Auto algusaastad minu omanduses viivad ca 3a tagasi, sai leitud hea pakkumine ning masin ka pealinnast Pärnusse ära toodud. Nagu iga teinegi S2, omas ka minu oma 162KW, 309NM ning nelivedu, väikse jõulisa andis J.K Motorsport chip ajus.
Masin nägi alguses väja selline:



Eks nagu iga piisavalt vana masinaga sai ka sellega tiba siit sealt mässatud, kuniks:


Kindlustus masina remonti kinni maksma nõus ei olnud ja pikkade vaidluste järel sain kindlustusest papi peo peale ja otsustasin kogu masina üle värvida.
Masin sai ülepeakaela uue värvi ning ette sai istutatud oluliselt suurem cooler kui seda oli originaal:

"Taliriietus" oli selline:

Mitmed korrad sai külastatud audru ringrada ning tänava rehviga saavutatud parim aeg suurel ringil ilma shikaanita 1:07 ning šlikkidega too aeg alla toodud 1:04le

Mõni pilt ka rinkal toimunust:


Vahepeal sai käidud ka AC dragil ning sõidetud välja parim aeg 12:82

Siis sai "tuunitud" väheke salongi. Heledad piilarid said omale nahast katted eesimestest kuni tagaluugini välja:




Nii müra kui ka lihtsalt vibratsioonide vähendamiseks said omale 4mm pigimati nii esiuksed:

Kui ka tagumised tiivad koos vilt matiga:


Siis tuli "kallale" tahtmine ehitada masinale samasugune võti nagu on minu teisel ökoliikuril, VW passatil.

Vasakul on siis minu eelnev kombinatsioon, oli eraldi võti ja oli eraldi pult... paremal on siis tulem "väiksest" tuuningust, ning tulemus on juba pildidl ka näha. Ehk siis sai istutatud toorik võtme sisse nii pult kui ka võti ise

Seejärel sai kaugelt ameerikamaalt tellitud käikude paremaks lülitamiseks short shifter:

Ai krt kus see muutis käiguvahetuse kiirust :O
Samuti tuli koos temaga korralik kütuserõhu regulaator, nüüd ei ole kütuselatis läbivool, vaid on seal pidev surve mõlemist otsast


Kuna vahepeal oli võimalused, siis sai ka nood teostatud... originaal VL kolle asendus RS2 VL kollega:

Ju saab igaüks ise aru milleks selline vahetus vajalik oli

Kuna sattus kätte mega odavalt üks iste, siis autost väljus originaal ja asemele istus see:


Istmel oli originaalis tagaotsa elektriline tõstmine/langetamine ja kahe seljatoe padja liigutamine... mina aga muutsin istme funtsioone niipalju, et nüüd omab ta nii soendust kui ka ventilatsiooni

nüüd siis kuumade ilmadega mu**d kenasti jahedas

ja külmadega nood ilusti küpsemas

Kui nüüd aga minnes tagasi auto ostu algusaegadesse, siis tegelt on nende kolme aasta jooksul muutunud kardinaalselt kogu heli süsteem. Masinat ostes lendas sealt suure kaarega välja nii sees olnud makk kui ka originaal kõlarid. Kogu selle 3 omatud aasta jooksul on siin masinas olnud vägagi erinevaid heli süsteemi lahendusi... kuid ükski ei osutunud minule meeldivaks. Selletõttu sai meelde tuletatud eelmiste masinate kogemusi ning tulemus oli selline: Armatuuri istutasin originaal kõlarikatete asemele hoopis tweetrid. Sai võetud originaal kõlari kate, lõigatud sellesse tweetri kopsiku ava ning toda viimast sinna sisse istutades kaetud kogu asi carboniga:

Edasi tuli kätte võtta ukse kõlarid, uksepolstrite külge istutasin sellised kõlarite kinnitused:


Kuna suht ülesse haibitud beckeri makk viskas kopa täielikult ette, asendus too sellise isendiga:

Kuna tegelt kogu selle masina tehnika vajab tegelt pidevat monitoorimist, (1000HP sellest mootorist võtta ei paista olevat probleem) on siiski motronic ajuga asi suht piiratud ja edasi minek paistab olevat vaid elektron süüde ja proge aju... on mul siiski veetud väike toru mootori plokist salongi:

Ja selle toru otsa istuvad klapid:

Milled ise valmis "tuunisin", ning loomulikult kuulatakse nendega detonatsiooni

mida mina õnneks veel kuulnud ei ole

Nüüd lisaks väike pilt minu auto vasakpoolselt roolisambast:

Sealt siis ülemine nupp aktiveerib ca 7ks minutiks pumba mis ajab ringi jahutus vedelikku ning ventilaatorit mis kogu seda kremplit jahutama peaks.
Alumised nupud... too nupp sinisega aktiveerib veakoodi lugemise tulukese... ning tema kõrval olev punane lühistab teatud otsasid, et hakataks näitama vilgukoode

Vot sellesama all vasakul oleva tulukesega ma neid veakoode loengi:

Lisan juurde ka väikse pildi EGT anduri asukohast:

Ning ka WG alla viimise torust:

Selline on siis minu masina ajalugu ca 3a jooksul, eks jäi ka osa asju välja... kuid kõike ei suuda kah kirja panna

Rando