Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2024 20:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.12.2008 12:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 19:22
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu
Samas, praegu pole üle 10s aegu ja alla 1500hp masinaid üldse mõtet rahvale näitama tulla, eksju ;)
Ya ain' t da best, ya ain't a 5h17

OK- OK... tahaks kunagi oma silmaga kah seda masinat näha ja loodame, et mõned B4' jad saavad ära kustutatud :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.12.2008 12:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Eile mängisin veidi oma uue aparatuuriga ka ja sai huvi pärast sidurikorve mõõdetud.
Minu kasutatud Sierra korvi survejõud oli 450kg, tutika Sierra korvi oma 525kg.
Kasutatud BMW M10 mootori korvi survejõud 400kg. Need kõik siis 215mm ketta tarvis korvid.
Polo 200mm Sachs Race Engineeringu korvi survejõud oli aga selle eest 600kg, vahe on ikka tuntav.

Kui viitsin vaatan veel mis seades mul täpselt see sierra korv oli mootori küljes.
Eelnevalt kirjutatud on maksimaalsed survejõud aga reaalselt ei pruukinud ta maksimaalkohas olla.
Igatahes libises mu Sierra sidur juba stock mootoriga.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.12.2008 21:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Oli idee lasta plokk üle hoonida aga selle idee matsid töömehed maha. Hakati kohe rääkima rem. mõõtu kolbidest ja ülepuurimisest.
Kulumine hetkel 0.03-0.05mm, lubatud on kuni 0.15mm aga väidetavalt hoonimise minimaalne piir 0.20mm.
Naljakas, et Polo ploki, mis tundus palju hulllem hoonisid vennad ilusti üle kuigi nurisesid.
Praeguses konditsioonis kokkupannes ei pidavat kompressiooni tulema jne., kahjuks ma seda ei usu.
Kuigi Sierra mootori jupid ei maksa midagi ei raatsi ma siiski hetkel ~4-5k puurimise ja uute kolbide alla panna.
Seda enam, et mul juba standard mõõdus tutikad rõngad olemas on. Läheb siis lihtsalt nii kokku nagu ta praegu on.
Kompressioon oli enne juba 11.5, ei usu, et nüüd halvemaks läheb. Mõõdan veel ka rõnga vahe kulunud osa peal üle.

Roostevaba cooleri torustiku materjal sai ka varuks soetatud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.12.2008 22:58 

Liitunud: 06.04.2006 22:41
Postitusi: 125
kust sa neid lubatud kulumise piire tead?
mingit sorti kataloog või saab kuskilt netist?

et väga OT poleks siis kiidan ka seda sierrat :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 30.12.2008 00:38 

Liitunud: 27.12.2008 13:16
Postitusi: 10
Asukoht: Tartu
Haynes´i manual abiks ;)

_________________
@Tiheracing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 30.12.2008 13:25 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.04.2003 16:27
Postitusi: 184
Asukoht: Tartu
ei usu et kompressioon muutub.
Külmal mootoril on lihtsalt kloppiv heli.
Kuna mu bmw vanas plokis oli 1 kolb vahetatud siis oli se lihtsalt suvalt ja mõõtmata sinna sisse tõstetud ja tolerants oli 1 kümnendik ja 6 sajandikku :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 31.12.2008 18:31 

Liitunud: 03.11.2005 20:21
Postitusi: 268
Asukoht: Tallinn/Lasnamägi
Teema mida ma loen huviga ja jälgin huviga.
Jõudu ja jaksu siis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 08.01.2009 15:23 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.12.2008 01:57
Postitusi: 239
Kari sierra teema jätkuks, et tunne oli küll selline nagu oleks madal 10 aeg... ;D aeg ja ruum siis.


M-Tech käivad siin jutud, et ehitad omale mootorsae varjus hoopis drifterit?? :D

_________________
Minu sõidustiil ei ole teie arutada... Badasssallu conect 5289380
http://www.driftime.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 08.01.2009 15:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Noh eks paistab mis lõpuks välja tuleb :D

Hetkel asi ootab siiani lansekatükke mis kuidagi Tallinnasse ei taha jõuda, transpordi ajad kuidagi ei klapi.
Saaks lansekad keevitatud, saaks tagasilla ka nii alla tagasi panna nagu ta mõeldud on.
Sellise tempoga seisab see auto järgmise talveni, minust mitteolenevatel põhjustel.

Räägitakse, et Sierra ei taha rooli ise tagasi keerata põhjakeeratud asendist, see ju drifti jaoks mitte kõige meeldivam.
Peab siis silla geomeetriat veidi muutma hakkama, mida ma hetkel eriti teha ei viitsi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 08.01.2009 17:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Huvi pärast käisin plokiga ka teises töökojas ja seal vaadati algul samamoodi, et jube kulunud.
Kuigi mõõtma ei hakanud keegi, et näha kas ma ise olen tõesti loll või peavad inimesed oma näpumõõtu veidi kalibreerima.
Igatahes teises kohas küsiti, et mille plokk, kui kuulsid, et Sierra, siis öeldi, et ei Sierra jaoks veel hea küll ja võeti tegemisse :D
Just sain ploki kätte ka hoonimisest, parem kui enne tundub igatahes, näis mis mõõtu asi nüüd kokkuvõttes on, hind oli ka odav.

Olen ka palju hullema randiga mootoreid näinud, mis on lihtsalt profülaktika mõttes lahti võetud,
mitte mootorihädade pärast ja need mootorid töötasid enne vägagi talutavalt ja ka kompressioonid olid täitsa talutavad.
Sama moodi polnud mul otsest põhjust lammutamiseks ning osade juttude põhjal on veidi suurem lõtk suure kuumuse tõttu turbokale isegi hea.
Isegi Ross-i turbokolvide paigaldusjuhises on välja toodud, et turboka kolvil peab suurem paisumisruum olema.
Seal muidugi tegu sepistatud toorikust välja treitud kolviga, Sierra originaalid on ilmselt lihtsalt valatud.
Oleks tegu mingi karmima projektiga, siis oleks otseloomulikult super head tulemust tahtnud aga hetkel on "käib kah" piisav.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.01.2009 16:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Täna siis saabus hetk kus sain ka viimase kolvi ilusti puhtaks küüritud.
Plokk ka hoonitud ja uuesti üle pestud. Nüüd saaks suuremas osas alumise otsa juba kokku laduda.

Kolvide rõngavahed olid muidugi mõnusalt nõgised. Kõige hullem teise kompressioonirõnga vahe, 1mm nõgikiht oli peal, millele isegi terav ork õieti peale ei hakanud.
Karmi keemia ja mehhaanilise töötluse omavahelise põimimisega sain aga asjast jagu. Vähemalt tunnike nühkimist ja leotamist kulus iga kolvi jaoks, et nad normaalselt puhtaks saada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.01.2009 17:56 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
Ega juhuslikult mõnd "before & after" pildimaterjali kolvi korrektsest küürimisest?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.01.2009 00:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Homme viskan vast mõned illustreerivad pildid ka siia.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.01.2009 14:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Lubatud pildid (tegu 22a vanade kolbidega enne ja pärast pesu):
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Pealmine nõgikiht oligi kõige jubedam, sellest näeb pilte eestpoolt.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.01.2009 17:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Ei näe selleks põhjust. Ega sealt üle tühise 300hj kindlasti ei tule, ilmselt jääb vast ~250hj kanti kui hästi läheb.
Ei viitsi eriti solgerdada veel igasuguste keraamikatega nagu mõned mehed.
Pigem võtan asja tasa ja targu, et keraamika ei peaks enda lolluste vastu kaitsma.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 123 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7