Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 19.04.2024 02:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.12.2008 15:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Teema jätkuks uude foorumisse väike kokkuvõte uuesti aga vana saaga leiab --> http://www.streetrace.org/arhiiv/viewtopic.php?f=5&t=102452

Kuna veidi seda foorumit sirvides on üks Sierra teema päris naljakaks osutunud ei suutnud vastu pidada ja pidin endale ka ühe tooriku muretsema.

Tegu siis 1988a isendiga, millel 2.0 74kw karburaatoriga mootor (hetkel veel karpa).
Mootor tegi isegi suht viisakat vaikset häält ja kõige hämmastavam, et käivitus nii külmalt kui soojalt poolest pöördest.
Kere on enamvähem, stanged tahavad kohendamist ja üks tagatiivaserv veidi tuunimist, et viisakam välja näeks.
Samas selle raha eest on vast autot küll. Oli samas hinnas valikuid teisigi aga sellel vähemalt bodykit ja valuveljedki.

Plaan siis mootorit veidi järgi aidata ja kaasmaalaste BMW-sid linnavahele hirmutama minna

Tripp auto järgi oli ka hea igavusepeletaja. Müüja oli suht hea huumoriga noor tüüp, läks meie naljadega kaasa ja igav polnud.
Tagasitee meeldis ka, sai kohe Statoilis käed mustaks tehtud, kuna mootor detoneeris jubedalt.
Ostsin Statist lehtvõtmed ja hakkasin süüdet hilisemaks keerama aga poole töö ajal märkasin, et jagajakaas oli vales asendis peale pandud
ja küünlajuhtmed ka valesti peal. Sai küünlajuhtmed ringi tõstetud ja veidi jagajat keeratud ning kombes asi oligi, sõit võis alata.
Enne sai veel paisupaaki veidi vett lisatud ja liiter õli ka mootorisse kallatud, et õlivarras näitama hakkaks
Hämmastavalt mugav ja vaikne auto maanteel trippimiseks. Sõidu ajal sai selgeks, et esimesed pidurikettad tahavad vahetust ning ka sillad veidi üle käimist.
Raip ujus veits teepeal aga noh mis ikka nii vanast ja odavast autost oodata.

Teisel õhtul sai igavuse peletamiseks elementaarne hoolduse ära tehtud.
Väike mootori läbipesu, uus õli, uus õlifilter, kütusefilter, õhufilter.

Hetkel siis järgnev konfiguratsioon autol.

Mootor ja sellega seonduv:
* Algne mootorikood NEJ (CR 9.2:1)
* Teostatud elementaarne mootoriremont
* Kõik taaskasutatud tükid üle mõõdetud ja tolerantse kontrollitud
* IS-i kergelt porditud, tuunitud (raadiusega klapipesad) ning remonditud plokikaas (uued klapisääretihendid, klapipesad lõigatud, juhtpuksid kontrollitud)
* Uus AE nukkvõll
* Uued AE nukasaaled
* Uued Febi nookurid
* Standard mõõdus kulumata 2.0 kolvid
* Keskmiselt kulunud ja tõukuris hoonitud (suure kiviga) 2.0 mootoriplokk (kahetsen hetkel, et rem. mõõtu kolbe ei ostnud)
* Uued KolbenSchmidt kolvirõngad
* Uued AE kepsu- ja raamsaaled
* Uus Victor Reinz kaanetihend ja kaanepoldid
* Uus Graf veepump
* Uus Gates mootoririhm ja INA pingutusrullik
* Kõik uued Elring simmerlingid ja mootori tihendid
* Kergem hooratas
* Sachs Race Engineering 215mm 4-ja labaga siduriketas
* 215mm Saab 900 Turbo sidurikorv (600kg clamp load)
* Bosch 370cc/min@3.0bar pihustid (Saabi punased)
* MegaSquirt II V3.0 programeeritav juhtaju
* Innovate MotorSports LC-1 wideband lambdakontroller + andur
* Uus custom mootorijuhtmestik
* Uued GM ECT ja IAT andurid
* 63mm segusiiber (BMW M20B25)
* Bosch kütusepump
* Uus EFI versiooni kütusepaak + tihendid + vits
* Kõik uued Gates kütusevoolikud + ABA voolikuklambrid
* EFI conversioni tõttu tuli vedada ka uus pealevoolutoru (10mm vask)
* AEM DryFlow 3"x5" koonusfilter
* Uus paisupaagikork
* DOHC-i paisupaak
* Custom 2.5" Simons summutijooks
* KKK K24/7000 turbo (Audi 200 20VT)
* Audi 20V 35mm wastegate (Audi 200 20VT)
* 37.2mm runneritega custom turbokollektor (FEB)
* 3" RV downpipe
* Audi TT originaal by-pass
* 60mm RV cooleri torustik
* 550mmx230mmx63mm kärjega intercooler
* DB-HP & AutoBahn88 silikoonlõdvikud

Veermik:
* Uued pidurikettad ja klotsid ees
* Uued pidurikettad ja klotsid taga
* Kõik uued pidurivoolikud
* Uued tagumised piduritorud alates juhi jalgadest
* Kilen/Lesjöfors -40mm "jäigad" madaldusvedrud
* Monroe Original Sport amordid (Eesti kataloogi järgi Sport, originaal kataloogis juures rallilipud ja märge jäigemad)
* Ruville esimesed amordipadjad
* INA esimesed amordi tugilaagrid
* Ruville esimesed amordi läbilöögipuksid ja tolmukatted
* Ruville käigukasti padi
* Febi tagasilla tala puksid
* Uued tagumised kummipuhvrid (juba pooleldi surnud)
* 3.91 LSD (originaalis Visco) differentsiaal (uus õli aga lukk ei toimi, nüüd kemppi)
* Type 9 käigukast (simmerid vahetatud, uus õli)
* Shortshifter
* Tagumised sillatala kinnitused uued keevitatud
* Scorpio jämedam tagumine stabikas

Muu:
* Uus aknapesuvee paagi mootor
* Shiftlight armatuuril
* Launch control
* Shift cut
* Nitro juhtimine armatuurilt + läbi aju + WOT lüliti

Varuks on:
* Wet Nitrokit

Esimene fotoseeria:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Posti lühendamise mõttes leiab kõik pildid siit --> http://m-tuning.ee/galerii/Sierra

Mootor nüüd peale pikka ehitust isegi häält teinud --> http://www.youtube.com/watch?v=trz10Tkd_aQ

Tulemused siis sellised@1.4bar:
Pilt

219hj/161kw@5200rpm ja 344nm@3250rpm rattast
ning umbes
252hj/185kw@5200rpm ja 396nm@3250rpm mootorist

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Viimati muutis M-Tech, 14.12.2010 22:27, muudetud 15 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.12.2008 15:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.07.2008 17:20
Postitusi: 1141
Asukoht: Norge
Ja kogu see nali Tanni p2rast...uskumatu.. 8)

_________________
Kiireks sõiduks pole vaja suurt mootorit, vaid külma närvi!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.12.2008 15:59 

Liitunud: 19.05.2008 23:49
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn/Lasnamägi
Vaatan ja loen huviga seda teemat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.12.2008 16:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Noh eks endal ehitushuvi ka mängus.
Kui täna töökoha jõulupidu poleks, siis lappaks juba mootori alumist otsa kokku. :D

Aga nüüd veel üks auto, mille võiks kiiremas korras sõitma panna, siis sarnane mootor juba turbotatud küll teise tootja oma.

Sõbrale lubasin, et üritan ta EVO 9-ale ka tagatulesid näidata kunagi Sierraga, ta pidavat siis häbist maaalla vajuma. :lol
Bemmiga jäi ainult natuke puudu, Sirej võib vajadusel tühjaks loopida ja noh eks rooste on ka oma kergendustöö teinud.
Räägime siis ikka stock konditsioonis EVO 9-sast (206kw).

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.12.2008 16:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.07.2008 17:20
Postitusi: 1141
Asukoht: Norge
ja see idee on sul tavalise t2navarehviga?

_________________
Kiireks sõiduks pole vaja suurt mootorit, vaid külma närvi!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.12.2008 16:17 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Hoo pealt, miks mitte :)


Mind ikka huvitab, mis asja sa eile vms garaaži töid?

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.12.2008 16:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Noh 400m on parajalt pikk distants, et järgi jõuda :D
Eks võiks vähemalt mingi Toyo R888 all olla, mis pidamist parandaks.

Bemmiga oli mu 60 jala aeg vist ~2.5s versus EVO ~2.0s.
400m aja vahe oli EVO 13.9 versus Bemmi 14.2. Enamus ajad olid mul küll 14.5 kanti vist aga selle paremal sõidul sain vist 2.3 60 jala ajaks ka.
Muidugi saab autot lõhkudes ka paremaid aegu aga ma pidasin silmas meie omavahelist duelli (sõps pole just meisterstartija 4wd-ga :D ).

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.12.2008 17:54 

Liitunud: 10.11.2008 00:05
Postitusi: 120
saarlane kirjutas:
Mind ikka huvitab, mis asja sa eile vms garaaži töid?



vectra 2000 mille ka turbo valmidus :auto


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.12.2008 18:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Noh tegelikult olen seda autot ka juba turbokana seadistanud, väike vigadeparandus käimas lihtsalt.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.12.2008 18:10 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
ilmselt siis ka nelivedu?

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.12.2008 18:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Siiski esivedu aga ei ole auto ka mingi kiirenduspüssina mõeldud, rohkem komplektse tuuningulahendusena, et siis on kõik kohad üle käidud.
Auto soetasin juba kujul, kus keretööd ja värvimine äsja teostatud ning ka salong taastatud, vaja vaid mootor korralikult laulma panna.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.12.2008 18:33 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
M-Tech kirjutas:
Siiski esivedu aga ei ole auto ka mingi kiirenduspüssina mõeldud, rohkem komplektse tuuningulahendusena, et siis on kõik kohad üle käidud.
Auto soetasin juba kujul, kus keretööd ja värvimine äsja teostatud ning ka salong taastatud, vaja vaid mootor korralikult laulma panna.


siinkohal nõuaks pilti :D

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.12.2008 19:06 

Liitunud: 19.05.2008 23:49
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn/Lasnamägi
Vaata turboklubist :wink:

Aga jõudu sierraga siis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.12.2008 19:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
saarlane kirjutas:
siinkohal nõuaks pilti :D

Ma jagan sulle parem päevikulingi :) --> http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=4936

Varsti peaks mu karmavõlg kunagise Opel-i ja ka VW nimel tasutud saama :D

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.12.2008 19:24 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Minu viga, ma poel turbo klubisse jöudnud veel.

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7