Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=82
54. leht 56-st

Autor:  M-Tech [ 07.01.2011 02:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

Täna sai Sierral paak maha võetud, et veenduda ega see ei leki.
Auto on kahtlaselt palju kütust tarbima hakanud ning veidi garaažis sulades oli terve garaaž bensiinihaisu täis.
Homme lasen paagi puhtaks pesta ja hakkan pooltäis paagiga kontrollima, kas asi lekib või mitte.
Mul on selle paagiga lihtsalt korra probleeme olnud ja otsustasin seekord 99% üle kontrollida asja.

Kütusetrass tuleks ka põhjaall kriitiliselt üle vaadata, äkki on tagasivoolu toru kuskilt läbi mädanenud.

Autor:  M-Tech [ 09.01.2011 21:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

Paak ilusti tihe peale ühe väikse lekke, mis on algusest saati probleemiks olnud, kuna B-osa paagil on üks toruots veidi peenem kui stock paagil ning voolik ise on konkreetselt ära puitunud.
Asja teeb keerulisemaks see, et see voolik on ühest otsast 2x suurem kui teisest ning suuremas otsas on väga järsk 90 kraadi põlv. Volla käib täitetoru külge ning tagatiiva sees ei ole ka teab mis palju ruumi.
Peab sinna midagi uut välja mõtlema ilsmelt, kuna uut originaaljuppi sinna ilmselt juba 20a ei toodeta.

Vähemalt on "pussymagnet" Sierrast ka midagi kasu olnud ja saan vahepeal kenasti naise Opel-iga ringi sõita, mis võtab ka 2x vähem kütet. :D :D :D

Autor:  M-Tech [ 12.01.2011 09:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

Sain paagi vooliku ringi tuunitud ja nüüd peaks asi ilusti tihe olema. Paak all tagasi ka juba.
Isa andis hea idee, et proovida korra soendada seda puitunud voolikut ja ime kombel muutus asi mingiks hetkeks ilusti pehmeks kummivoolikuks.
Kasutasin vaid ülemist laia osa originaalvoolikust ning alla otsa panin uue pehme kütusevooliku.
Lisaks avastasin põhjaalt ka ilmselt tegeliku bensiinihaisu põhjustanud lekke, nimelt tagasivoolu toru on mäda ja lekib juhi jalge alt.
Seega siit moraal, ühtegi originaaltrassi osa ei tohi nii vanal autol kasutada, hiljem on lihtsalt probleeme mida kohe ei märka.

Autor:  M-Tech [ 14.01.2011 20:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

Härra Rubla vahetas eile tagasivoolu toru ka uue vastu ning nüüd peaks kütusesüsteem 99.9% tihe olema.
Sai seda ~8bar peal testitud ning lekkeid ei esinenud.
Vahepeal kadus vaikselt ka jahutusvedelik ning ka see viga sai leitud.
Radika alumine kork lekkis veidi.

Krdi mõnus on ikka normaalse võimsusega autoga sõita.
85kw vabalthingav on ikka täielik surm, veerand gaasi või täisgaas vahet ei ole, enivei ei toimu midagi.
Aga antud ilmaga on esiveolise läbivus ikka teisest puust kui tagaveolisel, kuigi tagavedu on 100x funnim.

Autor:  Molotov51 [ 27.01.2011 20:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

M-Tech kirjutas:
Aga antud ilmaga on esiveolise läbivus ikka teisest puust kui tagaveolisel, kuigi tagavedu on 100x funnim.


Sierra on auto, millel pole tagaotsa peal absoluutselt massi ja ei liigu tõesti, venna diisel sierral on 10mm paks raudplaat talvel pagassis, siis saab enamvähem sõita. Samas E38 ja E32 on sihukesed tankid lume sees, et lükkad ninaga lund ja mõtled, et ega liiga jäine pole ja plaste ära ei lõhu. See pole puhtalt esiveolise värk ühesõnaga, rohkem oleneb autost.

Autor:  M-Tech [ 28.01.2011 11:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

Sai kolmapäeval Laitse Rallyparki külastatud ning veidi rallitatud seal.
Tänavarehv on jätkuvalt väga pointless asi millega mööda jäärada sõita.
Kolmapäeva õhtul otsustas uhke smailiga tagastange ka lõplikult auto küljest irduda.
Hetkel sõidan WRC look Sierraga ringi. :D
Huvitav, et tagaotsa pidamine tundub peale stange irdumist veel olematum kui enne.

Autor:  Kombimiis [ 28.01.2011 13:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

Väike liivakott/supakas/Bomsch pagassi ja asi timmis. :D

Autor:  M-Tech [ 28.01.2011 19:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

:D :D :D

Autor:  Gert13 [ 29.01.2011 00:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

ai kurja.. siit nüüd küll head nahka ei tule

Autor:  jOnts [ 29.01.2011 02:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

Gert13 kirjutas:
ai kurja.. siit nüüd küll head nahka ei tule


miks ei tule :D
M toodab naisukesega kohe mitu head nahka, kes tema "turbo for everything" saagat tulevikus uue põlvkonnana jätkavad :D

Autor:  M-Tech [ 29.01.2011 23:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

Ega see asi nüüd nii hull ka pole, et kõik muu hüljatud on.
Õnneks sattus autohuviline neiu ja garaažielu probleemiks pole. :D
Pole lihtsalt endal hetkel aega ja viitsimist olnud garaažis elada.
Reaalne muutus on see, et nüüd on 1 auto rohkem tuunida, kevadeks soovitakse vaikselt 17" velgi autole. :D

Autor:  Umx [ 29.01.2011 23:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

Alles nüüd sain ma aru, et bomsch räägib "M-Tech võttis ju naise ...". Siiani lugesin "M-Tech võttis mu naise ..." :)

Ise veel mõtlesin, et mingi eriti rahulik vend on see bomsch

Autor:  M-Tech [ 29.01.2011 23:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

:D :D :D

Autor:  jalamees [ 30.01.2011 05:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

Umx kirjutas:
Alles nüüd sain ma aru, et bomsch räägib "M-Tech võttis ju naise ...". Siiani lugesin "M-Tech võttis mu naise ..." :)

Ise veel mõtlesin, et mingi eriti rahulik vend on see bomsch

:D :D :D

Autor:  l3gion [ 02.02.2011 15:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

Lugesin ka sellest sierrast just sealt :)

54. leht 56-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/