikus väga hästi, nagu kunagi varem :) Ennem sõitsin seal 1 bar piires. See aasta olen targem vast.

Autor:  cobra [ 19.03.2014 00:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 325e 87' cobra

ennem lund (täna) sai siis jäiga kolmnurgaga auto maalt linna veetud, kus tehakse siis uus väljalase. Eks näis kunagi, mis saab sellest :)

Kunagi talvel sai ostetud ka 4 punkti turvavööd nalja hinnaga.
Vaja tegeleda jahutus probleemidega, miskipärast eelmine aasta uhas vendikas ca 6 minti ikka ees, kuni lõpuks vait jäi (tuda radikas ees) ja plaan veel kuskile viia, kes seadistaks ära MS2 aju.

Pilt

Autor:  devil01 [ 16.04.2014 15:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 325e 87' cobra

Tartus tegeleb jeff01 kah seadistamisega

Autor:  cobra [ 13.09.2014 17:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 325e 87' cobra

kõik asjad on koos ja mootor töötab, aga probleem jahutusega. Vent uhab ees ja ei jahuta maha, kui temp 3/4 peale läheb siis seda enam alla ei suuda jahutada ja tõmbab keema ära, igatepidi proovitud õhutada, korraks asi toimib, kuni paar korda piirajasse lasta, siis õhk kohe vahel jälle.
Uus radikas
termostaat puudub üldse
uus veepump
30km tagasi pandud uus kaane tihend.

Sõites on korras ja temp langeb, kohapeal aga ei suuda jahutada, minu loogika ütleb et kaanel peab midagi viga olema, seega kaan uuesti maha ja survestamisse. 1.5a tagasi olen seda teinud juba btw.

Autor:  tilkur [ 13.09.2014 18:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 325e 87' cobra

cobra kirjutas:
kõik asjad on koos ja mootor töötab, aga probleem jahutusega. Vent uhab ees ja ei jahuta maha, kui temp 3/4 peale läheb siis seda enam alla ei suuda jahutada ja tõmbab keema ära, igatepidi proovitud õhutada, korraks asi toimib, kuni paar korda piirajasse lasta, siis õhk kohe vahel jälle.
Uus radikas
termostaat puudub üldse
uus veepump
30km tagasi pandud uus kaane tihend.

Sõites on korras ja temp langeb, kohapeal aga ei suuda jahutada, minu loogika ütleb et kaanel peab midagi viga olema, seega kaan uuesti maha ja survestamisse. 1.5a tagasi olen seda teinud juba btw.

Mis ventikas on?
Osta korralik asi,Kaha-st saad osta 16 tollise 4000 cfm ventika

Autor:  cobra [ 13.09.2014 18:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 325e 87' cobra

on kahast ostetud 12" vent oli miski 2400cfm vms, suurem ei mahu mulle + cooleri ette ka veel teine õhu liikumiseks pandud vendikas.
Tundub et proovin survet lasta silindritesse ja vaadata, kas muliseb paisupaagis

Autor:  DigitalCold [ 15.09.2014 10:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 325e 87' cobra

Kas seda ohtu pole et puuduv termostaat ei suru kogu jahutusvedelikku läbi radika?Lahtises asendis termostaat suunab kogu vedeliku läbi suure ringi,aga kui termostaat puudu on, siis käib osa ka väiksest ringist läbi.

Autor:  kukk [ 15.09.2014 12:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 325e 87' cobra

Selles puuduvad termostaadis tõenäoliselt asi ongi. Pole ju midagi, mis takistaks jahutusvedelikult väikesele ringile minemast. Kui sul auto temperatuur kõrge siis katsu radikasse minevaid lõdvikuid - kui üks neist vähemalt sama kuum ei ole siis ringlust läbi radika ei toimu.

Autor:  tarmok [ 30.09.2014 07:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 325e 87' cobra

hallooo 2 viimast, termostaat hoiabki jahutusvedeliku ringlust väikesel ringil et kiiremini soojeneks, ilma termostaadita on aga suur ring avatud ja soojeneb aeglasemalt

Autor:  cobra [ 30.09.2014 08:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 325e 87' cobra

jahutusega käib kah hetkel, kohapeal keema ei lähe ja m30 originaal paisupaak paigaldatud.

Seadistamisel selgus et turbo on ikka liiga väike ja tekib deto miskiaeg, seega ei saa üldse süüdet keerata, ei hakka motot enam lõhkuma ja otsin hx40 turbot ja siis uuel aastal uue setupiga :)

Autor:  Killer666 [ 30.09.2014 08:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 325e 87' cobra

tarmok kirjutas:
hallooo 2 viimast, termostaat hoiabki jahutusvedeliku ringlust väikesel ringil et kiiremini soojeneks, ilma termostaadita on aga suur ring avatud ja soojeneb aeglasemalt

Täiesti 50:50võimalusi . Käib sealt kus tal lihtsam käia on. Mul üks pill ka kippus ülekuumenema ja just tühikäigul. Selgus et viga oligi termostaadi puudumises.

Autor:  DigitalCold [ 30.09.2014 10:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 325e 87' cobra

tarmok kirjutas:
hallooo 2 viimast, termostaat hoiabki jahutusvedeliku ringlust väikesel ringil et kiiremini soojeneks, ilma termostaadita on aga suur ring avatud ja soojeneb aeglasemalt

Oled sa kunagi uurinud mismoodi termostaat töötab?Veereta teist sõrmede vahel ja vaata ka termostaadi pesa, ning püüa aru saada mida ta kuumana avab ja sulgeb ja vastupidi.
Öeldakse et termostaat avaneb kuumaga,aga ühtlasi sulgeb ta sel ajal väikese ringi.Ehk nagu killer ütles,läheb sinna kuhu kergem on minna termostaadi puudumisel.

Autor:  tilkur [ 30.09.2014 13:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 325e 87' cobra

DigitalCold kirjutas:
Oled sa kunagi uurinud mismoodi termostaat töötab?Veereta teist sõrmede vahel ja vaata ka termostaadi pesa, ning püüa aru saada mida ta kuumana avab ja sulgeb ja vastupidi.
Öeldakse et termostaat avaneb kuumaga,aga ühtlasi sulgeb ta sel ajal väikese ringi.Ehk nagu killer ütles,läheb sinna kuhu kergem on minna termostaadi puudumisel.

Sinu jutu järgi suletakse väike ring kui termostaat on lahti .Teisiti öeldes siis salongi soojendus radikas enam sooja ei anna ja pool mootoriplokist ei saa ka jahutust
True story bro :hail

Autor:  zaddam [ 30.09.2014 16:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 325e 87' cobra

Kas võib olla ka nii, et kui termostaati pole, siis ringlus on liiga vaba ja jahutusvedelik ringleb läbi radika nii kiirelt, et ei jõua maha jahtuda?

Autor:  DigitalCold [ 30.09.2014 17:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 325e 87' cobra

tilkur kirjutas:
suur-väike ring


sõnastan ümber-väike ring läheb ümber ainult suureks ringiks.ega vedelik mootoris seisma ei jää.vastavalt margile-tootjale on erinevaid süsteeme aga sunniviisiliselt surutakse vedelik läbi esimese radika,mitte ei anta võimalust liiga palju mootoris sees ringelda.
edasine jutt võib privas käia kui midagi veel on.siinne offtopic lõpeb minupoolt.

9. leht 10-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/