Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 19.04.2024 22:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 249 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.12.2012 16:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.02.2004 11:58
Postitusi: 569
Mina olen Ladale ka kastekannuga karpasse kallanud, pole probleemi.

_________________
3D projekteerimine. Joonised & lõikefailid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.12.2012 18:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
oskaja kirjutas:
ghozt kirjutas:
Haimps kirjutas:
Kuidas see kolvirõngaste ehmatamine käib? Mootor kuumaks ja siis küünla august vett sisse natuke?



Kas ta nii pold, et hoiad mootorit pisut pöördes ja samal ajal süstlaga õhu sisselaskesse vett suruda nii, et mootor koguaeg käib. Peaks päris korralikult ära puhastama seest kõik ja tagant peaks vinget valget auru viskama.

No näiteks Gaz 66-l tehti sedamoodi, et õhufiltri kopsik karpa otsast maha, mootor mõõdukalt pöördesse (tegelikult lasi omanik peaaegu põhjagaasiga kohapeal käia) ja liitrise plastkannuga valas julmalt otse karpasse. Mootor korra köhatas ja mõne aja möödudes korrati tegevust... 3-4 korda.
Ilmselt peaks vee kogus tunduvalt väiksem olema ja kaasaegsel tehnikal käib see vee lisamine arvatavasti veidike teistmoodi (näiteks käsipihustiga pudelist väike aurupilv kollektorisse vms)


Mina arvan , et kindlasti mitte nii , sest pole vist hea kui see läbi õhulugeja käib. Ma otsiks kollektori kyllest mõne vaakumi ja sealt äsaks sisse ja vett tuleb ikka niipalju valada, et sest ikka tolku ka oleks. Ega see paljas pihustatud veaaur tee miskit.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.12.2012 20:53 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
killer666 kirjutas:
oskaja kirjutas:
ghozt kirjutas:
Haimps kirjutas:
Kuidas see kolvirõngaste ehmatamine käib? Mootor kuumaks ja siis küünla august vett sisse natuke?



Kas ta nii pold, et hoiad mootorit pisut pöördes ja samal ajal süstlaga õhu sisselaskesse vett suruda nii, et mootor koguaeg käib. Peaks päris korralikult ära puhastama seest kõik ja tagant peaks vinget valget auru viskama.

No näiteks Gaz 66-l tehti sedamoodi, et õhufiltri kopsik karpa otsast maha, mootor mõõdukalt pöördesse (tegelikult lasi omanik peaaegu põhjagaasiga kohapeal käia) ja liitrise plastkannuga valas julmalt otse karpasse. Mootor korra köhatas ja mõne aja möödudes korrati tegevust... 3-4 korda.
Ilmselt peaks vee kogus tunduvalt väiksem olema ja kaasaegsel tehnikal käib see vee lisamine arvatavasti veidike teistmoodi (näiteks käsipihustiga pudelist väike aurupilv kollektorisse vms)


Mina arvan , et kindlasti mitte nii , sest pole vist hea kui see läbi õhulugeja käib. Ma otsiks kollektori kyllest mõne vaakumi ja sealt äsaks sisse ja vett tuleb ikka niipalju valada, et sest ikka tolku ka oleks. Ega see paljas pihustatud veaaur tee miskit.



Ma ka täpselt ei tea, lugesin asja biker.ee foorumist, kus tehti seda 600ccm ratastele, kus ilmselgelt see veekogus väiksem olema peab. :D Endal ongi plaanis ühel 600ccm v2 mootoril proovida seda trikki kevadel, äkki muutub paremaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 30.12.2012 00:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2004 23:16
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Pange Seafoami, palju ägedam kraam :)

_________________
Tänapäev on selline, et kõik on ilus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 30.12.2012 00:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 19:14
Postitusi: 376
Täna lasin 200g vett läbi oma suvel kapremonditud mootori, puhtalt uudishimust :D Tagant tuli tahe aurupilv välja ja vb on see mental, kuid tundus, et parandas auto erksust küll :burnout

_________________
Voyager 99' → CR-V 01' → V70 D5 02' → A6 c4 Q 97' → Marella 75' →
→ daily driver 79' Corolla KE36 2door wagon! / projekt 74' Marella (:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 30.12.2012 12:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2005 08:22
Postitusi: 703
Asukoht: Nõmme vabariik
Võtan ka sõna kuna olen piisavalt kordi teinud veega ehmatamist nii karpamootorile kui pritsemootorile. Minu kogemus näitab, et vee kogust ei tohi karta. Mingi süstlaga jamamine või kahe viinapitsise kogusega jamamine on mootorile narrimine. Paar kuud tagasi lasin ühel 100 kw Omega B-l kolm liitrit vett mootorist läbi. Kasutan alati sooja vett(umbes 60 kraadi).
ÜKS VÄGA TÄHTIS ASI.
Peale veega möllamist tuleb teha alati õlivahetus(soovitatav ka läbipesu) kuna veeaur ja niiskus tungib igatahes karterisse. Selle omega puhul näiteks oli õli pärast täielik valge läga.
Muidugi võibolla kui lasta läbi mootori ainult 100 grammi vett siis ei juhtu seda. Mina doseerin vett igatahes palju korraga. Tuleb hoida umbes 3000-4000 pööret ja vett valada umbes nii palju , et kuuldavalt mootor puterdama hakkab. Mitte mingil juhul ei tohi valada nii palju, et väljasurema hakkab. Doseerida võib ju tegelikult süstlast ämbrini kui seda teha mõistusega.
Igatahes soovitan teha ettevaatlikult.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 30.12.2012 13:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.12.2008 23:19
Postitusi: 242
Asukoht: Helsinki
Pean ka sõna võtma :)
Puht uudishimust tegin katse. Katsealune oli mazda 323f bg 1,6 66kw
Mootor soojaks, pidurivõimendi vaakum lahti ja ots 5l kankuse . Edaspidine on juba eelpool kirjeldatud tegevus .
Siis kui 5l vett oli mootorist läbi lastud algas kaane eemaldus .
Pilt mis avanes ei olnud sugugi see mida ootasin, nõgi oli kolvidel ja klappidel samamoodi kui iga teisel mootoril mida lahti olen võtnud .
Kokkuvõtteks pean ütlema, et tegemist on müüdiga.

_________________
Mees, kuidas sa sõidad nii, et ainult üks ratas veab ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 30.12.2012 13:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.12.2008 23:19
Postitusi: 242
Asukoht: Helsinki
rockfordfosgate kirjutas:
Golf mk1 1.6D 40kw
2l läbi aetud, enne kui kaas maha sai võetud, -miks? Sest:esimene probleem oli see, et rõngad kinni, teine oli kaane tihend on nagunii ära, peab maha võtma. Klapid, kolvid jms kõik puhas- peaaegu nagu uus!

ARSI:vaata vähem juutuubi vidjosid. ;)

Mis juutuub siia puutub ?

_________________
Mees, kuidas sa sõidad nii, et ainult üks ratas veab ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 31.12.2012 01:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
It is ALIVE! :D

Esimesed tiirud Jürka ja Eclipsiga tehtud ning päris mürgine putukas sai.
Nüüd saab alustada lapsehaiguste ravimisega.
Summutile sukka vaja vahele, genekas teeb väga imelike hääli (laagrid läbi ilmselt), starter teeb imelike hääli (remontida vaja) ja veel sada muud häda.
Aga pill vähemalt sõidab.

Minu väga suured tänud lähevad siinkohal seltsimees "antennipea"-le, kelle üüratust Opeli varuosakogust sain endale kastiga puuduvaid juppe, et pillile hääled sisse saaks.
Muidu otsiksin ilmselt siiani üle Eesti juppe kokku.

Probleemiks, miks mootor korralikult ei töötanud oli tuksis pihustid.
Võtsin täna kätte ja panin pihustid stendi ning kõik olid tuksis, kusesid, ning tootlikus oli ühel 4x väiksem, kui peaks olema, teistel 3x väiksem.
Seda kuidas selline asi juhtus ei oska ma kommenteerida, ilmselt vett/kondentsi saanud.
Õnneks nagu eel pool mainitud olid kastist kohe teised kasutatud pihustid võtta ning need oli stendis kõik ilusti võrdsed ning õige tootlikusega.
Mingi hetk tuleks veel kõik muud komponendid ka üle mõõta, et veenduda süsteemi 100% korrektses töös aga mingeid erilisi anomaaliaid hetkel küll ei tähelda.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 31.12.2012 01:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2010 08:49
Postitusi: 2272
Ma ei oleks iial osanud arvata, et Opeli 85kw kone Mihkli näole nii laia naeratuse võiks tuua :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 31.12.2012 02:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
jyrgenpii kirjutas:
Ma ei oleks iial osanud arvata, et Opeli 85kw kone Mihkli näole nii laia naeratuse võiks tuua :D

Ah mis need imprezad ja v8 audid siis ära pole :D Corsa on ikka püss :evil:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 31.12.2012 02:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Kui oled mingi stock mootoriga pilli korralikult käima saamisega nii palju nussinud nagu selle C20NE-ga, siis muidugi toob naeratuse näole.
1.2 mootorile mõeldud rehvid muidugi pärsivad omajagu seda naeratust.
Üldiselt kes on enda pillidele mingeid kangemaid mootoreid peale tõstnud, need teavad, mis tunne on esimesed ringid sõitva pilliga teha, see sama tunne panebki järgmist projekti ehitama.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 31.12.2012 18:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2010 08:49
Postitusi: 2272
:rokib LIGHT on teema. kerge kere, olematu massiga pöörlevad osad... 85w annab impressive performance'i


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.01.2013 03:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2012 11:31
Postitusi: 104
Asukoht: Tartu- Võru- Ida- Virumaa
M-Tech kirjutas:
Üldiselt kes on enda pillidele mingeid kangemaid mootoreid peale tõstnud, need teavad, mis tunne on esimesed ringid sõitva pilliga teha, see sama tunne panebki järgmist projekti ehitama.

Tean, mida sa tunned. Ja rehvide teema samuti tuttav. Nimelt ühele japsile (62kW) sai peale ~2 korda võimsam mootor ja rehvimõõt oli algul 175/65R13. Sai tutikad protid ostetud, kuid paar nädalat ja kõik. Aga jälgin huviga, mis sellest corsast edasi saab. Edu ja jaksu!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.01.2013 12:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Mul tekkis lampi küsimus Mihklile ,et kas sa tööjuures küsid klientidelt ka nagu rehvivahetustes et : Palju rõhku paneme? :D

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 249 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7