kopin teisest foorumist seega nats kordav tekst.
Johhaidii..kohe peale auto garaasist väljaajamist kimbutas parktulede kaitsme ära kadumine. Sai ka tulelüliti sellepärast lahti võetud. Kaitse lendas natuke aega peale sõitmist tavaliselt, ükspäev hakkas siis igakord tegema,kui auto käima panid (süütega kõik töötas ehk suht haige otsida sellist asja) . Mingi 10 kaitset hiljem ja kõikide mõeldavate tulepistikute/pirnide kontrolli viisin täna siis autoelektrikute juurde hommikul . Mingi kell 1 käisin korra seal asjade järel siis juba üldiselt enam ei oldud väga vaimustatud auto vea otsimisest, kuna midagi ei leitud,olgugi,et lühis kord oli ,kord mitte . Panin kodus tööriided selga ja läksin ise ka sinna ja krdi 5 min hiljem leidsin ise vea üles, kanalist vaadates tagasillas otse kõrgel summutijooksu peal terve kimp juhtmeid ära sulanud... said summutist massi. Selle nimi on see,kui autot kanali peal ei vaata krt...
Kõige ägedam,et talvel auto seisis ja enne seda mingit viga ei olnud...
Tulin koju tulema ja oujee, abs/tc veatuled ees ehk abs andur samapoolse tagaratta oma ja lisaks veel ploki mingi sisemise vea teada. Jube jee ikka.
Harutasin selle korralikult tehtud töö nüüd kenasti lahti läbi ussimunni ja vist sain vea kätte,ikka mingid juhtmed olid koos omavahel :g: ei ole just tore põrandal,kuna ligipääs sinna suht kehv.
Hetkel on suht närvi-kulu need paar viga olnud.... väga tüütu.
1 pisiasi vajab veel mingit "ägedat" lahendust,siis peaks nagu KORRAS olema lõpuks ometi, fck
Tundub,et kolled said kunagi tehtud katkise mootoripadja järgi,mis oma pesast välja oli rebitud...nüüd uue korras padjaga , loomulikult käib vastu roolivarrast ja mitte vähe,vajab kiiret lahendust kuidagi.
Edit: uued kirjad lisandusid, ex-il jäid üle
lähevad ette tiibadele.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 1778_o.jpgEdit2 : Täna sai hunnik asju tehtud ja auto täiesti-peaaegu suvevalmis nüüd... klepsud peaks külge panema ja jahutus vedeliku lõdviku klamber lekib kergelt. Täna sai tehtud kompressori rihmatta kinnitus paremaks võlli külge seibide abil
Ja see krdi roolivarda keeramine vastu kolled likvideeritud. See oli suur asi. Ehitasime keermelatist tõmmitsaga lahendasime ära. Aga probleemi tekkepõhjusest aru ei saa siiani...
Sõita on väga tore,ikka väga eht
puhta rõõmu auto on see mehe jaoks. Külg ees 120-neni. No problems praeguste ilmadega
Hetkel on ecu tuner Ghosti meestele laenatud aga kavas ka nats paremaks saada tühikäigu osa,soomest saab ehk abi,sain sarnasse cam-iga auto tune.