Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 01:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.11.2010 11:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Seda uut pole veel peale pannud, seisab kapis.
Laagri pesin läbi ja nüüd keerleb ilusti aga laagri kohin on tunudvalt kõvem kui ülejäänud kahel sama keskosaga kuullaager turbol.
Loodame, et toimib ja kestab kui külge saab, lootust vähemalt on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.11.2010 21:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Täna sai siis TKTK Dyno külastatud, kus tudengid said Sierra peal kätt harjutada.
Detonatsioonikindlus testiti ka ära kenasti ja mootor elas selle edukalt üle, vanakool ikkagi. :-D

Tulemused siis sellised@1.4bar:
Pilt

219hj/161kw@5200rpm ja 344nm@3250rpm rattast
ning umbes
252hj/185kw@5200rpm ja 396nm@3250rpm mootorist

Kuna dyno ruumis oli parajalt soe, siis reaalsuses maanteel võib sealt ilmselt isegi mõni kw rohkem tulla.
Näiteks proovisõidule minnes peale seadistamist oli rõhk pea 0.1bar kõrgem, kui dünos, ilmselt külmemast õhust, kuna ma kasutan MBC-d ülemise kambri juhtimiseks.

Muidugi viskas proovisõidul kenasti overboost cut-i ning siis 3-mandaga kohe rattad ringi nii kui fuelcut ära kadus, sai kenasti külgees ohutussaare poole driftitud. :-D
Tänu kiiremale roolilatile jäi auto ilusti õigesse suunavööndisse ja pääses kerge ehmatusega, vana latiga oleks ilmselt kellad olnud, kuigi pidurdusruumi oli ka veel piisavalt.
Tõesti ei osanud oodata, et fuel cut-i läheb ja siis veel 3-mandaga risti viskab auto, järelikult sai seade päris hea. :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.11.2010 21:54 

Liitunud: 27.12.2004 00:41
Postitusi: 2489
Asukoht: Tallinn
Väga toredad numbrid :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.11.2010 22:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.08.2006 09:36
Postitusi: 102
Asukoht: Saue
palju sellest mootorist veel välja pressiks? :D

_________________
29kw.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.11.2010 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Midagi kindlasti pressiks veel välja aga see oleks ilmselt lihtsam väheke kangema nukkvõlliga.
Edasi saab põhimõtteliselt vaid boostiga minna. Suurem turbo annaks ka mingi väikse jõulisa.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.11.2010 23:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Sul oli IMO ikka kõrgem boost ning kergemini ringi aetav dyno. :D
Lisaks on sul kenade portidega kaas ja kangem nukkvõll.
Bemmi 1.8-sast sain ka samad numbrid mis sinu hübriidist tulid aga Pinto ei ole paraku nii ädväänts tehnika.
Noh ja enivei poleks sa paremaid numbreid tõmmanud, kuna sul sidur libises räigelt. :rokib

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.11.2010 17:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Ei julgenud taha samasuguseid raskeid 17" velgi panna, kuna kartsin väiksemaid jõunumbreid. :D
Kus selliseid uhkeid pilte pillist jagatakse?

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.11.2010 17:30 

Liitunud: 06.04.2003 11:20
Postitusi: 273
Asukoht: Pärnu
järgmisena v6?

_________________
Veakoodide lugemine ja kustutamine. Diagnostika ja autoremont, Pärnus küsi kui miski muret valmistab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.11.2010 18:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
olx1985 kirjutas:
järgmisena v6?

V6 on räigelt uimo mootor, kui siis ainult Cossu V6 aga selle jupid on mõtetult kallid.
Seega jään vast ikka OHC peale.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 19.11.2010 22:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Eile käisin maanteel veidi seadet kontrollimas ja näppimas.

Igatahes K24 setup tundub selle mootori otsa loodud, paremaks asja vist enam ei saa.
Eile sai mõõdetud summuti backpressure 3" dp ja 2.5" otseläbi summutiga (3 Simonsi pütti), mis oli 1.4bar boostiga maks 0.2bar.
Järelikult hetkel all olev summuti on igati adekvaatne antud jõunumbri tarbeks ning vuhisev heli auto tagant ongi normaalne nähtus.
Lisaks mõõtsin MAP+manuaalne kell ära TIP-i, mis oli piirajas ~1:1-1:1.2 (~1.3bar boost), mis peaks samuti olema ideaalne.
MAP-i näidud TIP-i logimisel on õiged nagu võrdlusest selgus, lihtsalt tuleb sirget joont lugeda mitte pulse.

Vahepeal olen mõelnud, et võiks Sierra mingi rahuliku kulguri vastu vahetada aga see on vist suht lootusetu mõte.
Igatahes, kui keegi tahaks vahetada antud püssi mingi rahulikuma auto vastu, siis võib mulle PS-i saata (ka minu poolse juurde maksmisega vahetusvariandid) või
siis pakkuda mingit hinda kogu kompoti eest koos 10x piikide ja 4x piigivelgedega(14x4.5).
Samas tahaks Sirjega ise piikidega mööda jääd paugutada, kuna elamus tõotab ülifun tulema. Samuti saaks ilmselt suvel linnas nalja.
Auto võimeline sõitma 12s sisse 400m, selles olen suht kindel. 0-100km/h tänavarehviga ~5s alguses.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.11.2010 17:01 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Janeku Polo veljed või ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.11.2010 18:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.11.2008 17:57
Postitusi: 3
Asukoht: Tallinn
Need veljed on corrado alt. Said kahe aasta jooksul esimest korda sõita :D

_________________
M-tuning.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 21.11.2010 01:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Iff kirjutas:
Janeku Polo veljed või ?

Polo on ju 4x100, mitte 4x108 auguvalem. Dan-i velgedel on topelt augud aga Janeku omadel mitte.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 21.11.2010 01:50 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Mõtlesin ka sellele hiljem jamh..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 21.11.2010 02:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2009 21:36
Postitusi: 334
väga haige relv. :D

_________________
Nelik.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 112 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7