Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2024 17:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 147 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 02.01.2013 22:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2010 15:19
Postitusi: 541
Asukoht: Kohtla-Järve/Tallinn
krt oleks pidand enne lugema seda teemat, kui oma vana pumba ära viskasin, andis välja 1-1,5 bari(tegelikult oleks pidanud andma ~3.4)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 02.01.2013 22:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 12:37
Postitusi: 522
märgin ära :rokib

varsti võib projekide alla ära tõsta :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 04.01.2013 14:07 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Tõstsin rõhuregulaatori ümber ikkagi karburaatorisse jooksva kütuse vooliku vahele. Nüüd on rõhk 1.0Bar ja saab veel allapoole reguleerida kui vaja. Tagasivoolu vahel on rõhkude tasandamiseks diisli kütusetoru, et pump pressiks midagi ka karburaatorisse mitte kõike tagasivoolu. Majandamist selle süsteemiga on, aga käima ta läheb ja töötab ka.
Võtsin ka ühe karburaatori koju, võtan selle lahti ja üritan ära likvideerida kõik lekkekohad, eks näis mis välja tuleb.
Karpa peab seda 1.5Bari tegelt ilusti, alles sai paigaldatud kummist otsaga nõel ja see hoiab rohkem rõhku kui tavaline. Põhiprobleem on praegu rõhu hoidmine sisselaskesüsteemis. Välja tuleb vahetada mõningad voolikud, paigaldada mõni klapp mis rõhu all ei tööta jne. Äkki saab siis ka õige rõhunäidu kätte ka.
Jagaja vaakumregulaatorit ka ümber teha ei saa kahjuks, tuleb see lahti võtta, membraani vedru teisele poole panna ja regulaatori ise ka teise kohta viia, nii et ta mitte ei tõmbaks vaid tõukaks. Eks jagaja ja karpa tuleb siis turbokale vastavaks teha, muidu on pupu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 04.01.2013 14:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
KAs seda jagaja vaakumit ei annaks yhendada kuhugi vahetult ennem turpsi? Või siis panna mõni uuema auto elektrooiline süüde? Ladal on ju olemas , kas siis uuematel mossedel pole elektroonilist süüdet?

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 04.01.2013 22:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.05.2011 19:04
Postitusi: 478
Asukoht: Läänemaa
Mossele elektronsüüde täitsa olemas. Kui raha on, mine Volgasse ja saad :)

_________________
"Mossepede", nagu väidetakse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 04.01.2013 22:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
stern100 kirjutas:
Mossele elektronsüüde täitsa olemas. Kui raha on, mine Volgasse ja saad :)


Kas sel on ainult süüde elektrooniline v6i ka süüte ajastus? Olen näinud kuskil nagu el. syydet , aga ikka vaakum külles reguleerimiseks.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 04.01.2013 22:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2012 16:51
Postitusi: 440
Asukoht: Tallinn
stern100 kirjutas:
Mossele elektronsüüde täitsa olemas. Kui raha on, mine Volgasse ja saad :)

Täiesti huvipärast küsin, palju seda raha peaks olema ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 04.01.2013 23:44 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Volgas räägiti sellest elsüütest ka, seal ka käinud, küsiti midagi peale 100€ Natukene otsa ja saab juba ise konstruktori kokku panna mõne juhitava aju baasil.
Täna ikkagi avastasin seda, et regulaator jääb siiski tagasivoolu vahele, aga ma pean natukene hyrdoscandi külastama selle jaoks ja leidma vajalikke otsi selle teostamiseks. Nii jääb see võimalus, et regulaator tõesti reguleerib, nii nagu peab. Praegu on seal vedrupinge nii suur, et see 5 bar-i rõhku ei suuda seda kuuli eriti lahti tõugata ja liiga palju takistust on, et karpasse voolavat piisavalt väikeseks saada. Tuleb tagasivool teha lihtsalt suurema läbimõõduga toru peale ja mõningad mured on nii lahendatud. Süüdet saaks panna juhtima tegelikult mingisuguse solenoidi, mis saab infot elektroonikast, mis töötab vaakumi/rõhu pealt või siis tuleb teha jagajasse lihtne liigendsüsteem, aga kõik see on juba mõtlemise küsimus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 05.01.2013 00:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.12.2008 00:14
Postitusi: 89
canyondrift kirjutas:
Volgas räägiti sellest elsüütest ka, seal ka käinud, küsiti midagi peale 100€ Natukene otsa ja saab juba ise konstruktori kokku panna mõne juhitava aju baasil.

Volga on kirves, ma hoian sealt kaarega kaugemale, kui VÄGA vaja pole. Ühelt poolt arusaadav, põhiline sissetulek, tuleb sink leivale saada ja palju seda läbimüüki enam on, et kasumi% saaks madalana hoida... teisalt aga peletab see viimasedki kunded nurga tagant muid lahendusi otsima.

Teema ise aga huvitav, eriti tahaks näha lõpptulemit sildadest. ÄKKI jõuan ka kunagi oma mosudikudeni, siis hea spikerdada. :P

_________________
Leaf '14, Passat 1.9TDI 4Motion '05, V8 4.2 '92, 100 V6 2.8q '91, Niva '85, Ritmo 85 '83, M400 '49, M401 '51


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 05.01.2013 00:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
OOt ja mida reguleerib teil karpa ujuk? See süsteem, mis teil on tehtud tundub olevat täis porr. Millega te saate segu õigeks igal pöördel ja igal koormusel? Tundub veits liiga ulme olevat. Kütuserõhk peaks siis olema seatud reaalajas kollktorirõhga, et kollktrois oleks piisav hõrendus et kütus karpas peale tuleks. Mina arvan, et lihtsam oleks minne üle siisepritsele. Võibolla isegi monopritsega saaks seda kuidagi lihtsalt lahendada.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 05.01.2013 00:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.05.2011 19:04
Postitusi: 478
Asukoht: Läänemaa
killer666 kirjutas:
stern100 kirjutas:
Mossele elektronsüüde täitsa olemas. Kui raha on, mine Volgasse ja saad :)


Kas sel on ainult süüde elektrooniline v6i ka süüte ajastus? Olen näinud kuskil nagu el. syydet , aga ikka vaakum külles reguleerimiseks.



süütepool, kontaktivaba jagaja, kommutaator.

_________________
"Mossepede", nagu väidetakse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 05.01.2013 00:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=6745
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=272&start=40

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 05.01.2013 15:47 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
killer666 kirjutas:
OOt ja mida reguleerib teil karpa ujuk? See süsteem, mis teil on tehtud tundub olevat täis porr. Millega te saate segu õigeks igal pöördel ja igal koormusel? Tundub veits liiga ulme olevat. Kütuserõhk peaks siis olema seatud reaalajas kollktorirõhga, et kollktrois oleks piisav hõrendus et kütus karpas peale tuleks. Mina arvan, et lihtsam oleks minne üle siisepritsele. Võibolla isegi monopritsega saaks seda kuidagi lihtsalt lahendada.

Täis porriks asja nimetada ka ei saaks.
Asi ongi seotud kollektorisisese rõhuga nii reaalajas kui vähegi võimalik. Pildiliselt ma seda siin lahti seletada ei viitsi, aga igatahes kontrollime siiski kütuserõhku regulaatori abil (pean selle lahti võtma ja vedru ära vahetama nõrgema vastu), mis takistab tagasivoolu kütet ja suurendab karpasse voolavat kütet. Simple as that. Väheneb vaakum, suureneb kütuserõhk karpas.
Sissepritse tahab suuremat investeeringut, otsimist jne... Karpasüsteemi saab ka toimima, küttekulu on küll nii nagu ta on, aga ega me 150kw siit välja ei taha tõmmata. Selle häälestusega tuleb veel vaeva näha, alles ise ka õpime :uhoh

PS:KristjanH - neid linke on korduvalt tsiteeritud ja nendest ei loe välja eriti palju midagi kui ainult et ühe süsteemiga turbo ikkagi ei tööta, aga teisel on hirmus kallis karpa, mis on väärt sissepritse hinda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 05.01.2013 16:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
canyondrift kirjutas:
killer666 kirjutas:
OOt ja mida reguleerib teil karpa ujuk? See süsteem, mis teil on tehtud tundub olevat täis porr. Millega te saate segu õigeks igal pöördel ja igal koormusel? Tundub veits liiga ulme olevat. Kütuserõhk peaks siis olema seatud reaalajas kollktorirõhga, et kollktrois oleks piisav hõrendus et kütus karpas peale tuleks. Mina arvan, et lihtsam oleks minne üle siisepritsele. Võibolla isegi monopritsega saaks seda kuidagi lihtsalt lahendada.

Täis porriks asja nimetada ka ei saaks.
Asi ongi seotud kollektorisisese rõhuga nii reaalajas kui vähegi võimalik. Pildiliselt ma seda siin lahti seletada ei viitsi, aga igatahes kontrollime siiski kütuserõhku regulaatori abil (pean selle lahti võtma ja vedru ära vahetama nõrgema vastu), mis takistab tagasivoolu kütet ja suurendab karpasse voolavat kütet. Simple as that. Väheneb vaakum, suureneb kütuserõhk karpas.
Sissepritse tahab suuremat investeeringut, otsimist jne... Karpasüsteemi saab ka toimima, küttekulu on küll nii nagu ta on, aga ega me 150kw siit välja ei taha tõmmata. Selle häälestusega tuleb veel vaeva näha, alles ise ka õpime :uhoh

PS:KristjanH - neid linke on korduvalt tsiteeritud ja nendest ei loe välja eriti palju midagi kui ainult et ühe süsteemiga turbo ikkagi ei tööta, aga teisel on hirmus kallis karpa, mis on väärt sissepritse hinda.

Olguu, aga kas sellele ei istuks peale nt Renault 5 karpa, mis on juba mõeldud turbokale?
Ladaklubis on ühel sõbral tehtud selle süsteemiga ja toimis. Võinoh, täpselt ei mäleta kui hästi, aga peal ta oli pikalt..

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Click
PostitusPostitatud: 05.01.2013 16:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=12498&page=5

Aga palun.

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 147 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 115 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7