Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 17:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 24.11.2010 00:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Täna esimene lumi ka testitud ja peab ütlema, et see kiire roolilatt muutis auto juhitavust ikka väga räigelt.
Nüüd tundub asi juba auto moodi võrreldes sellega, mis eelmine talv toimus.
Kemppi muidugi päästmismaa jätab suht olematuks aga see eeldabki rohkem treenimist.
Gaasi maha lastes ei vea autot otseks, vaid tekib effekt, nagu tõmbaks käsipidurit ning tagaosa sõidab ikkagi ette ära.

Hetkel olen jälle suht rahul Sierraga, kuna parajalt fun on selle setupiga talvel.
"Driftida" on mõnus, kuna isegi 3-mandaga pole probleemi madalal pöördel rattaid ringi saada.
Just selles suhtes, et aeglasematesse kurvidesse minnes ei pea käiku alla vahetama, et hiljem üles lapata jälle.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.11.2010 13:04 

Liitunud: 24.02.2009 16:13
Postitusi: 311
Asukoht: Järvamaa Koeru vald
badass :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.11.2010 13:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Viimase kolme õhtuse driftimise käigus sai ka üks tagumine plekkvelg maha kantud, kusjuures velg ei lekkinud peale pauku kuskilt.
Tagaratas riivas vaid libamisi vallis peidus olevat äärekivi aga ikka suutis 180 kraadi ulatuses veljeserva tagurpidi voltida ja tsentrist kõveraks väänata.
Õnneks oli kaasreisijaks kabjastaadjumis Bomsch, kes lahkelt mulle kohe uue plekkvelje kinkis. :D
Keerulisem oli olukord, et kus see kohe ära vahetada, kuna igal pool olid kell 23.00 stiilis tunni ajased järjekorrad.
Kõige naljakam on see, et sõber suutis järgmine õhtu enda Sierra tagavelje täpselt sama äärekivi vastu ära lõpetada. :D
Kusjuures sõitsin otse tema taga ja ei saanud arugi, et tal tagaratas äärekivi oleks riivanud.
Eelmine päev sõimas mind, et ma ta sellise tehnilise raja peale vedasin, seekord ronis sinna ise.
Aga me õppisime juba esimesest õhtust ja nüüd on alati paar velge in-case kaasas, et saaks vajadusel kohe rehvi lasta ringi visata.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.11.2010 18:26 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
M-Tech kirjutas:
kaasreisijaks kabjastaadjumis Bomsch


:D :D :D

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.12.2010 04:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2004 14:12
Postitusi: 445
Asukoht: Tallinn
Seisan mina öösel Veerenni ringil ja mida mu noored silmad nägema peavad...tuleb üks ilmselgelt ebakindlate sõiduvõtetega vana Sierra, vibab kontrollimatult vasakule ja paremale ning tagatipuks ei suuda viie ringi jooksul ära otsustada, millisest teeotsast maha sõita !



Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.12.2010 11:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.04.2008 14:20
Postitusi: 742
miks sa öösel veerenni ringil seisad :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.12.2010 13:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2004 14:12
Postitusi: 445
Asukoht: Tallinn
Hannes525 kirjutas:
miks sa öösel veerenni ringil seisad :?



Laupäevaõhtused vägijoogid ei ole verest veel täiesti välja jõudnud minna, et irooniast aru ei saa :)?
Ronisin autost välja ja pildistasin Mihklit driftimas noh...

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.12.2010 15:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Elukiilakas oli seal ainult.
Pean kiiremas korras midagi tagasillaga ette võtma, et rattad otseks alla saada.
Auto lihtsalt absoluutselt ei liigu sellise ilmaga enam paigast, ulme.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.12.2010 23:34 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
Kuidas tal laager rummu külge kinnitub? Kunagi sai scorpadel seibidega rattad sirgeks alla, kuskil isegi kirjas minig kombinatsioon seibidest, mis rattad alla sirgeks seab ja isegi nii, et stend normi jääb.

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.12.2010 00:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
4-ja poldiga kinnitub rattalaager õõtsa külge.
Korra juba isegi mõelnud sellele,e t peaks seibi paksuse välja arvutama, kuna rataste kalle on enamvähem teada.
Üle 3-me kraadi on asjad lääpas all. Seega minimaalselt 4 kraadi võiks neid sirgemaks ajada.
Samas peaks diffri puksile ka augutäited sisse panema, seega läheb sealt tinigtuna kalle vieidi väiksemaks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.12.2010 01:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2005 18:02
Postitusi: 429
Asukoht: far away
Pilt


sedasi saab sirgeks

_________________
56394180 www.motovanker.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.12.2010 01:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Ma saan sellest ehitusest aru jah. Tuleb lihtsalt välja arvutada, kui paksud seibid alla vaja panna on, et vajaliku arvu kraade liigutaks.
Palju seal pooltelje otsal õõtsaga muidu ruumi on? Sest pooltelje ots keeratakse ju sama moodi nurga alla õõtsa suhtes.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.12.2010 02:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2005 18:02
Postitusi: 429
Asukoht: far away
M-Tech kirjutas:
Ma saan sellest ehitusest aru jah. Tuleb lihtsalt välja arvutada, kui paksud seibid alla vaja panna on, et vajaliku arvu kraade liigutaks.
Palju seal pooltelje otsal õõtsaga muidu ruumi on? Sest pooltelje ots keeratakse ju sama moodi nurga alla õõtsa suhtes.




pikem jutt http://www.fordscorpio.ee/forum/viewtop ... 6&start=90

usun et leiad vastused

_________________
56394180 www.motovanker.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 10.12.2010 02:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2010 17:36
Postitusi: 55
stanged jah päris naljakad sellel püssil :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 10.12.2010 12:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Peale seitset sai mingi hetk Magistrali juures oldud küll.

Välimus polegi antud autol hetkel prioriteediks olnud.
Põhiline, et vajalikud asjad lihtsalt küljes seisaksid.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 114 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7