Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 19.04.2024 22:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 147 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 31.05.2013 09:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Gaasibalooni saab niiviisi ka lõigata/keevitada kui lased sumpsist süsihappegaasi täis..

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 31.05.2013 10:36 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
killer666 kirjutas:
Gaasibalooni saab niiviisi ka lõigata/keevitada kui lased sumpsist süsihappegaasi täis..

Mina nii ei julgeks proovida, kui füüikalisi omadusi vaadata, siis süsihappegaas on küll tihedusega 1,98kg/m3, aga propaani/butaani segul on tihedus 2,46kg/m3... Raskem gaas jääb teadupärast allapoole ja propaani kätte ei saagi... Vee tihedus on aga 1000kg/m3
Ennegi hähtud ja kuuldud mehi kes end pooleks on lasknud suhtumisega, et ah, ma panen summutajast toru sisse ja küll välja aurustub. Saad küll nii, aga siis pead ballooni ilmselt kas tagurpidi keerama vms.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 31.05.2013 12:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.05.2013 22:10
Postitusi: 694
Asukoht: Lasnamäe
Kui valmis saab,siis on võimalik autot Tallinnas näha?

_________________
Go low or go home
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 31.05.2013 12:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3142
Asukoht: Tartu
HendrikR kirjutas:
Kui valmis saab,siis on võimalik autot Tallinnas näha?

Osta bussipilet ja sõida antsla.

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 01.06.2013 01:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2006 00:48
Postitusi: 911
Ma tegin eelmine aasta omale ka samamoodi liivapritsi. Aga ma pole viitsind nii palju mässata, lasin korra vett täis, tunnike seisis ja kukkusin lõikama. Tegin kraanid lahti jms ja enne puurisin ka paar auku sisse, mõtlesin et ju ta laiali ikka ei lenda. Ei lennanudki, aga turtsus küll kenasti :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 01.06.2013 01:19 

Liitunud: 31.05.2013 01:22
Postitusi: 8
Asukoht: Jõgevamaa
Kõva ettevõtmine :rokib

_________________
Bmw525Tds


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 03.06.2013 14:33 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Eile keevitasin tagasillale reaktiivvarda lõpuni. Känd kere külge sai 4mm plekist tehtud ja kõvasti kinni õmmeldud et ei oleks sarnast problemi nagu sigullidel. Reaktiivvarras on ka reguleeritav.. Eks näis kuidas vastu peab esialgu.
Puhastasin ära ka pritsepea ning panin asja läbi filtri käima seekord. Tühikäik täitsa okei, aga pöördesse ei taha esialgu minna, peab veel klapivedru keerama ja samal ajal ka õhku vähem peale andma, hetkel panin pritsepeas kausi ja klapi vahele tükikese juhet ja pill käis pöördesse päris asiselt.. Nüüd saan ka aru miks BOV vajalik on... Kui gaasi annan suht poole peale ja turbo kella pealt 0,2Bari ära näitab, siis tekib gaasi maha lastes surge efekt ja hakkab õhk tagurpidi liikuma, otsib nö lihtsamat väljapääsu teed. BOV tuleks kuskile enne coolerit tegelt installida, aga et meil seal piisavalt vähe ruumi on, siis tuleb ikkagi peale coolerit panna otse sisselaske kollektori ette.
Muidu asi töötab, ei julge nagu väga peale anda, kuna kardan et pöörded kasvavad hetkel üle lubatud piiri ja jupid on nii kerged lendama. Igatahes hetkel pill sõidab ja liigub isegi omal jõul. Nüüd hakkan tegelema kütusesüsteemi installiga, ja kütusepumbast tuleb juhtmed vedada kuni süütelukuni et see käima läheks kui süüde sisse keerata. Nupu lahendus on jama, ei ole praktiline.. Samas, ega süütelukk sellepärast ära ei sure? Pumbast käib läbi päris suur vool, arvestades mersu originaal kaablite ristlõiget. Võibolla asi pigem releega lahendada.
Radiaatorit üritasin ka ette visata... Mosse juures ei meeldi mootori juures üks suur asi... Et sisselaske kollektorit maha võtta, pead maha võtma veepumba tagumise korpuse kuna venelane on sinna sisse suutnud keerata mingi nö torupõlve mis peaks üles termostaadi juurde jooksma ja lisaks sellele veel on selle poldid/mutrid nii urruaugus et neid lihtsalt ei keera kui mõningaid asju eest ära ei lammuta. Minu plaan on need kõik otsad seal pimedaks ära teha, sest meil hetkel ei ole vaja ei karpa jala soojendust ega pakun ka seda pisikest voolikut mis jookseb termostaadi korpusest kuni pumbakorpuseni.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 04.06.2013 23:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.06.2008 21:16
Postitusi: 682
Kütusepump pane kindlasti läbi relee!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 16.06.2013 23:45 

Liitunud: 26.08.2012 21:23
Postitusi: 6
Päris kena, kaugel asi on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 19.08.2013 01:33 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Pole see projekt päris soiku vajunud, tegeleme ikka tasapisi edasi nii kuidas jõuame....

Hetkel on masina kallal tegeletud ligi nädal aega ja selle aja jooksul saanud palju tööd ära tehtud...
Sisselaske torustik sai nüüdsest BOV-i ja külmkäivituspihusti võrra rikkamaks, said nad pandud siiski enne kollektorit, kuna ruumi on turbo juures meeletult väheseks jäänud.
Esialgu sai paika pandud kütusepaak, millele kütusepumba tarbeks sai vana imitoru asemele keevitatud hulka jämedam toru ning juurde pandud ka tagasivoolu jaoks ots. Esialgu sai tagasivoolu toru ka keevitatud, aga pärast mõningat painutamist ja tegelemist murdus see ära ja leidsin parema lahenduse kui keevitus, nimelt jootsin jupikese vasktoru vana toru asemele. Paaki sai ka peale kütusepumba mahapõletamist pandud paagisisene filter. (Polegi päris kindel kuidas pump läks, puru sees polnud, aga püsimagnetid olid pooleks ja harjad olid kulunud peaaegu kriitilise piirini). Uue pumbaga aitas kiire koostöö Lesven-iga, tänud! Veetud sai ka vasktorust kütusetrass, mis peab rõhku vägagi edukalt, ainsaks probleemiks on praegu kahe toru ära mahutamine põhja alla nii et nad kuskilt hõõruma ei jääks. Vasktorude otstes on keeratavad lukustussõrmusega stutsid, kuhu saab vooliku keerata.
Kui esialgu oli auto käivitamine hirmus ooper, see lüliti, see juhe ja siis alles võtit, siis nüüdseks on kütusepumbal oma relee, aku on kolinud salongi, kõrvalistuja istme taha ja nüüdseks on käivitamine vaid süütelukust.
Kere poolest sai ette võetud tagaluuk, mis sai esialgu lahti lõigatud, et kõverused likvideerida, samas ka luuk ehitada vastupidavamaks, kuna eelnevalt oli lukustusmehanism ja sisemine plekk täiesti ära tallutud. Nüüd on probleemi lahenduseks mõningad vinklirauast ristid ja talad, mis tegid küll luugi hulganisti raskemaks, samas aga tugevamaks.
Valmis sai ka väljalase otsast lõpuni. Väljalase sai tehtud 60mm terastorust, keerakuid ja põlvi tuli omajagu ning põhimõtteliselt on tegu otseläbi süsteemiga, millel on lõpu otsas custom made pütt, millest väljub 3" toru... Kuna mossel on tagumine ots parajalt paljas, st mingeid katteid ja asju ei ole mis summutajat varjaks, siis sai see viidud nii kere sisse kui vähegi kannatas, selle jaoks pidime püti panema autoga risti. Hääled on piisavalt valjud, samas mitte nii hullud et sõita ei kannataks või peaks kellegile kõrvadele hakkama.
Sillatala külge sai ka poogitud karterikaitse, mida pidime natukene modifitseerima, kuna radika alumine tala sai ümber tehtud ja mootor oli tõusnud natukene võrreldes originaaliga. Igatahes on hetkel karterikaitse kõvasti all kinni ja loodetavasti peab ka igasuguse olluse kinni mis kuskilt võiks karteri ära lõhkuda.
Jahutuse tarbeks sai vana ventilaator mootori küljest ära visatud ja mingisuguse Fordi elektriline ventilaatori paigaldatud. Loodame et tasub end ära mõningate lisahobujõudude juures.
Alustatud on ka pahteldamistöödega ja õrnalt on ka juppe autole külge tekitatud, et asi auto moodi välja näeks, muidu on paras skelett teine juba aastake olnud. Uksed sai külge kruvitud, enamvähem ka paika rihitud, esitiivad külge keeratud, millele golfi kaared ka külge keevitatud, uus esipõll külge keeratud, mida peab veel modifitseerima cooleri ära mahtumise ja jahutamise jaoks. Kapott on leidnud endale koha, hinged pidi täielikult ümber tegema ja ka kere kinnitused, originaal lambajalga kapotivarrast on nüüdseks asendamas üks silinder mis kapoti kenasti üles kergitab ja piisavas asendis hoiab. Kapotile on vaja veel leida mõni teine kapott, mille seest saaks tugevdusriste, kuna praegu on see teema seal ikka vägagi lödi, silinder surub oma jõuga juba plekki propellerisse.
Käima on kindlasti autot pandud päris mitmed korrad ja ka mõned hädised tiirudki tehtud... Hetkel pole pähe väga vajutanud, kuna kütesegu on tühikäigul kõrge ning pöördel lahja. See tuleneb sellest, et KE-pritset pole hetkel kontrollimas miski muu kui õhuvool mis reaalset kütusekogust reguleerib, aga rikkamaks ja lahjemaks keerab pea külje peal olev magnetklapp, seda siis läbi ECU, lamda ja mõne anduri. Hetkel käib juhtmestiku otsing, koos andurite ja muu sinna juurde kuuluvaga. Vahepeal mõtlesin ka manuaalse lahenduse peale, aga siis oleks vaja magnetklappi asendama panna FPR ja seda juhtima vaakum, et see keeraks meil vastavalt siis vaakumile küttesegu lahjemaks ja rikkamaks. Kuna see lahendus aga ei anna täit reguleerimist, siis tuleb elektriline lahendus peale pookida kui õnnestub.
Tegeletud on ka natukene ilusate asjade loomisega, ehk värvitud sai sisselaske torustik ja teised veljed (Mangelsid) mis aasta aega nurgas on passinud.
Ega kere poolest polegi jäänud palju enam, mõned asjad vajavad käiamist ja kruntimist, mõned veel õrnalt venitamist ja painutamist ning võib hakata pahtlit määrima. Kuna kere oli juba autot luues nii kõver või oli sellega midagi väga asist veetud, siis just see osa mis selle mosse lang versiooniks teeb on põhiline murelaps. Kere koondub õrnalt ühenduskohale ja tuleb ka siis jälle välja kuni kasti lõpuni. Muidu mosse nagu mosse ikka, jupid ei taha kere külge üldse istuda, augud tuleb osad ümber teha, kinnitusi parendada jne...
Kasti sisse tuleb sama kraam nagu seal ka alguses oli, mingisuguse veneaegse mikrobussi, ERAZ-i või millegi säärase alumiiniumpõhi. Seda tuleb aga modida kuna koopad on suuremaks kasvanud ja kinnitused tuleb ümber teha. Samas tuleb mõelda ka väikesele panipaigale kastis, et kogu vajaliku kraami saaks kuhugi ära panna, mitte ei peaks endaga salongi koguaeg träni kaasa vedama.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 19.08.2013 15:57 

Liitunud: 21.02.2013 17:24
Postitusi: 94
Nüüd pead põlle ka tiivaga kokku ajama .
Kõige kurvem lugu on see , et vänta ei saa enam kasutada .
Loodetavasti saab kevadeks valmis :burnout


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 20.08.2013 02:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Päris tore oleks vändast mootorit ringi ajada..."uutss uutss uutss uutss" kuniks käima hüppab :D








PS! Ärge nüüd päris tõsiselt ka võtke :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 21.08.2013 23:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.08.2010 20:31
Postitusi: 170
Põll veel läheb tiivaga kokku, vajalikud tükid valmis. Ei leia küll midagi kurba vända mittekasutamises. Mootor meil nii või naa pole enam originaalkõrgusel. Samas ei usu ka, et keegi suudaks mootorit niikiiresti ringi ajada, et vool kütusepumbani jõuaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 22.08.2013 08:30 

Liitunud: 07.12.2007 18:34
Postitusi: 123
Asukoht: Viljandi
Mingi dünamo pealt käib kütusepump? :kill Ee ennevanasti oli ikka aku selle jaoks, kus vajalik surakas auto käivitamist vajavatele tarbijatele olemas oli.
Autoehitajate soovin edu.

_________________
And when you turn the key, and pull out of the driveway in a car that you've fixed yourself... Nothing beats that first smile that appears when you realise that you did it yourself.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 22.08.2013 08:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2011 03:07
Postitusi: 174
Asukoht: Rakvere
Käivitus vänt savi, aga kuhu esi stange kinnitub ?

_________________
Honda Civic 1997 / Mitsubishi Pajero 1990 / IŽ 2715 1988 / Lada 2101 rally
Soodsad keevitus tööd Rakveres - 53707925 - Lauri


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 147 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7