Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Nissan 200sx S14A LS2 V8 - Team Ghost http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=84864 |
1. leht 8-st |
Autor: | Crac [ 21.02.2012 18:52 ] |
Teema pealkiri: | Nissan 200sx S14A LS2 V8 - Team Ghost |
2012 hooaeg toob kindlasti palju uuendusi Eesti drifti maastikule. Moodustatakse uusi tiime, ehitatakse autosid võimsamaks ning drifti karuselliga liitub palju uusi sõitjaid. Nagu teised ei ole ka meie tiim talveunne pugenud ![]() Kuigi Team Ghostil saab olema ametlik leht nii petrolheadsis kui ka facebookis otsustasin vanade fännide rõõmuks ka siia kokkuvõtva teema teha - kuidagi mugavam lugeda, kui kõikide autode ehitus koos. Pealegi ei hakka iga väiksema asja pärast petrolheadsi juttu kirjutama. Alustame sellest, et juhuse tahtel ja asjade kokkulangemise tõttu sai uue projekti toorikuks valitud just selline automaatkasti ja "huvitava" tuuninguga auto. Tagatuled on suht "gay look" ning tänaseks on neist loodetavasti juba prügipressi tulemusena peen plastmassi puru saanud. ![]() Sisu oli suht rikkaliku varustusega: Nahksisu, soojendusega istmed ja palju muud pudi-padi. Tänu sellele õnnestus sisu kiiresti rahaks teha ![]() ![]() Autot juppideks lammutada oli lihtne, lihtne nagu üks JDM auto ikka ![]() S14A facelift nina on oluliselt sportlikum ja sellele on siinkandis palju tahtjaid - kogu ninaosa koos tuledega sai maha müüdud. ![]() Vahepeal saabusid meile VL kolled - siinkohal tänan meie sponsorit EstPerformance`i, kes varustab meid USAst juppidega. Tegemist on Sikky kollektoritega, mis mõeldud 500+ jõu jaoks. Nende juurde tuleme tulevikus veel tagasi. ![]() Seest: ![]() Mõni pilt veel lammutamisest: ![]() ![]() ![]() Mõne asja lahti saamiseks oli mugavam nii toimetada: ![]() Nii see mootor irdus - mootoril on juba uus omanik ja minu üllatuseks ostis selle BMWga driftiv inimene - go figure it out ![]() ![]() Oma istme laost leidsime ka meie uuele sõitjale sobiva suurusega istme ![]() ![]() Kohale jõudis ka "uus" mootor usast - ja seda jällegi tänu Eikkile EstPerformance shopist USAst. Tegemist on 2005 LS2 mootoriga, mis pärit GTO pealt. Mootor oli hästi pakitud ja kõik lisavidinad olid ilusti kaasas. ![]() Vana vs UUS mootor ![]() Lisaks muude asjadele tegime investeeringu ja ostsime eraldi driftiautodele Nussbaumi tõstuki - ilma tõstukita on sellise auto ehitamine kergeltöeldes ebamugav . Siin siis ajame paljaks kooritud keret esimestkorda tõstukivahele. Kerge ärevus on sees, sest ei tea, kas ikka tõstab ja hoiab autot üleval. (kuna meile meeldib kõiki asju ise teha siis otsustasime tõstuki paigalduse ise teha) ![]() ![]() Ilma mootori ja lisajunnideta nägi kapotialune selline välja: ![]() Sisu oli selline: ![]() Ja tühjana oli auto nina päris lennus: ![]() Kerel oli natuke roostemuresid aga meie, kui "väga kogenud" keevitajad ja keremeistrid, tegime need kiiresti korda. ![]() ![]() Saabusid BR seeria coilid - mõlemal autol on palju samu juppe küljes, ka. vedrustus ja sillad. See aitab varuosaladu natuke väiksemana hoida ja know-how on mõlema auto juures sama. ![]() Uue mootori juures oli vaja ka natuke tööd teha ning ebavajalik eemaldada: ![]() ![]() Käiguvahetuse osa on sellel kastil natuke teistsugune kui teise auto k.kastil (meil on muidugi short shifter) ![]() Kollektorite esimene test: ![]() Mootori esimene fitment test: ![]() ![]() Et mootor ilusti ära mahuks on vaja sillatala veidike ringi ehitada. Siin siis mõned pildid selle tegemisest: Originaal: ![]() Modifitseeritav osa: ![]() Tugevdus: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Valmis: ![]() GOT LOCK? ![]() ![]() Must puru sidurikoja sees tähendab ainult üht: ![]() Sidurikorv pealt ![]() Viimane burnout: ![]() ![]() ![]() Õnneks läheb külge uus sidur aga noh, selline põletamine paneb mõtlema, et kuidas mootori sisuga lood olla võiks. Esisilda läheb wisefab: ![]() Ma ei oska bemmidega võrrelda aga wisefab esisild stock nissani tiiva ja 17" x 7.5" ET20 veljega näeb selline välja. Meil tulevad loomulikult laiendatud esitiivad. ![]() Aftermarketist saabusid kerged uksed, kapott ja pagass - sobivus oli 100% - väga korralik kvaliteet: ![]() ![]() Vahepeal sai tagakoopad avaramaks tehtud: ![]() Kuna tahtsime mootorit madalamale paigalda siis üks kollektor vajas natuke rohkem ruumi, sai siis poolraami natsa moditud (magnetid on suured abimehed sellise töö juures): ![]() Kui keretööd oli lõpetatud ja fabrication peaaegu tehtud võis kere puuritegemisse saata, seniks aga tahtsime mootoris mõned jupid ära vahetada: ![]() vana kett ja õlipump ![]() uus doubleroller kett, hammasrattad ning performance õlipump - hetkel on väike probleem keti ülemise hammakaga aga vast saab peagi lahendatud. ![]() ![]() Kere saabus puuritegemisest - puur tehti Erki spordis ja jällekord oli hind, kvaliteet ning töö teostamise kiirus väga head. Hinnapakkumist saate küsida Erkolt ![]() ![]() ![]() ![]() Tänaseks on kere juures veel mõned täiendused tehtud, natuke auto el. süsteemi ehitatud. Hetkel on kere värvimises ja kui sealt naaseb siis paneme kindlasti uusi pilte ![]() |
Autor: | Popkala [ 21.02.2012 21:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200sx S14A LS2 V8 - Team Ghost |
Jällegist üks huvitav teema mida lugeda ja vaadata |
Autor: | remain [ 21.02.2012 21:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200sx S14A LS2 V8 - Team Ghost |
Sellest tuleb midagi head ![]() Edu ![]() |
Autor: | thunder [ 21.02.2012 21:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200sx S14A LS2 V8 - Team Ghost |
Vahelduseks midagi põnevat lugeda jälle ![]() |
Autor: | m2giorav [ 21.02.2012 21:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200sx S14A LS2 V8 - Team Ghost |
Väga korralik ettevõtmine ![]() |
Autor: | Inferno [ 21.02.2012 22:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200sx S14A LS2 V8 - Team Ghost |
Minu preagu maasolev sidur oli suht samasuguse välimusega ja omateada olen seda reaalselt 2x suitsema lasknud 3a jooksul, üks kord nüüd hiljuti ja korra aasta varem.Mõlemad korrad piduriga kaasaaitamine + 50km/h pealt üritatud ![]() ja kui vaadata siduri vahetuste pilte siis on paljudel analoogne välimus...seega mina selle mootori pärast ei muretseks igastahes. |
Autor: | Leoner [ 22.02.2012 21:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200sx S14A LS2 V8 - Team Ghost |
Väga vinge, ei jõua hooaja algust ära oodata ![]() |
Autor: | Dinks [ 22.02.2012 21:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200sx S14A LS2 V8 - Team Ghost |
Liigutasin teema projektide alla. ![]() Aga teemasse ka. Team Ghosti tegemisi alati huvitav jälgida ning ülevaated põhjalikud. Loodame, et siit ka siis korralikult mürtsu tuleb. |
Autor: | Son [ 22.02.2012 22:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200sx S14A LS2 V8 - Team Ghost |
Üliilus vaadata. ![]() |
Autor: | EnricoN [ 22.02.2012 22:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200sx S14A LS2 V8 - Team Ghost |
Ei saa aru ![]() Muidu väga kena ettevõtmine, oleks võinud RB25 tulla. |
Autor: | JanarH [ 22.02.2012 23:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200sx S14A LS2 V8 - Team Ghost |
Paks1 kirjutas: Ei saa aru ![]() Muidu väga kena ettevõtmine, oleks võinud RB25 tulla. Äkki jäeti see RB ära selleks, et autoga saaks sõita ka. Muidu läheb ju ainult remontimiseks ![]() |
Autor: | rookierice [ 23.02.2012 12:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200sx S14A LS2 V8 - Team Ghost |
Vot see on tempo - ühe päevaga projektiks ![]() Aga tegelikult on sellist tõsist driftiehitust ikka hea vaadata. Mõtlesingi, et jutud käivad teisest autost aga teemat veel pole. Jõudu! ![]() |
Autor: | Crac [ 27.02.2012 18:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200sx S14A LS2 V8 - Team Ghost |
Eelmise nädala lõpus sai auto värvimisest koju toodud (lähiajal panen pilti) ja kruvisime alt ära tagasilla, et saaks DW alu puksid, vardad, tagumised käändmikud ja muu nodi külge keerata. proovin ka küsimustele järgimööda vastata: 1. Autoga hakkab sõitma inimene, kes pole ennem palju drifti sõitnud, nii et suht nullist alustab ![]() 2. Mootorite hindu saab ebayst vaadata. Hinnale lisanduvad maksud, transport ja asjaajamiskulud. Koguhind sõltub paljudest teguritest. 3. Esiotsa müüsime maha, kuna kõik tuleb plastik - kapott, stange, tiivad ja tuled |
Autor: | EnricoN [ 27.02.2012 22:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200sx S14A LS2 V8 - Team Ghost |
On mingit pilti vms, millised need tuled välja näevad? ![]() |
Autor: | ICE [ 27.02.2012 22:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200sx S14A LS2 V8 - Team Ghost |
Originaaltuledelt võeti klaasist kiire koopia, pole seal midagi muud keerulist/huvitavat. |
1. leht 8-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |