Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2024 02:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.01.2009 13:40 
Moderator

Liitunud: 03.06.2005 21:50
Postitusi: 2116
l6vikuningas kirjutas:
Kas kohalik fordi esindus ei aita sobivaid rõngaid tarnida? Eks ajakulu muidugi tellides ju on, aga vaevalt hind midagi tapvat oleks ja sul niigi vist praegu väike seisak seoses kerega?


Mine jaluta kolb käes Fordi esindusse ja palu sellele kolvile rõngaid. Nad kukuvad tooliga ümber raudselt, sest tellimine käib ikka ju VIN koodi järgi :P.

_________________
SR.ORG @ FACEBOOK!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.01.2009 14:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2006 14:05
Postitusi: 847
Asukoht: Tallinn/Pärnu
antsa911 kirjutas:
l6vikuningas kirjutas:
Kas kohalik fordi esindus ei aita sobivaid rõngaid tarnida? Eks ajakulu muidugi tellides ju on, aga vaevalt hind midagi tapvat oleks ja sul niigi vist praegu väike seisak seoses kerega?


Mine jaluta kolb käes Fordi esindusse ja palu sellele kolvile rõngaid. Nad kukuvad tooliga ümber raudselt, sest tellimine käib ikka ju VIN koodi järgi :P.


no aga milles probleem? Sierrari ju tehasest sellesama mootori ja kerenumbriga välja veerenud :?
Ja kui nad väga tahavad saavad nad ilma kerenumbrita ka vajalikud valikud ja variandid ette :smokin


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.01.2009 14:32 

Liitunud: 15.05.2005 19:42
Postitusi: 7
Asukoht: eesti
M-Tech kirjutas:
Eile saabus siis esimene hetk nimega omad vitsad peksavad.
Nimelt ei osanud ma eeldada (ehk siis puudulik kodutöö, ka kataloogis oli ainult 1 variant), et Ford on sama mootoritüübi juures ja
põhimõtteliselt ka sama võimsusega ja sama ajastu mootoril erineva paksusega kolvirõngaid kasutanud.
Ja suur oli minu imestus , kui kompressioonirõngad kolvipiludesse mahtuda ei tahtnud. Mul mingi haruldasem mudel mis on peenemate rõngastega või siis on rõngad haruldasema mudeli omad.
Igatahes siiani pole ma veel sobiva paksusega rõngaid Eesti netivaruosapoodidest leidnud. Hetkel ei teagi mida teha, kas otsida teised kolvid paksudele rõngastele või osta uued rõngad.
Tegu on sisuliselt mahavisatud rahaga, sest ega Sierrale keegi vaevalt uusi rõngaid ostab, odavam on teine poolpidune mootor võtta.
Teised kolvid eeldaks muidugi nullist kolvide küürimist.

Ma ei tea kuidas praegu aga kunagi lahendati liiga paksu rõnga probleemi kas rõnga õhemaks lihvimisega või rõngasoone laiemaks treimisega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.01.2009 15:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Noh arvestades, et nii rõnga külg, kui rõngapesa külg on rõnga tööpinnad, siis peab see olema ülitäpne töö, et tulemus oleks võrdväärne tehasetulemusega.
Piisab väiksest treitera jutist rõnga tööpinnal, et see korralikult ei tihendaks enam.

Praegu võrdlen Federal Mogul (AE) ja KolbenScmidt katalooge. Täielik huumor.
Täpselt samad 5 mootorikoodi mõlemas kataloogis, üks kataloog näitab, et neil kõigil on õhukesed rõngad, teine et kõigil on paksud rõngad.
Mitte kumbki kataloog ei näita, et oleks olemas 2.0 mootorit antud kw-dega ka vastavalt õhema või paksema rõngaga.
Ühesõnaga kui ma 2-te eri kataloogi kõrvuti ei võrdleks, siis ma praegu ei teakski, et on olemas nii peenike kui õhuke rõngas.
Seda milline konkreetselt sinu mootoris sees on teab vist ainult vanajumal taevas.

Üldiselt hõõrdekadusid arvestades on mõistlikum uued õhemad rõngad lihtsalt osta.
Krt, miks nad ainult 2x kallimad peavad olema kui paksemad.

EDIT: Ok nüüd avastasin, et Federal Mogul siiski eraldi jämeda rõnga koodi alt võetud mootori alt näitab ka veel ühte tootekoodi mis on peenikese rõngakomplekti oma.
Siiski tuntumad tootjad KolbenScmidt ja Mahle tunnistavad ainult peenikest rõngast.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.01.2009 17:17 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2008 01:12
Postitusi: 2818
Asukoht: Tln
Burtoni kataloogis on küll eraldi ära toodud nii 2mm top ring kui ka 1,6mm top ring.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.01.2009 17:29 

Liitunud: 21.12.2004 20:01
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn
Afaik muudeti seal 80ndate keskel, umbes 85. paiku vist, seda mootorit nii, et terve rida Sierra-eelse Pinto (Capri, RWD Escort) kola ei ole ühilduv lõviosa Sierra mootoritega. Samas need üleminekud ei olnud eriti järsud ja toimusid eri tehastes eri aegadel, lisaks on sügelevate näppudega maanoored veel aastate jooksul kõvasti kaarte seganud. Ei ole mõtet üldse liialt süveneda või pead vaevata, Fordi puhul on sellised asjad tavalised, kogenud fordimees võtab poodi vana jupi kaasa :)

_________________
Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 21.01.2009 18:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.02.2004 14:09
Postitusi: 83
Asukoht: Tartu/Tln
Turbomootori puhul soovitaks paksemaid rõngaid kasutada, kuna õhukeste rõngaste puhul on (vähemalt mitme teise margi puhul) ette tulnud rõngaste purunemisi ja seda täiesti tehaseautol.

_________________
www.vems.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 21.01.2009 18:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Mulle tuttav soovitas pigem õhemaid kasutada, kuna on väiksem hõõrdekadu.
Ausalt öeldes väga ei viitsi küll hakata uuesti 5+h raiskama kolbide nühkimisele.
Lisaks on praegused väga heas seisus, uute rõngastega saab rõngapesa kulumise ka üle kontrollida.

Eks vast nädalavahetusel paistab mis saab, lootus on, et saan lõpuks pritsekaane doonori.
Kui sellel kolvid korras ja rõngad paksud, siis äkki raha säästmise eesmärgil hakkangi uuesti kolbe nühkima.

Prooviks sain tuttavalt 2.0 16V Zetec-i kaane ka, vaatan kas see istuks 205 ploki otsa.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 21.01.2009 22:04 

Liitunud: 21.12.2004 20:01
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn
Ei istu, bore spacing on totaalselt teine.

http://www.fordracingparts.com/download/charts/217.pdf

_________________
Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 21.01.2009 22:36 

Liitunud: 17.01.2006 15:55
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn
Kas 88kw Sierraari mootor on pommikindlam kui 74kw mootor ?

Mul saksas üks mootorsaag välja vaadatud :)

Igaljuhul mina ootan juba huviga millal projekt valmis saab ;)

Edu Mihkel !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 21.01.2009 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2003 12:45
Postitusi: 956
Asukoht: Haapsalu-Martna-Tallinn
Minuarust on see sierra doch (88kw)mootor sitt mis sitt.Ei kannata ei piinamist ega kuuma.
74kw igal juhul parem

_________________
56211069
Soodsad uued ja kasutatud suverehvid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 22.01.2009 10:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
OHC on vast jah veidi vanem ja lollikindlam. Võtan kaanetihendi ja võrdlen selle Zeteci kaanega in-case ära, kuigi ilmselt ei sobi nagu mainitud.

Kellegil Goetze weebikataloogi on pakkuda? Mõtlen sellist, kus rõngaste kohta ka täpsemat infot on.
Federal Mogul-i omas pole absoluudselt infot peale tootekoodi ja mootori millele sobib.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 22.01.2009 12:34 

Liitunud: 21.12.2004 20:01
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn
Iseenesest pole seal OHC plokis midagi nii imelist, mis sunniks seda Zeteci kaanega kombineerima, isegi kui see võimalik oleks. Viimase alumine ots kannatab pöördeid ja igasugu muud möllu oluliselt paremini, eriti kui ARP kepsupoldid panna (originaalid on tsipa nõrgapoolsed, ei midagi hullu aga siiski nõrgim lüli) ja käigukasti poldimuster on sama kui OHC-l. OHC põhivõlud on lihtsus, saadavus, odavus ja tänu heale bore/stroke suhtele suured klapid ning 8v kohta hästi voolav kaas, samas ta on siiski 40 aastat vana konstruktsioon.

8v DOHC on selline õnnetus millest džentelmenide seltskonnas ei arutata :)

_________________
Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.01.2009 22:50 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Mis uut?

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.01.2009 23:23 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Millal sõitma selle saab.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 111 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7