Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Bmw 325e 87' cobra http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=7443 |
1. leht 10-st |
Autor: | cobra [ 08.03.2009 00:59 ] |
Teema pealkiri: | Bmw 325e 87' cobra |
Lühike kokkuvõte autoga toimunust siis veel vanast arhiivist..... 29.10.2007 sai ühte bmw 325e-d vaatama mindud Tartu kanti, välimus oli enam vähem rahuldav. Karbid heas korras, sidur libises, starterit ei võtnud järgi, esimene vasaku poritiiva alt oli tükk väljas, sumbuti oli pooleks. Eelmise omaniku jutu järgi oli suvel tehtud järgmised asjad autoga: Vahetatud: süüteluku põhi õlid mootoris,kastis, reduktoris vahetatud mootori.-geneka.-roolivõimurihmad, ventikasidur,alumine simmerling esimesed piduriklotsid,jagajakaas+rootor reguleeritud klapid Kaasa sai:2tk esimesed tiivad(üks uus) uued tagumised piduriklotsid Aga kuna kaua sai sellist autot endale otsitud siis sai see igatahes ära toodud, seisis garaaziz pakkude otsas, kile peal. Esimene vaatlus oli täitsa hea, kohe pakkudelt maha ja lükkasime käima, suht esimese matuga kohe (starter oli kutu) kerge sõiduproov ja saigi masin ära ostetud. Oli kauge sõit ka aga masin sai igatahes ära toodud. Masin sai rohkem ostetud mõttega talvel vähe lõbutseda kuskil rajal ja siis kevadel maha müüa aga eks vaatab mis saab. tegemist siis: 1987a autoga 2.7l R6 95kw mootor läbisõit spidomeetri järgi ostu ajal oli: 270452km värvus hall roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), elektrilised välispeeglid, katuseluuk tühimass 1140 kg täismass 1580 kg kandevõime 440 kg Kohe sai järgmised probleemid leitud ja ära parandatud: Starter ei tööta - peal oli vale starter, igatahes palju väiksem kui olema peaks, sõbralt sain korraliku starteri, uus pendiks (250.-) ja töötab ilusti soendusmootor ei tööta - pika otsimise peale leidsin, et relee oli puudu ja suurem kaitse oli ka pandud kaitsmeblokki Kõik võimalikud pirnid sai ära vahetatud mis olid läbi ja neid oli armatuuris palju. Käigukast sai alt ära võetud ja paremas korras sidur ja sidurikorv sisse pandud, kuna eelmised olid ikka päris läbi. Tehtud korda sumbuti. (Sport lõpupütt 900.- ja keevitamine 1000.-) Käigukasti mahavõtmisel sai ka kõik need käigukangi plast puksid uued pandud, et see ei liiguks nagu pesumasin. Elektripeeglid ei tööta - uksesse minevad juhtmed on puruks, tegeleb hiljem sellega Sisse sai ka pioneer makk. 7-11-2007 kunagi mõõdetud silindrite surved: 6. silinder - 9bar 5. silinder - 11.5bar 4. silinder - 11bar 3. silinder - 13bar 2. silinder - 12.5bar 1. silinder - 13bar ei ole kõige paremad. 5-12-2007 Töölepingu lõpetas originaal keskluku juhtmoodul, oli vett täis ja sellest enam töölooma ei saanud, seega panin uue gemini keskluku juhtmooduli. Ostetud uus soendusmootor 705kr.- kuna vana lõpetas taaskord oma töö. uus õlirõhu andur 65.- tagumised "3 ribalised" kõlarid lendasid välja ja asemele tulid uued kõlarid, mingid clarion firma omad, aga paremad kui eelmised. 25-3-2008 käisin korra poes, võtsin vist liiga suure töö ette.... 02.03.2008 vahetatud asjad: tagumised piduriklotsid 207kr piduri klotside kinnituse plekid 71kr tagumised rattalaagrid 735kr ja ratta laagrite vahetus ei olnud nii hull midagi, kui vanakooli mehed rääkisid, kellel oli 20 tonnised pressid ka puruks läinud jne....vanakooli kuvalda ja toru jupiga sai asjaga ilusti hakkama 15.03.2008 kaua ma siin ikka sõidan ja auto eest ei hoolitse, niisiis, tegin ka autole väikese kingituse, hakkasin natukene uusi juppe külge talle kruvima. poest tõin korvikesega mõned jupid ja töö hakkaski pihta. väikene nimekiri mis vahetatud on seni saanud peale eelmist nimekirja: azev a veljed muretsetud 4x 16" ja 9"laiad ning 2x 7 ja pool" laiad veljed Poest toodud hunnik juppe, võimalik, et kõike pole kirjas ka: ventika sidur kütusefilter piduri voolik esimesed siduri töösilinder lambda andur vaskmutrid 6tk käsipiduri trossid 2tk Pooltelje kaitsekummid 2tk käsipiduriklotsid esimesed stabika puksid 2tk käigukasti õli 2tk difri puks õõtsapuksid tagasilla puksid tagumised õõtshoova puksid roolivarda otsad sisemised/välimised tagasilla stabika liigend sarniirid stabika liigendid esimesed Simmer käigukastile õhutusnipplid 4tk piduritorud 4tk summuti tihend 2tk pidurivoolik taha 2tk difri õli diffri otsa simmerid supporti plekid käsipiduri klotsid käsipiduri remont komplekt õhutusniplid supportidele numbrituled kõik piduritorud kõik pidurivoolikud uus piduritoru kolmik küünlajuhtmed ristid tuledesse 4x uued klaasid värv+pahtel tagumised tiivaservad 2tk nii, siis hakkas töö pihta, muretsetud press, et vanad sarniirid välja saada ja uued sisse. põhimõtteliselt sai ühe nädalavahetusega asjad kõik ära tehtud, vahepeal erinevaid probleeme tekkis, aga sai hakkama. küll murdis pressil mõned nõrgad kohad puruks ja raud juppe lendas üle pea. tagasilla tala alt ära võttes, selgus kurb tõsiasi, et see vana tala oli ikka väga surnud, mõrad sees ja varsti oleks pooleks läinud aga kohe telefon kätte ja helistama, kellel võiks olla e30 juppe, järjega jõudes siin foorumis kasutaja raimo juurde, selgus et tal on täitsa olemas, kiirelt kohale ja uus ja normaalsem oligi olemas > [b]https://lh3.googleusercontent.com/-6JBc9euUU1M/UUtJYkgX9uI/AAAAAAAAAkU/lxhqT0FxZKs/s640/DSC08904.JPG, siinkohal tänud talle, aitas välja hädast! Reedel vastu laupäeva olime suht tööhoos, et magama sai alles kella 7-st hommikul, teisel ööl aga juba 5 paiku. Töö käigus sai mõned kruvikeerajad, puurid, võllid jne jne puruks keeratud, palju kirutud ja palju mahla joodud, enam sellist tööd vist ette ei võtaks. mõned päevad puhatud ja töö jätkus jälle... sõbra kaudu leitud ühed normaalsemas korras uksed, kui need mis mul hetkel küljes on. poes kataloogi sirvides jäi silma ka tagumised poritiiva ääred, kuuldes hinda võtsin kohe mõlemad pooled ära ja oligi suur töö lisandunud Jälle....pisut keevitust ja hulka jama sobitamisega. vahepeal sai ka velgede vahefalntsid kätte saadud. tallinnast sai ekstra üks tuttavast värvija toodud siia, et väheke "rulliga" asjad üle pintseldaks. ennem: ja pärast: ![]() ![]() ![]() ![]() nii jamad möödas, aastaks jälle ülevaatus tehtud, kindlustus ka. Sai ka mõned uued jupid jälle poest toodud: tulekustuti tõkiskingad mootoriõli õlifilter generaatori ja roolivõimu rihmad esimene bensiinifilter ja üks jahutuslõdvik ka, mis pani juba pikemat aega muretsema. leidsin ka ette naerusuuga luuptuled, mis varsti lähevad "hella blackiks" veel koli seest leidsin laheda tahavaate peegli, mille sees on igavesti lahe valgustus. ja see pole veel kõik ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------------------- ![]() nädalake pidid siis auto seisma, selle aja sees sai kaks korda käigukasti maha ja peale tõstetud, kuna esimese korraga ei leidnud viga ülesse, kuna sidur lõpetas töölepingu, probleemiks oli mõraga sidurikorv, igatahes nüüd on uus sidurikomplekt sees ja töötab jälle ideaalselt. vahepeal ka ette tekkinud luuptuled ja need tehtud "hella blackiks" -------------------------------- ![]() kliki pilti. tuttavaga oli igav, sai uut kaamerat katsetatud..... ------------------------------------- ![]() ![]() ![]() Niikaua kui bmw on tõstukil ja differ on keevituses.....tuleb siis 100% lukus differ, niisama funnimiseks. Korra juba oli keevitatud aga pidas vastu vaid 2 kurvi - aga see eest lõbusad kurvid olid ![]() Aga senikaua sai hääled sisse aetud ühele masinale, millega tuleb siis talvel sõita. Kuna garages vedelesid ühed veljed, siis sai need kohe alla lükatud 4 x 9"laiad ja 16" kõrged. Kõva tümm sisse, "Dual" aku sai ka igaks juhuks lisatud pagassi, et ikka talvel käima läheks see paugupill. http://img231.imageshack.us/img231/762/PA203236.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://img231.imageshack.us/img231/2759/PA203239.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://img231.imageshack.us/img231/5315/PA203219.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; |
Autor: | cobra [ 08.03.2009 01:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 325e 87' cobra |
ja nüüd uuemat infot, talv on ehituse aeg..... Majanduslangus on jõudnud ka minu garaasi.....aga mitte sellest ei taha ma täna rääkida.... ...kas te veel mäletate seda bmw-d, mis hirmutas vanemaid inimesi ja oli üks paras nuhtlus liikluses.....see aeg hakkab varsti jälle kätte jõudma! 24 jaanuar ajasin siis oma Kiisukese talvekorterist välja ja sõitsin oma töökohta, kus siis järgnev töö pihta hakkas.... Eest sahtel tühjaks, tiivad küljest ära ja kõik sisu sai ka tühjaks tehtud, juhtmed, armatuur, põhjamatt....kõik siis väljas. Roosteauke oli piisavalt, ees mõlemad nurgad olid läbi ja põhjas ka mõned augud, nüüd keevitatud ja korras. üks aukudest.... ![]() kui teha, siis juba teha..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() uued amordi tugilaagrid, kuna üks pool suutis lihtsalt pooleks minna ja teinegi enam just kõige korralikum polnud ![]() Hakkab looma......Pole Paha!!! ![]() ![]() ja tööd veel jagub, kindlasti tuleb pildilisa. Hetkel vist on kõik, annetused ja rahalised toetused on oodatud SEB panka, kontole 109024110392001 Tänan! ![]() |
Autor: | Noor24 [ 08.03.2009 13:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 325e 87' cobra |
Jõhker töö on tehtud ja suur osa veel ees.. Lemmik bõmm ![]() Ilus! |
Autor: | riffgt [ 08.03.2009 14:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 325e 87' cobra |
tore et keegi veel seda kultus bmw-d ehitab , e30 siis .. töö on tõesti mahukas , kas värv jääb originaal koodiga ? |
Autor: | Andrus [ 08.03.2009 15:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 325e 87' cobra |
sul ühel pildil gaasipedaali all roostet. Imelik et sealt roostetab kuid pööra sellele ka tähelepanu. ![]() Mu enda eta kerel on kinnitus puhta lahti ussitanud. |
Autor: | cobra [ 08.03.2009 21:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 325e 87' cobra |
värv jääb ikka jah originaal koodiga. Pedaali all kerge kiht roostet jah, aga ei miskit läbivad, enamus rooste usse sai ikka igatepidi üle käidud ja likvideerimine käib. |
Autor: | cobra [ 12.04.2009 23:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 325e 87' cobra |
Minu väike "Sleeper" hakkab ka siis tasapisi juba valmima, hetkel käsil mootori seadistamine, ei saa tühikäiku hästi tööle ja muud testsõidud, plaan siis haapsalu ajaks normaalselt tööle saada. väike poolik pilt ka autost siis, mõned ideed veel on, aga nendest hiljem. Seega vanamuttide hirm on jälle linnas tagasi! |
Autor: | cobra [ 20.04.2009 17:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 325e 87' cobra |
Mälestuseks siis ajad ka, mis loodetavasti ei jää selliseks..... ![]() ja aegade põhjal oli parim aeg siis kohal 121, arvestades et oli kokku 493 starti. ja varsti tuleb hunnik pilte ka tööst, mis sai sellel 4 kuul vältaval mootorivahetusel tehtud ![]() |
Autor: | oja87 [ 20.04.2009 17:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 325e 87' cobra |
mis mootoriga tehtud?14,8 on kena aeg. |
Autor: | cobra [ 21.04.2009 10:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 325e 87' cobra |
Nii, väike jutt siis sellest, kuidas Timo ja Kauri oma meeldivaid õhtuid sellel aastal garages veetsid. Alguses oli plaan et teeme selle 2.7 eta mootori korda, kuna õli loopis küünlad täis ja sellega tappis oma 3 jooksu küünlaid väikese ajaga. Mootori mahavõttmisel siis oli avastus, et pole tegemist mitte täiesti tavalise eta mootoriga vaid Super eta, mis tähendab seda et seal peal on juba olemas 2.5l kaan. Igatages mootor on alles ja kunagi läheb veel kuskile peale ka, kuna tegemist väga hea mootoriga. 24. Jaanuar 2009 sai esimene sõit taas tehtud ja talve garagest tööjuurde sõidetud, kus siis võtsime auto juppideks, seest põhjamatt välja, tiivad küljest ja algas suurem keevitustöö, nagu ikka eestnurgad olid läbi palju muud. Nägemist vana mootor!!! Uus vs vana mootor Vana 2.7 eta mootori siis viisime kuskile paremasse kohta, kunagi ehk istub ta mõne huvitava kere vahele.....Opel Rekord äkki? ![]() Maal tegime isaga ekstra sellejaoks ühe lihtsa mootoritõstmise puka, mis õigustas ennast ideaalselt. Ma nüüd täpselt enam ei mäleta, aga teise mootori katsetused peale ja maha olid juba päris käpas viimased korrad, kokku vb käis see kere peale ja maha ca 7-9 korda äkki? Sest nagu loodetud, mootor ei istu tõesti 1:1-le Eest taha uus sumbuti....keskel sport resokas ja taga 318is lõpupütt. Ees el. vent, kuna teiselepoole enam ei mahtunud midagi. Ja radiaator on ees võimalikult suur, et jahutus oleks piisav, selleks siis Timo tegi väheke lõiketööd, aga näed, ära mahtus! ![]() |
Autor: | cobra [ 21.04.2009 10:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 325e 87' cobra |
Täpselt nii! |
Autor: | r0ma [ 21.04.2009 11:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 325e 87' cobra |
![]() Kindlasti teema, mida pidevalt jälgida. Tahtmist ja viitsimist on ikka mehele kuhjaga antud ![]() |
Autor: | cobra [ 23.04.2009 17:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 325e 87' cobra |
lisan veel tiba ehituse pilte, mis sõber mulle oma fotokast saatis, ehk kellegil on huvitav vaadata neid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Birdshit [ 23.04.2009 17:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 325e 87' cobra |
See aparaat vöiks ju ka projektide all olla? ![]() |
Autor: | eric [ 24.04.2009 00:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 325e 87' cobra |
~tase ![]() |
1. leht 10-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |