Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 12:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 147 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 18.05.2012 01:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2003 11:43
Postitusi: 1609
Asukoht: Ullumajapuffet
DevilDeVille kirjutas:
kui sellele aparaadile panna vanakooli nina, siis need klapplingid tuleks visata nii kaugele, kui jaksu jagub ja ikka vanakooli uksed sangadega paigaldada


Võtsid sõnad suust, just mõtlesin sama.

_________________
Cделано в СССР


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 18.05.2012 06:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2012 18:52
Postitusi: 573
Asukoht: Sweden/Grammilinn
Mina sätiks kah kroom linkidega vanakooli uksed ja ette paneks 412-e oli vist IE kahe väikese ümmarguse tulega tuled.
Kuid suur töö on tehtud ja jään edasist arengut jälgima huviga :hail

_________________
"Kiirmüügihinnaga ostjatel palun mitte tülitada!"

Ükskord ütles üks Mees, et loll oskab M-i ka ära lõhkuda - ju pidas seda mootorratast silmas.


Viimati muutis Kilk, 18.05.2012 23:03, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 18.05.2012 08:30 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
DevilDeVille kirjutas:
kui sellele aparaadile panna vanakooli nina, siis need klapplingid tuleks visata nii kaugele, kui jaksu jagub ja ikka vanakooli uksed sangadega paigaldada


Oleme ka sellele mõelnud, aga vist mitte piisavalt, enda omad saatsime minema ja ette ka ei proovinud, kas istuvad... Aga nad olid päris läbi kah, sismine rant ei pidanud enam vastu ja mõlemis olid augud. Auk väga probleemi ei tekita, aga parem oleks ikka normaalne uks saada millel pole vahetatud plekki.

Pilt

Amort kinnitub hetkel õõtsa külge nii. Mosse originaal esiamort ja hetkeseisus täiesti välja tõmmatud. Kuna meil tekib sellise sillalahenduse puhul probleem, et vedrud tahavad kere küljest jalga lasta rattaid õhku tõstes, siis peab silla kuidagi ära fikseerima. Ming mõte on olnud ka pehmemate tagavedrude suhtes... Eks mingil nässil esiveolisel on taga sobivad vedrud?

Muidu õõtsa teemal, enamikul esiveolistel on tagasild üks pikk varras millel on kaks pikka latti küljes mis hoiavad seda kere küljes, et äkki veorattad väänduvad rohkem? Meil ei hakka see sild nagunii hetkeseisust üle 9cm õõtsuma, enne tuleb puhver vastu.

Kilk kirjutas:
Mina sätiks kah kroom linkitdega vanakooli uksed ja ette paneks 412-e oli vist IE kahe väikese ümmarguse tulega tuled.
Kuid suur töö on tehtud ja jään edasist arengut jälgima huviga :hail


Meil on AZLK 408 esiosa, kandiliste tulede ja kroomservadega, umbes nagu VT-l aga mitte päris sama. Õrna erinevusega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 18.05.2012 12:40 

Liitunud: 04.07.2006 17:03
Postitusi: 160
Asukoht: Rapla/Tallinn
Tsiteeri:
Muidu õõtsa teemal, enamikul esiveolistel on tagasild üks pikk varras millel on kaks pikka latti küljes mis hoiavad seda kere küljes, et äkki veorattad väänduvad rohkem? Meil ei hakka see sild nagunii hetkeseisust üle 9cm õõtsuma, enne tuleb puhver vastu.


Enamikel lihtsamatel esiveolistel nimetatakse tagumist sillatala väändetalaks. Ehk siis tegelikult tagasild mingil määral annab painduma, seetõttu on nendel suhteliselt vähe pukse


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 18.05.2012 14:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
Kirjutasin siia pika vastuse, aga siis hakkas IE lappama rsk :kill

esiveoliste sillatala (ehk kogu sild) on väändtala puhul tihti H kujuline, ehk siis kahte külge ühendav tala on eespool rattalaagreid. Juba see lisab väänduvust. Teine variant on näiteks audi 100 (sigar) all, kus õõtsad on ühekordsest lehtmaterjalist (väänduvad) ja sillatala U kujuline (üks külg lahti) ning külgsuunas hoiab silda all panhard bar. Toimib küll.

Vedavat silda muidugi nii palju väntsutada ei anna.

2link toimivus peaks olema suurtes puksides (väändumiseks), aga kui vedrustus on jäik, auto ei kaldu, nagu lehtvedrugagi originaalis on, siis võib asjal isegi jumet olla.
USAs tehakse ju palju 2linke kuna keegi ei viitsi korralikku 4linki disainida ja vanad lehtvedrudega masinad on vaja bagide peale sõitma saada.
Las siis olla nagu on, kui silla poole veidi väänduvust puksiga lisada, siis see halba ei tee aga küllap ikka sõidab ka sellisena nagu praegu on. Ja kere pool otsas on ka antud lahenduse puhul puks parem kui vabalt keerlev uniball, kuna puks võimaldab veidi õõtsa pikkusel ka muutuda, paindele arvestatud süsteemis on see vajalik.

Nii et tehke aga autot edasi ja vabandust, et esialgu silda nähes paanikat külvasin, olen harjunud asju üle mõtlema ja täpsust nõudma, mulle ei mahu ka pähe, et uued esiveolised volvod mitte ei keeruta puksi ümber poldi, vaid väntsutavad kummipuksi 24-7 nagu torisooni. :bs


Lõpetuseks näiteid teiselt mandrilt:

Pilt
Ja omaniku kommentaar: here is a pic of my 2 link with a pan hard bar Works great

Edu!

_________________
Lameda maa klubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 18.05.2012 15:31 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
No ma pigem hakkasin kahtlema M10 poldi tugevuses, auk on küll 12mm seega saaks sinna suurema poldi panna, aga nüüdsest on see lugu ka lõpule viidud. Saime pakkumise peale VAZ-i tagasilla vardad, parallelvarda ja kõik neli ülejäänut. Nüüd vaja vaid kinnitused teha ja on asi koos. Amordikinnituse teen nagu sisksil endal ja amort püsti vedrukanduri kõrvale, muidu seda amorti sinna üldse vaja ei olekski, st ta nagunii ei tööta...
Paralleelvarda jaoks oleks veel tegelikult vaja tagasilla keskosale teha kinnitus, et saaks selle varda kahelüliliseks. Siis ei hakka varras silda ühele poole kiskuma, vaid hoiab end koguaeg otse ning külje peale sõita ei saa... Mossel on see tagasild juba originaalis väga pehme, meil on küll kaubaautona paksemad vedrupakid all, aga nüüdsest on midagi muud. Huvitab juba see, mida ÜV mees ütleb... Kui korralikult teeme ja asi jääb paljustki märkamatuks, siis usun et ei öelda midagi :think
Sild on tehtud muidu sellise lahendusega juhuks kui peaks tekkima komplikatsioon TÜV punktis, et kui vaja viskame vedrupakid uuesti alla.

Carrera kirjutas:
Enamikel lihtsamatel esiveolistel nimetatakse tagumist sillatala väändetalaks. Ehk siis tegelikult tagasild mingil määral annab painduma, seetõttu on nendel suhteliselt vähe pukse


Just Nissan Almera pealt vaatasime, et vardad on parajad makaronid ja mõte liikus täpselt samamoodi, et juu siis paindub ta juba neist ühenduslülidest.

Igasugused soovitused on muidugi teretulnud, vähemalt saab targemaks ja asja paremini lahendada. :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 25.05.2012 00:05 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Sillaga on nüüd selline lugu, et on uuesti all, kinni, sirge, kardaan otsas, kõik ilusti kombes ja isegi amordid on küljes.

Paar päeva olen rohkem olnud kanalis kui auto kõrval, aga progress on sellele vaatamata näha. VAZ-i vardad täispikkuses küljes, originaal vedrupaki esimene kinnitus on nagu rusikas silmaauku, täpselt sama lai kui siksi oma, seal polnud suurt kunsti midagi, polt läbi ja küljes ta oligi. Teiste varrastega võtsime kaasa ka teised kinnitused mis originaalis käisid pikematele varrastele, aga väikese modimise läbi said need kohandatud väiksemate varraste tarbeks. Sai ka neile augud puuritud keresse ja needki kondid omale kohale visatud. Siis hakkas räige metallitöö pihta. 4mm paksune raud välja nii palju kui seda garaaži all leidus ja lõikama. Alumised kinnitused ja ülemised kinnitused. Vahepeal tuli isegi rauapõud, pidin seda lahendama mingisuguse karpraua ühe seina küljest ära lõikamisega. Said asjad ilusaks käiatud, hulganisti auke puuritud ja uuristatud. Võttis see aega vaid paar päeva, kui silla alt ära sain kiskuda ja maas kõik kenasti kinni keevitada. Kuigi tagasilööke peab siiski olema. Olin just silla ära värvinud (värvivalikut ei kommenteeri :D ) ja amort ei istu enam omale kohale, kuna liigutasin vedrutaldrikuid. No polnud hullu midagi, jälle metallikogu välja, parajad jupid papist žablooni järgi ja uuesti keevitusse. Käiasin ka faasid sisse, et saaks ikkagi korralikult kinni säristada, niisama ots otsaga on vähe jama, äkki ei jää nii tugev kui vaja. Ehitasin ka ülemised amordikinnitused valmis ja nüüd on sild täielikus koosseisus all, mosse ei õõtsu tagaosast enam nagu kummipall ja kui rattad maast õhku tõsta siis vedru ei irdu omalt kohalt (tuleb veel probleemiks kui vedrusid lõikame, äkki oleks vaja sama läbimõõduga, aga pehmemat vedru)
Mootor tegi üle pika aja jälle natuke tööd, õlirõhk olemas, gene laeb, käima läks hästi, üldiselt hea. Käigukasti viskasin alla, sinna sai väike modifikatsioon tehtud volvo survelaagri näol. Kuna grafiitlaager eriti kaua ei kesta, kipub kuumaga mõranema siis iga kuu ei tahaks kasti alt ära kiskuda vaid panin volvo survelaagri. Muhvi osa istus täpselt keskmisest avast läbi, puurisin kaks auku, keermestasin ja keerasin kaks kruvi laagri stoperdamiseks sisse. Proovinud veel ei ole, aga ära mahtus ilusti, kuigi siduri reguleerimisvarrast tuli natuke koomamale keerata.
Vahepeal tulid kohale ka VW golf I tagatiiva kaared, muljed tehtud, et millised mosse küljes välja näeksid ja ütleks et pole paha, nüüd tuleb vaid normaalne velg saada kuskilt, laiaks keevitada (4,5" on golfi kaarega ruumi ligi 15cm) ja saab suuremate keretööde kallale minna.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 25.05.2012 00:42 

Liitunud: 05.02.2012 20:44
Postitusi: 444
Hetkel ei takista juu miski silda küljelt küljele liikumast? Aga hea et osadest kasu oli ja edu! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 25.05.2012 00:59 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
TemK kirjutas:
Hetkel ei takista juu miski silda küljelt küljele liikumast? Aga hea et osadest kasu oli ja edu! :)

Paralleelvarras tuleb veel,

Pilt

Pilt

Takistab hetkel vaid kolme üleliigse puksi leidmine. Siksi enda varras on olemas, aga pole neid otsi, mida keskmisse ossa panna, eriti keskmist. Muidugi olemas nad on, aga ei raatsi veel ära lõigata... Said soetatud mingisuguse audi, vanema audi ülemised õõtshoovad. Ehk kellegil läheb vaja, lähiajal teeme ka pildid. Aga kui töökihk peale tuleb siis tuleb ka need loosi lasta.

(midagi sarnast, nagu ülevalt teine paar: http://i01.i.aliimg.com/photo/v0/265460 ... en_Kit.jpg )


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 25.05.2012 11:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.07.2010 16:14
Postitusi: 507
Asukoht: Pärnumaa, Tarva City
canyondrift kirjutas:


Golfi kaared?
Esmamulje on, et rikuvad mosse lahedad koopad ära.

_________________
Facebook!!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 25.05.2012 12:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.08.2010 20:31
Postitusi: 170
Golf 1. kaared jah. Innustust saime mosseklubist kasutaja WENNAD autolt millele on need kaared külge istutatud, ning minuarust sobivad need sinna päris hästi.
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 25.05.2012 12:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2012 16:51
Postitusi: 440
Asukoht: Tallinn
Meeldib Teie ettevõtmine, edu ja nutikust!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 25.05.2012 16:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
Väga mõnus ettevõtmine ja see on veel parem ,et ühe autoga tegelevad mitu inimest kes omamoodi asjatundjad on ,kõik teavad millestki midagi ja lõpuks saab üks kena ja hästi toimiv asi kokku .

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 25.05.2012 18:22 

Liitunud: 10.01.2005 22:13
Postitusi: 38
Neid tiivakaari küll ärge pange.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 25.05.2012 18:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.04.2006 21:23
Postitusi: 724
Asukoht: võru
Ma panen igaksjuhuks meeldetuletuseks selle pildi siia:
Pilt
Need tagakoopad näevad megahead seal niimoodi välja et ratas natuke peidus on. Kui te neef G1 tiivakaared panete, peate koobast tunduvalt kõrgemaks lõikama ja see ei näeks üldse nii hea välja enam. Muidu see projekt hullult meeldib, üks vähestest korralikult ehitatud custom-mossedest. Nende tiivakaartega muutuks asi tavaliseks kolhoosituuninguks, siis peaks tagaotsa taevasse ajama, prügikotitooni panema tagaaknale jne :twisted:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 147 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 122 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7