Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.03.2024 00:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 249 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.01.2013 22:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Eile sai jälle veits pilli tuunitud. Ühendasin A/F kella NE juhtmestiku külge uuesti ära, et jälgida lambda anduri tervisliku seisundit.
Seekord lisasin ka eraldi lisa lüliti kella välja lülitamiseks, et öösel maanteel peale kella ka teed näeks.
Samas panin ka Innovate LM-2 ehk käsi wideband lambda testiks külge.
Segu poolest käib pill nagu Antsu Viiul, kütuse poolelt pole asja enam suurt midagi säästlikumaks teha erinevalt eelmisest mootorist.
Ehk siis diagnoosiks on igati töökorras mootorijuhtimine, mis eesmärgiks oligi.

Lisaks avastasin, et "octane plug" oli 91 peal, mitte 95 peal ehk sai see ka õigeks tõstetud.
Ilmselt on asi psühholoogiline aga pill tundub veel mürgisem, kui varem, teravust oleks just kui juurde tulnud.
Samas oleks see loogiline, kuna 91 kütusega võiks nagu veidi malbemat süütekaarti kasutada, kui 95 puhul.
Aga kuna originaal ajusse ma ise sisse ei näe, siis ei tea, kas see reaalselt ka midagi muutis.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.01.2013 22:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2010 08:49
Postitusi: 2272
M-Tech kirjutas:
Lisaks avastasin, et "octane plug" oli 91 peal, mitte 95 peal ehk sai see ka õigeks tõstetud.

Eclipse ja tema tuuningvõtted... :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.01.2013 22:29 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
Minge perse, mina panin selle õigeks, aga siis mihkel ütles, et teistpidi oli õige. Nüüd ulute siin. Alati on mul õigus. 8)

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.01.2013 22:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Ma ei näinudki, mis asendis see plug enne oli, kuulsin ainult, et selle ringi keerasid.
Eeldasin, et seal tuunijat kallal pole käinud aga reaalselt testriga mõõtes selgus, et oli näpitud.

Nüüd igatahes on pill täitsa rästik.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.01.2013 00:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2011 17:10
Postitusi: 66
Asukoht: Raplamaa
M-Tech kirjutas:
Lisaks avastasin, et "octane plug" oli 91 peal, mitte 95 peal ehk sai see ka õigeks tõstetud.
Ilmselt on asi psühholoogiline aga pill tundub veel mürgisem, kui varem, teravust oleks just kui juurde tulnud.
Samas oleks see loogiline, kuna 91 kütusega võiks nagu veidi malbemat süütekaarti kasutada, kui 95 puhul.
Aga kuna originaal ajusse ma ise sisse ei näe, siis ei tea, kas see reaalselt ka midagi muutis.

Tegelikult on see "octane plug" täitsa vahva asi ning sellega saab takisti maksumuse eest nipet-näpet mootorijuhtimises muuta.
Siin on kirjas võimalikud muudatused.

Samuti on Motronicu ECU-t tutvustavas brožüüris selline asi kirjas:

Octane coding
It is not possible to adjust the ignition timing on the Motronic 1.5 system. However, an octane coding plug is provided to
enable the ECU to adopt different characteristics to suit various operating conditions.
The ECU has been built with several different programs to cater for various circumstances, and selecting an alternative
Octane Plug or setting will trigger a different program. The most obvious change is from leaded to unleaded fuel - or vice
versa, when the ECU may alter the ignition timing and fuel map to cater for the changed conditions.
Simply turning the standard 95/98 Octane Plug to its alternative position will fulfill the alternative condition. Other conditions
may be fulfilled by fitting an alternative octane plugs - such as the 95/91. A number of other octane plugs are also available
and depending upon the Octane Plug chosen, will cause fuel enrichment during acceleration, overall fuel enrichment
throughout the engine speed range, timing retard or an increase in idle speed. However, fitting alternative plugs should be
approached with caution as the effects may be detrimental to good running and economy.


Seega pole tegu ainult psühholoogilise efektiga. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.01.2013 01:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.01.2009 19:57
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
nüüd siis viiendaga ka koobas valge? :D

_________________
Ascona C 16V
Omega B 2.5DTI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.01.2013 10:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
kaido01 kirjutas:
nüüd siis viiendaga ka koobas valge? :D

Kuuendaga ikka. :rokib

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.01.2013 22:24 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
Nagu ma aru saan, kui panna see 98/95 junn, siis takistus veel erinev ja minek peaks korraliku kütusega veel parem olema?

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.01.2013 10:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Idee poolest jah, reaalsust näeks ehk dünos, vaevalt et tagumikuga vahet tunneb 95 ja 98 vahel.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.01.2013 11:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2009 04:31
Postitusi: 1075
Asukoht: Pärnu /// 55199viis6
Maksimum mis see 95 ja 98 vahe teha võib on tekitada natukene erksama tunde ma pakun, põhieesmärk peaks siiski olema ju 98 parem ära kasutamine ökonoomsuse mõttes.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.01.2013 12:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
No kui aju muudab selle 98 puhul süütetabelit, siis saab ka jõudu juurde, kui sealt on midagi võtta.
Välistatud ei ole muidugi see, et 98 setting on mujalt lahjemaks keeratud, et seda 85kw ei ületaks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.01.2013 12:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2009 04:31
Postitusi: 1075
Asukoht: Pärnu /// 55199viis6
Mingi väike vahe vast on aga mitte midagi erilist. Eks ta enamvähem üritab mängida laadset rolli nagu uuematel mootoritel knock sensor, lihtsalt selle vahega, et see lihtsalt vähesel määral muudab süütetabelit vastavalt manuaalselt valitud kütusele.

Samas 91 ja 98 vahel võib täitsa reaalselt vahet tajuda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 21.04.2013 20:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2010 15:23
Postitusi: 20
Asukoht: Raplamaa/Tallinn
Laivis nägi kere päris hull välja :D Mõnus sleeper. Mulle meeldis :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.04.2013 21:48 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
Päris hea oli jeh , kui stardis olid, pealtvaatajad naersid auto üle, et wtf mis see on..

Siis kui roheline süttis, oli Corsa läinud ja kõik rahvas oli kas üldse vait, või siis "midaaa v***u?!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.04.2013 22:11 

Liitunud: 29.12.2009 21:32
Postitusi: 212
bomsch kirjutas:
13,9 ja 172km/h :D :hail

tegelt ka sõitis sellist aega selle vana mootoriga või...mida ta siis veel c20xe-ga teeks...:)
:rokib


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 249 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7