Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 01.05.2024 04:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.12.2010 14:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Eile kruvis mul hea sõber härra danM diffri puksi alt ära ja tuunisime sinna väiksed toed sisse, et rattad veidi sirgemalt oleks.
Kusjuures asi andis täitsa tuntava effekti, pooltest hangedest kuhu enne kinni jäin lähen nüüd ilusti läbi.
Kiirendades on tunda, et kui rattad ringi lasta, siis auto enam ei pidurda vaid veab ilusti edasi.
Peaks huvi pärast korra sillastendis vaatama, palju hetkel rattakalle on.
Suure tõenäosusega viskan seibid ka laagripakkude vahele, et rattad veel sirgemaks saada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.12.2010 18:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2006 19:25
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
mismoodi see difri puks seda rattakallet sierral mõjutada saab?

_________________
Remont, diagnostika, lisavarustus http://www.autodiag.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.12.2010 21:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Diffri puks hoiab sillatala üleval, seega sillatala nurk mõjutab ka rattakallet.
Lase korra diffri puks lahti kere küljest ja vaata mida tagarattad teevad.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.12.2010 21:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Kui diffri puks on kere küljest lahti on tagarataste kalle selline:
Pilt Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.12.2010 22:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Leidsin vanast ajast ühe väikse launchi ja flat shifti testi video ka --> http://www.youtube.com/watch?v=erE4VjBMY8Q
Tol hetkel oli boosti muidugi ainult 0.7bar

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 15.12.2010 01:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
~1.4bar peaks olema, pole tükk aega läpparist vaadanud, talveks maha ka ei viitsinud keerata.
Libedal max boosti kätte ei saa ka, kuna koormust ei teki.

Kevadeks võiks ajus map sensori suurema vastu vahetada ning boosti solenoidi juhtimise juurde ehitada, saaks ajust boosti sättida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.12.2010 23:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Eile öösel sõideti mu Sierra tutikale tagastangele sisse ja avarii põhjustaja põgenes sündmuskohalt.
Jutud käivad, et olevat üks selle foorumi kasutaja olnud. :uhoh

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.12.2010 23:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.11.2008 17:57
Postitusi: 3
Asukoht: Tallinn
Jutud käivad pidi olema pruuni karva kupee Serrari :uhoh

_________________
M-tuning.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.12.2010 23:51 

Liitunud: 08.04.2008 20:57
Postitusi: 344
Ei tea jah mis krdi huligaanid seal linnavahel sõidavad. Õnneks siit foorumist seda autot sa ei leia. :D

Aga muidu päris lahe Sierrade kolmik-drift oli. Järgmine kord peaks äkki rivi pikendama juba.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.12.2010 23:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Räägitakse, et antud Sierra omanikul pidavat mingi must Volvo ka olema. :D

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.12.2010 23:56 

Liitunud: 08.04.2008 20:57
Postitusi: 344
Ka seda autot sa siit foorumist ei leia (võibolla on müügiteema veel alles aga see selleks), niiet mina ei tea midagi :D

Antud Sierral tuli üks esistanget kinni hoidev kruvi lahti krt, peab nüüd uuesti installima selle. Mis sul huvitavat juhtus?
Kusjuures huvitav on see, et süüdlane algselt põgenes kuid siis asus kannatajat jälitama mööda linna :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.12.2010 00:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
:D

Sellepärast peavadki stanged ligadi-logadi küljes olema, et kerge kõksu korral autoga midagi ei juhtuks.
Good as new on õnneks kõik. Õigemini Sassu jäi ühest kipsikruvist ilma, mis ta esistanget hoidis. :)

Mulle meeldis tegelt veel rohkem see ühe mehe tagurpidi trolli eest põgenemine õika ringil peale spinni. :rokib

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.12.2010 00:21 

Liitunud: 08.04.2008 20:57
Postitusi: 344
M-Tech kirjutas:
Mulle meeldis tegelt veel rohkem see ühe mehe tagurpidi trolli eest põgenemine õika ringil peale spinni. :rokib

Edasi ei saanud ju minna, seal oli äärekivi ja palju lund. :D
Hiljem sai Pirita rikal ka väike spinn tehtud aga õnneks seal trollid ei sõida. Krt üks hea kurv oli 10x libedamaks sõidetud kui eelmisel õhtul :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.12.2010 23:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.03.2006 13:23
Postitusi: 9
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
M-Tech kirjutas:
Eile öösel sõideti mu Sierra tutikale tagastangele sisse ja avarii põhjustaja põgenes sündmuskohalt.
Jutud käivad, et olevat üks selle foorumi kasutaja olnud. :uhoh



Nägin Sind mingi aeg tagasi Kristiine keskuse ees kui pidid peaaegu ise ühel punasel Audil tagant otsa sõitma. Muidugi antud Audi manööver oli ka väga mõistlik, peateel liiklejatega ei arvestatud ja keerati üle kolme rea lihtsalt ette. Poleks isegi uskunud, et loto tehnikat kasutades kolmandasse ritta võib jõuda. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.12.2010 03:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
See oli jah väga huvitav manööver Audilt. Õnneks väga kriitiliseks asi veel ei läinud aga üllatus oli suur, kui ta esimesest reast tuimalt kolmandasse vajus kõrvale vaatamata.
Isegi kui peaks mingi kõks selle autoga olema, siis võtan asja suht külmalt.
Välimus ei olegi ilustatud, kui keegi külge/selga või ette ronib, siis ronib, senikaua kui ma ise süüdi ei jää on kõik ok.

Öösel avastasin, et Rannamõisa tee on kohati üli puhas ja pidamine nagu suvel.
Sai jälle paar korda kolmas peeneks kiirendust nauditud ja paar flatshifti tehtud, vanad ajad tulid meelde kohe :twisted:

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7