Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Chevrolet Corvette C5 97a Inferno http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=860 |
2. leht 26-st |
Autor: | newborn [ 31.12.2008 01:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Chervolet Corvette C5 97a Inferno |
Ma annan sulle muide uue aasta tuuningu hitsoovituse:D lase ta "rat" style :D:D raudpolt et ühtegi rat style vettet ple kuskil olemas VEEL:D |
Autor: | Inferno [ 16.02.2009 22:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Chervolet Corvette C5 97a Inferno |
Amordist tehtud vahepuksid, kenad kroomid Testime Uus vändaratas mida ootasin 1,5 kuud ja mille taga ka ülejäänud tegevus seisus, kõrval 12 tugevusega polt millest sai kiil.. Uus kõva polt ja keermeliim Veel pukse mis kompressori ja kinnituse vahele lähevad, imho overkill aga noh las olla.. Liivapritsi alt käis kõik läbi peale untsuläinud värvimist Õli väljavõtt plokist (ülemine) ja tagasvoolu koht karterisse Üks sile põhi Uus bensupump bosch 044 , paagisisesest välimuselt juba üle 2x suurem oli.. Tagasild ja pütid, suht keeruline sinna customit ehitada soodsalt ECU käib siia, nüüd ka tuunitud ja usast tagasi Paar kõksu haamriga niikaua kuni vint võtma hakkas ja otsas ta ongi, kiilusoon on ka lastud teha, originaalrattal seda ei olnud GM Special vända kinnidhoidmise tooli asemel on Russian Special Torutang Corvette Edition (with some cloth included) Nm võti , vaja läks momenti 330Nm kinnikeeramiseks! seejärel vana polt välja,uus asemele ja keermeliim peale. Roolikarp sai ka tagasi pandud peale vända otsasaamist Pildil näete lihtsalt suitsu, ei ole seal mingit rehvi suvel varsti enam Täna sai krunt + värv + lakk peale lastud asjadele Sai õhutorusid edasi aretada intercoolerini peale lati paigaldust , enne ei riskinud ette võtta Rihm peal ja pinguti in action (õiget rihma tegelt ei ole, aga paistab õnneks mööda jooksma poldipeadest jne, tundub,et ei peagi vahepukse jne ehitama hakkama, eks mingi hetk tuleb õige rihm ära osta ntx kasvõi ülehomme ja kompressorile ka õlitorud ära lasta teha, siis saab käivitada kasvõi ülehomme. Homme pearadikas pessu ja nats peab mõtlema kuidas kliima radikast paska välja saada, kompressorist ei tundu eriti abi olevat ja survekaga ka hästi ligi ei saa,kuumast õhust ka mitte... keiseist pole ka midagi ära tulnud,seega bov-i järel ootame ka olulistest asjadest... |
Autor: | margusser [ 17.02.2009 00:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Chervolet Corvette C5 97a Inferno |
Huvitav lugeda ja edu! Miks see teema projektide all pole? |
Autor: | .Alar. [ 17.02.2009 09:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Chervolet Corvette C5 97a Inferno |
Pole Vette foorumeid lugenud, kuid kas selline ECU asukoht talle saatuslikuks ei saa mõnel heal (märjal) päeval? |
Autor: | mth [ 17.02.2009 10:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Chervolet Corvette C5 97a Inferno |
huvitav, et sul see cooleri alumine väljavõtte teisel pool asub, kui sa vanni ümber keevitaksid ja kompressorit veidi keeraksid, siis jääks vähemalt pool meetrit torusid kapoti alla vähemaks. aga üldiselt |
Autor: | Inferno [ 17.02.2009 12:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Chervolet Corvette C5 97a Inferno |
Ma võiks ju cooleri ka ringi keerata , oleks täpselt sama effekt ju mth.. milleks ma vanni peaks modima Hm, ma eiteagi, pole asjasse väga süvenenud aga usas on enamusel sealtkaudu õhutorud toodud, mõtlema hakates saaks vist teiseltpoolt ka , mingid pasunad ja asjad ära koristades... vähemalt silme ette preagu ei tule miks ei peaks saama teiseltpoolt. arvestades,et mul on pidev surve torudes ei ole vast pikkus probleemiks tegelt, töötavad ju turbod ka auto tagasilla all eduliselt ... |
Autor: | mth [ 17.02.2009 13:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Chervolet Corvette C5 97a Inferno |
vaatasin jah nüüd piltidelt, et saaksid oluliselt lihtsamalt selle pööramise tõesti teha. aga ega vist oluliselt vahet pole jah, turbokatel on üldiselt mõtet madalama spooli saavutamiseks seda torustikku võimalikult lühikeseks ajada, kompressoriga väga seda muret pole. arvatavasti ei saa sa hetkelgi tekkivat jõudu korralikult maha |
Autor: | KungLao [ 17.02.2009 20:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Chervolet Corvette C5 97a Inferno |
cooler on custom made? või kus kohast hankisid? |
Autor: | Inferno [ 17.02.2009 21:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Chervolet Corvette C5 97a Inferno |
Uskumatul kombel müüdi ühte corveti kitte juppideks siinsamas eestis,sealt saingi ja vajaliku kroomtoru ka Tänaseid asju, peadadikas puhastatud ja sees: alt vaadek , ventikad sees Lõikasin toru paremini sobivamaks radika nurgaga Originaal radikate kate Siia tuleb uued kõrvad ehitada ,katte originaalkõrvad lõikame maha nii 5cm (umb niipalju tuli radikas allapoole ja nurk muutus kõvasti) Kõrvad tulid ilusad ja kohe esimese korraga välja, hiljem värvin mustaks, preagu veel ei raatsi, äkki kriimustan ära. Homne päev : õlitorude mõõdud võetud ja homme teen valmis, peale seda võin lasta juba autol käia testin asju, radika täidan ära , kontrollin,et midagi kuskilt ei lekiks. Nats ennatlikult panin muidugi ventikate osa tagasi,suht jura nüüd õlitorusid kinni keerata aga peaks hakkama saama. |
Autor: | tiksu [ 17.02.2009 22:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Chervolet Corvette C5 97a Inferno |
http://www.carrating.org/car.php?18504 |
Autor: | Inferno [ 17.02.2009 22:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Chervolet Corvette C5 97a Inferno |
valeinf |
Autor: | ziim [ 18.02.2009 09:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Chervolet Corvette C5 97a Inferno |
"Tagarattast mõõdetuna 580hp, 726nm" Arvestades ülekandekadusid, siis mootorivõimsus võib kenasti =500 kw. |
Autor: | Inferno [ 20.02.2009 10:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Chervolet Corvette C5 97a Inferno |
Kompressori õlivoolik Sünnipäev? Jõulud? Ei, lihtsalt asjad tulid ära : Innovate WB lamda kit Tial 50mm BOV jah see on tegelt ka mu igapäeva telefon,hind vähemalt tiali karbi väärtus Tegelt sain eile auto käima ja puhuma ka Aga 2 asja tuleb üle treida,et rihm ikka väga hästi peal oleks, preagu veel 4-5k rpm pealt maha ei visanud aga kummipuru juba lendas , tegin ka video esmasest käivitusest kus rihm peale jäi (ehee) , aga kahjuks ei uppinud vist see netti ennast ära täielikult... igastahes puhub päris kõvasti juba tühikäigul see blower. Ja vile on ka taga koguaeg. |
Autor: | Sv8 [ 20.02.2009 11:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Chervolet Corvette C5 97a Inferno |
Tulekul siis väga meeldivalt kiire auto Aga edu ehitamisel ja paksu rahakotti |
Autor: | Andrepoiss [ 20.02.2009 15:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Chervolet Corvette C5 97a Inferno |
Edu ehitamisel. Kui ma ei eksi siis sul oli enne kuldne Camaro, ei mäleta enam..postid ju kustutatud |
2. leht 26-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |