Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Opel Corsa B 2.0 16V ||| 1996 ||| M-Tech
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=78045
3. leht 17-st

Autor:  diidzei [ 16.11.2011 15:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 1.2 'ÖKO' ||| 1996 ||| M-Tech

Cpstuning kirjutas:
http://www.autopass.ee/et/data/1955/

Siin peaks tehase poolt antud andmed kirjas olema :)

Tühimass, kg: 835
Täismass, kg: 500

haha misasja:D

Autor:  Reimers [ 16.11.2011 21:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 1.2 'ÖKO' ||| 1996 ||| M-Tech

Õiged streetraisserid oleks ikka vana roostes bmw roima selle raha eest koju vedanud ja dressides seisva autokõrval pilte, vana Nokia telefoniga klõbistanud :D


Ei väga vinge väike punn on ja auto24 alates 600eurist ikka sellised

Autor:  kert96 [ 16.11.2011 22:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 1.2 'ÖKO' ||| 1996 ||| M-Tech

Kui hommikul kooli läksin, siis jäi silma ja kuidagi tuttav tundus, siis sain aru, et foorumist.
Sellise raha eest täitsa viisakas, paras talvel ringi kärutada :)

Autor:  rookierice [ 16.11.2011 23:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 1.2 'ÖKO' ||| 1996 ||| M-Tech

Täitsa viisakas poekorv sellise raha eest. Oma asi on muidugi jooksevkulud, mis tänapäevasema ja mugavama autoga võrreldavad.
ca 5a tagasi sõitsin ise 89nda aasta 1.2 micraga, too liikus juba enam vähem adekvaatselt (42kw vms), pakiruum oli subbarikasti täis ja küttekulu 6-6,5 sajale koos katuseväänamisega :D

Samas kui mõelda ka sõiduomaduste peale siis mu colt võtab samapalju kütust aga on oluliselt mugavam kui vana corsa, ainsad kulujupid peale õli ja filtri on esimesed stabikaotsad, mida vahetada. No ja piduriklotsid-kettad on täitsa mõistlikus hinnas, kindlasti mitte üle 1,5 korra kallimad kui kadett E'l või golf 2-l või kasvõi corsaga võrreldes. Aga 80kw liigutab adekvaatselt, veermik oluliselt jäigem, turvalisem ka kui vaja peaks olema.

Kas su viimane ökoauto (polo) ka veidi mugavam polnud kui hetke corsa?

Mihkli puhul tuleb muidugi soetushinnas väga palju arvestada, mis juppid siis audile ostmata jääks.

Tee siis korralik tümm, võin abiks olla omajagu.

Autor:  M-Tech [ 17.11.2011 10:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 1.2 'ÖKO' ||| 1996 ||| M-Tech

Eile sai kütuserõhk üle mõõdetud, täpselt 0.75bar nagu manualis ja ei kõikunud see ka teise käiguga piirajasse lastes.
Ehk siis kütusesüsteem toimib ideaalselt ja seal viga pole. Tuleb edasi otsida.
Järgmine samm on ilmselt kogu mootorjuhtmestiku üle mõõtmine, äkki on seal mingi kala.

Lisaks sai õhtul ka uus tagumine mootoripadi külge installitud, vana oli surnud mis surnud (95a originaaljupp).
Tundub, et peab kasti ja mootori esimese padja ka ära tellima, siis on kõik uued. (7.- eur tk :))
Mootor hoiab kuidagi imelikult viltu ennast vahel tagumise padja järgi vaadates ja järsult liikuma hakates kolksub ka.

Tänase päevaga üritaks jahutusvedeliku õige asja vastu välja vahetada, kuna hetkel on seal jumal teab mis ollus sees.

Autor:  xr4 [ 17.11.2011 17:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 1.2 'ÖKO' ||| 1996 ||| M-Tech

Eks seda kütusekulu tuleks ka rooli ja istmevahelisest tihendist otsida.
Mu igivana tehnikaga corsa A 1,2l 33kw motoga võtis ka julge 10l sajale ära linnas selliste ilmadega

Autor:  Scorpio Ghia [ 17.11.2011 17:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 1.2 'ÖKO' ||| 1996 ||| M-Tech

ma ei tea, mina enam ei usu, et väikse mootoriga autod on ökopunnid, hetkel olev 1.4 Focus stabiilselt võtab 10L sajale linnas, Aveo 1.2 võttis 8.2l keskmiselt, samas Galant 2.5 ATM kastiga 9.6L sajale.

aga vb olla mul sõidustiil on vale, peab nende autodega sõitma nagu vana penkar, siis nad hakkavad 5-6L sajale võtma

Autor:  Reimers [ 18.11.2011 02:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 1.2 'ÖKO' ||| 1996 ||| M-Tech

No see 2.5 ATM galant võtab julgelt 14-15l sajale kui linnavahel klõbistada. Ärge ajage siin segamini puhast linna vs mingit pool maantee mixi et ala hommikul ja õhtul sõidan Jürist Tallinna jne jne. Linn on ikka puhas linn

Autor:  M-Tech [ 18.11.2011 11:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 1.2 'ÖKO' ||| 1996 ||| M-Tech

Ma ei tea kuidas teistega on aga mina tunnen reaalselt sõites, et mootorijuhtimisega ei ole kõik korras.
Ei maksa imestada, kui olete enese teadmata sõitnud autoga aastaid teadmata, et tal tegelikult midagi viga on ja võiks palju vähem kütust võtta.
Eile selgus, et viimane 120km linnakulu oli lausa 10.0l/100km, mis on juba puhas roppus.

Juhuse tahtel pidin eile selle autoga ka Võrumaa metsade vahel ära käima, kuna kuldkliendi firmabussil kadus käivimaiseks vajalik elekter lambist ära.
Buss maast laeni tööriistu täis ja koju vaja ka reedel teise Eesti otsa saada.
Seega tuli ette võtta 500+km tripp bussi juurde ja tagasi, hea oli taaskord küttekulu mõõta.
Antud maanteetripi kuluks tuli 6.4L/100km, mis on reaalselt palju.
Mugavusest rääkides esimesed 400km oli igati OK sõita ja ei kurda midagi, viimase 100km juures andis selg samas asendis olemisest veidi tunda.
Samas tegu ei olegi maanteelaevaga ning ma ei süüdista selles autot, ei ole ta selleks otstarbeks ehitatudki.

Kes ikka veel aru ei saa, et kõik ei ole korras, siis 3x järjest gaasi vajutades sureb mootor välja ning maanteel kiirendama hakates on tunda, kuidas hing kinni on kui gaasi vajutad.
Muidu sõidab igati normaalselt ja ilmselt enamus siit seda viga ilmselt ei märkaks ja ajaks seda 1.2 mootori süüks.

Ahjaa, enne tripile minekut soetasin ja installisin ka sigarisüütaja pistiku oma originaalkohale (oli sealt jalutama läinud kunagi).

Autor:  offline [ 18.11.2011 12:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 1.2 'ÖKO' ||| 1996 ||| M-Tech

1.2 mootoril peabki maanteel kiirendades hing kinni olema.
Mõtled et tõmbab ratta ringi 90kmh või :D

Ja küttekulu sellest 6liitrist alla vaevalt saab.
Kuskil on ju ka piir sellise auto puhul, see hädine 33 kilowatti peab ennast läbi tuuletakistuse edasi ka vedama.

Autor:  M-Tech [ 21.11.2011 22:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 1.2 'ÖKO' ||| 1996 ||| M-Tech

Pühapäeval sai in case ära vahetatud ka jahutusvedelik, vähemalt nii palju, kui sealt vana vett kätte sai.
Umbes pool jäi ilmselt sinna ka veel vett alles, õnneks väga lahjaks külmakindlus ei mutnud, aparaat näitas külmumispunktiks -28 kraadi.
Valan mingi päev veidi konsentraati hulka, siis peaks asi "ultra safe" saama.

Aina rohkem hakkab jukerdama esitulede elekter, mis on mingi volodja poolt kokku tuunitud. Peab leidma aja, et see ka korralikult rinig teha.
Mida külmemaks ilm läheb seda rohkem hakkab ka aju mootorit üle ujutama, madal ots on ikka täiesti surm hetkel.
Tööd on ka nii palju kaelas, et ei jõua kuidag seda lisa lambda pesa ära keevitada summutisse, ehk homme jõuab.

Autor:  M-Tech [ 26.11.2011 18:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 1.2 'ÖKO' ||| 1996 ||| M-Tech

Eelmine nädal jõudsin nii palju vaid teha, et sai tulede elekter korda tehtud.
Massipuudulikus oli probleemiks aga keegi oli sinna juba vasaku tule juurest kõik topelt juhtmed vedanud paremale poole,
mis said kenasti eemaldatud ja parema poole juhtmestik tehase konditsiooni tagasi tehtud.
Nüüd vähemalt ei kustu parem esituli ja suund august läbi sõites ära :)
Lisaks sai ka widebandile eraldi auk leegitorusse tehtud ning Innovate LM2-ega veidi ringi sõidetud.
Sain nii palju targemaks, et soojast peast cruisimine on ilusti 14.7-14.9 ehk nii nagu peab, kiirendades tõmbab soojana hinge kinni selle pärast,
et aju hoiab ka põhjagaasil 14.7 segu, mitte ei ole segu 13 ringist nagu wot-i puhul olema peaks.
Külmast peast on segu kuni mootori soojaks käimiseni väga rikas 12-13 vahel, see on ilmselt ka suure kütusekulu peamine põhjus,
kuna normaalseks läheb segu alles peale ~10min sõitu ehk siis ma jõuan kodust garaaži kiiremini,
kui segu normaalseks läheb ja sealt ilmselt ka see suur küttekulu tuleb, kuna sõidan pidevalt külma mootoriga.
Külmast peast on kiirendades jõud olemas kuna segu on kenasti 12-13 vahel põhjagaasiga.
Sõber märkas eile minu autoga sõites seda, et kui EGR-i poolt tekitatud check engine tuli ei põle,
siis on vist põhjagaasiga kiirendades ka soojast peast minek normaalne aga seda peab veel kontrollima.

Lisaks sai soetatud ka tutikad originaalvaruosa aknapesudüüsid, kuna vanu puhastada ei viitsinud.
Juba teine auto järjest, millel ostes aknapesusüsteem ei toimi.
Igaks juhuks ostsin ka tutika termostaadi, ehk läheb mootor siis kiiremini soojaks, termostaadid on Opel-ite tüüpviga.
Vahetada seda on muidugi meeldivalt tülikas, kuna asi asub mootoririhma taga, ehk vahetamiseks tuleb rihm ja rihma tagumine kate maha võtta.
Kuna käiguvahetusel on mingi imelik kolks sees ning salongis mootori töötamisel vibratsiooni, siis tellisin vasaku ja parema uue mootoripadja ka ära.

Hetkel nagu muud rääkida polegi, vahetab termostaadi ära ja vaatab mis juhtub.
Kui aega saan, siis üritaks mootori juhtmestiku ning kõik andurid ka üle mõõta.
Võimalik, et ka aju võib vigane olla, kuna näitab ühte imelik veakoodi lisaks EGR-ile.

Autor:  M-Tech [ 05.12.2011 23:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 1.2 'ÖKO' ||| 1996 ||| M-Tech

Viimase paagitäie keskmine kulu linnas oli 9.1L/100km, palju aga siiski siiani minu ökonoomseim auto. :D

Midagi tarka vahepeal teha pole jõudnud, kuna muud tööd võtavad kogu aja.
Täna sai siiski nii palju ennast kokku võetud, et tagumisele "mütsiriiulile" uus kõrv roostevabast kokku meisterdatud.
TIG keevitus on ikka imeline asi, ise olen siiani uhke, et roostevaba latist sellise uhke kõrva kokku väänasin, isegi Bomsch kiitis. :D
Varem kukkus see aknalaud luugi avamisel iga kord istme seljatoe vahele, närvidele hakkas käima juba.

Autor:  Noor24 [ 06.12.2011 00:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 1.2 'ÖKO' ||| 1996 ||| M-Tech

Olgem ausad see pole kaugeltki öko :uhoh . Aga see eest odavamate hoolduskuludega autot annab otsida :)

Autor:  M-Tech [ 06.12.2011 00:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 1.2 'ÖKO' ||| 1996 ||| M-Tech

Ei ole jah hetkel öko. Võimalik, et EGR vea tõttu on aju safe mode-s ja joonistab kena kütusekulu.
Kui kellegil on sama mootoriga auto küljest korra korras EGR klappi proovida anda oleks hea näha, kas veakoodid kaovad ajust või mitte.

3. leht 17-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/