Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 11.05.2024 18:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 07.08.2010 03:28 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
Pohlamoos19 kirjutas:
pakk sinist l&m ja saad endale

:D :kill

Arvan, et uue puhul arvestab Mihkel ka turbo võimalusega, mistõttu sellele latile võiks väheke teised pihustid vast ühilduda?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 07.08.2010 09:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 22:28
Postitusi: 681
Mida sa sooda seletad,Is latile istuvad absoluutselt k6ikide normaalsete autode pihustid külge :!: :kill

_________________
Ford Scorpio 93a Ghia 2.9 V6 110kw ///////// Ford Scorpio 98a 2.5td 92kw
Ford Sierra 91a 2.0 4X4 98kw //////// Subaru Leone 1.8 Turbo 4WD 110kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 08.08.2010 13:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Õnnestus siis neljapäeva õhtul teine kütuselatt koos regulaatoriga leida (tänud Airole ja Riivole DB-HP-st).

Reedel sai ära tehtud järgmised asjad:
* klapikambrikaane tihend vahetatud
* oil catch tank koos filtriga paigaldatud
* teine korralik kütuselatt paigaldatud
* originaal 2.5bar kütuserõhuregulaator paigaldatud
* 440cc/min@3.0bar pihustid paigaldatud (400cc/min@2.5bar)
* 7. kuumusastmega küünlad paigaldatud (originaalid on 6. kuumusaste)
* Mickey Thomson ET Drag 24.5/8.0-15 rehvid velgedel paigaldatud ja alla proovitud
* juhi istme kinnitus põhja küljes ära paigatud
* mootor seadistatud 1.3bar boostiga sõitmiseks (400cc pihustid 90% avatud)

Seda kõike siis selleks, et saaks laupäeval ja pühapäeval Tartu dragrace-il osaleda.
Paraku oli kõik ilusi kuni sinnani kus Tartusse oli veel ~40km.
Ustav KKK K24 otsustas oma pillid kotti panna ehk turbo lendas laiali.
Seda rahulikul 5.-enda käigauga kulgemisel. Hakkas ägedat turbo vilinat tegema vähimagi gaasi muutuse peale.
Tulemus selline, et võll enam näpuga ringi ei käinnud ning külmaosa tiiviku mutter oli lahti.
Võta nüüd näpust, kas mutter lahti oli põhjus või tagajärg. Kahtlustan, et asja mõjutas reede öine 1.3bar-i peale rõhu keeramine.

Sierra on aga siiski IMELINE auto ja viis mind veel võistlusele vaatama ning ka koju tagasi, seda kokku ~250km kottis turboga.
Rahulikult 5.-endaga kruisides turbo küll häälitses aga õnneks õli veel ropult ei lekkinud.
Elimineerisin enne muidugi turbo sisselaskest ära, et juppe mootorisse ei satuks.
Käepäraste vahenditega istus õhufilter otse segusiibri külge.
Tallinnas tagasi suitses turbo aga aina rohkem. Loodetavasti ei tapnud see õlisuits veel wideband lambdaandurit ära.
Vähemalt näit oli kruisides sama mis enne turbo lagunemist.

Väga kahju muidugi, et sõita ei saanud, kuna sisetunne ütles, et 12.999 oleks Tartus ära tulnud küll.
4-jandaga maanteel peenestades hakkas vaikselt juba hirm, kuna see peldik ei ole enam ammu stabiilne sellise mineku ja kiiruse pealt.
Pihustite järgi eeldaks, et mootoris on hetkel ~200kw ja ämbritäis pöördemomenti.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 08.08.2010 15:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2010 18:55
Postitusi: 108
Asukoht: Tallinn; Tartu; Otepää; Kilingi-Nõmme
:shock: :shock: :shock: 200 kW & põhimõtteliselt mitte midagi kaaluv kere. :shock:

Milline on siis järgmine üritus, kus plaanis üles astuda? Või ei mõelda veel nii kaugele ette? Seda ilmaimet tahaks lausa oma silmaga kaeda. :D

_________________
Chrysler Saratoga -94 ; 2.5 + 5k


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 08.08.2010 15:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Kõigepealt tuleb teine korralik KKK K24 turbo leida asenduseks vigasele.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 08.08.2010 20:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2008 10:40
Postitusi: 424
Asukoht: Tallinn, Muuga
M-Tech kirjutas:
Kõigepealt tuleb teine korralik KKK K24 turbo leida asenduseks vigasele.



Kas gt2025v ei sobi? See on muutuva geomeetriaga muidu. Mul olemas.

_________________
Opel Astma 20SEH; Audi A6 3.2Q


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 08.08.2010 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Pole nende imepisikeste sõiduatuo diisli turbodega bensuka juures midagi teha.

Ei viitsi hakata esialgu flantse ringi tegema kollel ja dp-l, veel enam väiksema tootlikusega turbo jaoks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 09.08.2010 00:37 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
aga "disko kartul"?

Üritades targutada - ei kuku see vast nii kiiresti ära kui K24? (neti dünosheetidele tuginedes)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 09.08.2010 01:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2008 10:40
Postitusi: 424
Asukoht: Tallinn, Muuga
Natuke valesti läks. Mitte GT2025v vaid GT2052v, aga ikka lahja.

_________________
Opel Astma 20SEH; Audi A6 3.2Q


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 09.08.2010 11:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
K24 on hetkel piisavalt hea sinna peale oma performance ja hinna suhte poolest.
Nagu enne mainisin, tahaks bolt-on asja.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.08.2010 10:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Mõnes vennas on perverdialged, peab oma seljatagusel silma peal hoidma hakkama. :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.08.2010 13:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Enivei asjaliku juttu ka veidi.
Eile õhtuse seisuga on Sierra taas sõiduvõimeline. Näis kaua see K24 vastu peab.
Just käisin laenatud silikoonlõdvikutele asendusi ka ostmas, kuna Bemm hakkab ehk õhtul sõitma ning vaja Bemmilt laenatud silikoonvoolikud sinna külge tagasi panna.
Nüüd on kõik voolikud ühesugused mustad mitte must ja sinine läbisegi.
Õhtul veel TPS sensor uuesti külge äretada (eelmine oli ka Bemmilt laenatud, uus on ka laenatud :)).
Mitte ei ole aega olnud kuhugi romula lähedale sattuda, et endale isiklik M50 TPS soetada.
Praegu väga igav sõita, kui flat shift-i pole.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.08.2010 10:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Üheks päevaks seda lõbu ainult oligi, seis täpselt sama mis eelmise turboga.
Müstika on hetkel see, mis seda põhjustab. Peab hakkama asja täpsemalt inspekteerima.

Uus turbo paistis algselt ka kahtlaselt remonditud asjana välja ja teada on, et need remonditud asjad üldiselt üle stock boosti ei kesta.
Lõtkud olid samas ilusti normis, kuigi sõidu ajal oli nagu tunda, et eelmine turbo tuli justkui varem järgi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.08.2010 15:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
100% sama süsee mis eelmise turboga. Mutter otsast läinud ja võll käib ligadi-logadi igasse suunda.
Tossab nagu korsten võrreldes eelmisega.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.08.2010 21:43 

Liitunud: 10.08.2009 12:50
Postitusi: 174
Asukoht: Paide - Türi
Mul on olnud samad probleemid kunagi sõbra autoga. Turbo läks(külmakoja võlli mutikas lahti ja võll kinni ja loksub), uus peale, mõnisada km ja sama lugu jällegi. Tuli välja, et turbo õlitus puudulik. Mootori õlisurve oli normis, aga turboni ei jõudnud suurt miskit. Ilma korraliku õlituseta kiilus võll kinni ja keeras mutri otsast.
Tuli välja, et turbo torustikus oli mingi sõel, mis oli umbes ja sellest ka puudulik õlitus. Masin ise oli tollal 2 aastat vana ja garantii oli just läbi saanud...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7