Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2024 05:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.01.2009 18:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.06.2008 20:31
Postitusi: 84
Asukoht: Haapsalu
Neid kolbe vaadates tekkis küsimus , et kas oled ise nendel pealt mõne mm maha hööveldanud või ongi sirje kolvid sellised siledad pudelikorgi pealt . :?
Muidu täitsa ilus töö , silm kohe puhkab kui sellist ettevõtmist jälgida. :)

_________________
Emake loodus on lipakas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.01.2009 20:38 

Liitunud: 11.10.2004 15:05
Postitusi: 59
Asukoht: Ameerika
M-Tech kirjutas:
Karmi keemia ja mehhaanilise töötluse omavahelise põimimisega sain aga asjast jagu..


T-Puhtaxi kasutasid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.01.2009 23:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Seda ja ka mingit kaminaklaasi puhastuskeemiat, mis nõgi paremini võttis.
See viimane tundus kangem, kuna kolvile tekkisid juba päris huvitavad värvitoonid.
Viimane siis ph13 vist oli, seega soovitan soojalt kummikindaid kasutada, ka turboga, kuna see oli ph12 vist.

Üldiselt süsiniku ei lahusta miski, lahustuvad sideained, antud juhul siis alumiinium ehk kolb :D

Sierra kolvid ongi sellised pealt siledad standardis.

Herr Zombi võiks ka nüüd ennast liigutada, saaksin asjaga edasi vaikselt minna, vaja tükke tema käest.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 15.01.2009 00:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:27
Postitusi: 34
Asukoht: Tallinn
Ma proovisin ka tööjuures kolbide puhastamist. Kõige paremini aitas putuka eemaldamise vahend (peaks olema Presta toodang)
Pritsisin kolvi kokku, natuke ootamist ja vee all puhtaks. Rõnga vahed sai harjaga üle käidud, et si** kergemini/kiiremini maha saaks.
Ühe kolvi peal sai ka velje hapet proovitud aga see oli jama kuna võttis kolvi tossama ja pärast oli laiguline.
Aga seda putuka eemaldus vahendit soovitan küll katsetada.
Mihkel kui soovi on võin Ahti kaudu sulle sortsu seda keemiat organiseerida

Imre

_________________
Best ET 13,414@A4


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 15.01.2009 00:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Eks sa võid organiseerida mulle seda prooviks. Praegu seisavad ühed Polo kolvid, mis on ~5mm söe/nõgikihi all seest.
Need on keemiakatsetuskolvid :D Sees on nõgikiht nii paks, et keps on vaod sisse kulutanud sinna.
Mul oli rõngavahedes selline söekiht, et seda ei võtnud normaalselt peale terava metallkaabitsa mitte miski keemia.
Kraapides tuleb tähele panna, et rõngapilu külgi ei kahjustaks, kuna need on rõnga tööpinnad, põhi ei ole nii kriitiline.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 15.01.2009 12:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 14:45
Postitusi: 1619
Asukoht: PTLN
mul on sulle midagi nende jaoks..;) väga hästi võtab maha.

Tested


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 15.01.2009 12:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.10.2004 16:50
Postitusi: 91
Asukoht: Tallinn-Haapsalu-Martna
M-Tech kirjutas:
Herr Zombi võiks ka nüüd ennast liigutada, saaksin asjaga edasi vaikselt minna, vaja tükke tema käest.


mitte , et minu eesmärk oleks siin inimest maha teha vms aga kahjuks teades seda inimest kauem ja rohkem kui hr M-Tech siis oled oma lootused ja ootused väga vale herr-i peale paigutanud me ootame juba üsna tykk aega sisse ja väljalase koldeid + juhtmepundart ja paljut muud mida ma siin kohal loetlema ei hakka !!!

aga eduka töö oled teinud ! :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.01.2009 20:10 

Liitunud: 27.06.2008 01:57
Postitusi: 17
tyymiiz kirjutas:
M-Tech kirjutas:
Herr Zombi võiks ka nüüd ennast liigutada, saaksin asjaga edasi vaikselt minna, vaja tükke tema käest.


mitte , et minu eesmärk oleks siin inimest maha teha vms aga kahjuks teades seda inimest kauem ja rohkem kui hr M-Tech siis oled oma lootused ja ootused väga vale herr-i peale paigutanud me ootame juba üsna tykk aega sisse ja väljalase koldeid + juhtmepundart ja paljut muud mida ma siin kohal loetlema ei hakka !!!

aga eduka töö oled teinud ! :rokib



sellise suhtumise juures ei tasu imestada...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.01.2009 20:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.05.2005 20:54
Postitusi: 601
Asukoht: Söörömöö
Oot millega bloki värvisid?

_________________
tomsonmrt.com
rebelmoto.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.01.2009 16:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
See on M-Tuning Black :D ehk mitte nii moodsa nimega Hammerite Black (Hammered) :wink:

Reedel mõõtsin ka rõngavahed üle, esimene rõngas silindri keskkohas 0.65-0.70mm (tehas 0.40-0.60mm) ja vahetult randi all 0.80-0.85mm, teine rõngas 0.55-0.60mm (tehas 0.40-0.60mm).
Kõik kolvid olid seelikust 90.73mm ja kulumisjälgi sisuliselt pole (töötlusjäljed ilusti näha). Kahtlane on see, et Sierra manual ise nii peenikest kolbi ei näitagi.
Minimaalne on 90.765, ju siis pandi tehases ka kättesaadavatest juppidest mootorid kokku. :D
Mingid klassid on ka standardmõõtudel, 1 kuni 4. Mul kolvidel nr 3 suurelt peal sela kus nool on. Äkki see tähendab, et 3-mas klass (90.785-90.795mm)?
Silindri mõõt täpselt randi alt on 90.88mm (tehas 90.80-90.84mm olenevalt klassist, kolmas klass 90.82-90.83mm) aga kulumine ainult ~5mm ulatuses ja järjest kahanev selle maa peale, 5mm randist allpool juba max 90.83mm.
Maksimaalne silindri kulumispiir on lubatud 0.152mm.
Arvan, et esimeseks Sierra katsetuseks hea küll, rõngapilud soovitataksegi paar kümnendiku suuremad teha turbokale ja paisumismaa võiks ka veidi suurem olla.
Hetkel siis asi nö naturaalsel teel turbotamiseks sobivaks kulunud. :D

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.01.2009 16:24 

Liitunud: 06.04.2003 02:54
Postitusi: 34
Asukoht: Tallinn
Maiks kui sa kunagi mõne neiu selle sierraga maha rabad kas neiukohta eeltöö tuleb sama konkreetne nr'ite ja piltidega ?


:beer


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.01.2009 19:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Sierraga neidue rabamine on rohkem sinu pärusmaa Kristjan. :)

Antud mootor on hea odav õppematerjal ning selle kohta on ka piisavalt infot, et ennast tolerantside teemal harida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.01.2009 11:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Eile saabus siis esimene hetk nimega omad vitsad peksavad.
Nimelt ei osanud ma eeldada (ehk siis puudulik kodutöö, ka kataloogis oli ainult 1 variant), et Ford on sama mootoritüübi juures ja
põhimõtteliselt ka sama võimsusega ja sama ajastu mootoril erineva paksusega kolvirõngaid kasutanud.
Ja suur oli minu imestus , kui kompressioonirõngad kolvipiludesse mahtuda ei tahtnud. Mul mingi haruldasem mudel mis on peenemate rõngastega või siis on rõngad haruldasema mudeli omad.
Igatahes siiani pole ma veel sobiva paksusega rõngaid Eesti netivaruosapoodidest leidnud. Hetkel ei teagi mida teha, kas otsida teised kolvid paksudele rõngastele või osta uued rõngad.
Tegu on sisuliselt mahavisatud rahaga, sest ega Sierrale keegi vaevalt uusi rõngaid ostab, odavam on teine poolpidune mootor võtta.
Teised kolvid eeldaks muidugi nullist kolvide küürimist.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.01.2009 12:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.10.2004 16:50
Postitusi: 91
Asukoht: Tallinn-Haapsalu-Martna
M-Tech kirjutas:
Eile saabus siis esimene hetk nimega omad vitsad peksavad.
Nimelt ei osanud ma eeldada (ehk siis puudulik kodutöö, ka kataloogis oli ainult 1 variant), et Ford on sama mootoritüübi juures ja
põhimõtteliselt ka sama võimsusega ja sama ajastu mootoril erineva paksusega kolvirõngaid kasutanud.
Ja suur oli minu imestus , kui kompressioonirõngad kolvipiludesse mahtuda ei tahtnud. Mul mingi haruldasem mudel mis on peenemate rõngastega või siis on rõngad haruldasema mudeli omad.
Igatahes siiani pole ma veel sobiva paksusega rõngaid Eesti netivaruosapoodidest leidnud. Hetkel ei teagi mida teha, kas otsida teised kolvid paksudele rõngastele või osta uued rõngad.
Tegu on sisuliselt mahavisatud rahaga, sest ega Sierrale keegi vaevalt uusi rõngaid ostab, odavam on teine poolpidune mootor võtta.
Teised kolvid eeldaks muidugi nullist kolvide küürimist.

endiselt kui tahad pakkun sulle mootorit ohc 2.0l aga jah kuna ma pole motot laiali kiskunud ei tea mis seisukorras kolvid on ! võin lasta mudugi selle motto laiali kiskuda ! ku soovi on näieks !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.01.2009 12:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2006 14:05
Postitusi: 847
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kas kohalik fordi esindus ei aita sobivaid rõngaid tarnida? Eks ajakulu muidugi tellides ju on, aga vaevalt hind midagi tapvat oleks ja sul niigi vist praegu väike seisak seoses kerega?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 107 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7