Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Ford Sierra Cosworth 83.a GearUp
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=8971
6. leht 7-st

Autor:  AudiA6C5 [ 27.08.2015 22:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra Cosworth 83.a GearUp

Sierrari :D

Autor:  caps [ 27.08.2015 23:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra Cosworth 83.a GearUp

:hail tubli ettevõtmine. Jään huviga ootama uuendusi :)

vaatan, et oled peaaegu garaazi naaber

Autor:  GearUp [ 28.08.2015 01:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra Cosworth 83.a GearUp

caps kirjutas:
:hail tubli ettevõtmine. Jään huviga ootama uuendusi :)

vaatan, et oled peaaegu garaazi naaber


Kui pakud viimase pildi järgi, siis minu garaaz on hoopis Rahumäel, Scorpat lammutasin sõbra garaazis (ehitab samuti sierrat).


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor:  GearUp [ 28.08.2015 17:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra Cosworth 83.a GearUp

Auto garaazis seega pidin kuskilt alustama. Mootor tuli sôitvalt doonorolt ning vead olid juba varem teada. Kes rohkem selle mootoriga kursis, siis teab viga - kahe ploki vahelise veesärgi ühendus hakkab lekkima, mootori juhtmestik läheb rabedaks ning isolatsioon tuleb maha. Juhtmetele ligi saada tuleks kogu sisselase maha vôtta. Suurem mure on lekkivad klapikambrikaane tihendid, ôli voolas genekasse ja laadimine oli häiritud.
Pinguti ise oli ok kuid rulli laager ôhtal.

Pilt

Sisselase ja K.k.kaaned vôtsin maha, geneka tellisin uue. Tervet pingutit rulliga enam ei saanud - otsisin môôdu järgi uue.

Pilt

Pilt

Pilt

Külastasin taas Info-Autot, ônneks olid o-rôngad jms veel saadaval.
Mootorit täitsa laiali polnud môtet vôtta, küünlad, ketid, tallad värskelt vahetatud, surved kontrollitud. Varuks sai hangitud teine mootor kus 1 tald oli järgi andnud - pikemalt kui on midagi ka sellega tehtud.

Tunnike lakkumist

Pilt

Ja puhtaks ta sai. Väiksemad osad käisis soodapritsis ja pulbris, keskmise osa värvisin kuumakindla värviga.

Pilt

Et igav ei hakkaks tegelesin esiveoga

Pilt

Kôik lôdvikud asendasin silikoniga. Vana vs uus.

Pilt

Radikas läks vahetusse kuna poolest radikast ei käinud vesi enam läbi - pôhjus lihtne, keegi tark oli silikoniga otsakaane tihendit asendanud ja loomulikult sattus silikon jahutusse. Termostaati ei raatsinud originaalist tellida, külge läks Niva oma.

Pilt

Pilt

Juba algusest peale oli selge, et tulevad kangemad pihustid - valisin välja ev14 440cc-d. Tegemist topfeed pihustitega, seega ka uued kütuselatid. Pihustipesadele tegin vahepuksid (sain cad-iga sôbraks).

Pilt

Testing testing 1 2 3

Pilt

Pilt

Aega saan, siis kirjutan edasi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor:  Aloha [ 28.08.2015 18:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra Cosworth 83.a GearUp

Võiks juba masina hääli kuulda.

Autor:  TEH [ 28.08.2015 21:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra Cosworth 83.a GearUp

tore näha, et areneb

Autor:  Tanel [ 28.08.2015 21:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra Cosworth 83.a GearUp

Olles ise ikka katsudagi saanud masinat ütlen, et asi tuleb väga korralik selle arvelt, et nii pikalt tehakse. Kõik käib ikka väga korralikult ja nii tulebki teha. Mitte nagu enamus ,et võtavad auto, tuisatakse üle perse värviga kiirelt üle nii, et 50 meetri pealt saab häid pilte teha ja siis kõik vaatavad, et nihujaprojekt :D

Autor:  ZaintS [ 28.08.2015 21:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra Cosworth 83.a GearUp

Jaanuse Sierra ka ühel pildil :D

Aga kadedaks ajad... Oleks endal ka linnas garaaž, näpud sügelevad kogu aeg. Puudu ainult normaalne igapäeva auto, et praegusel mootor pulkadeks võtta ja korralikult sepissisu, suurem turbo ja jutud külge aretada :D

Igal juhul müts maha!

Autor:  MantaOwner [ 29.08.2015 11:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra Cosworth 83.a GearUp

Vinge teema, edu.

Tõnu

Autor:  GearUp [ 30.08.2015 00:08 ]
Teema pealkiri:  Ford Sierra Cosworth 83.a GearUp

Klapikambrikaaned käisid pesus, esialgne plaan oli panna ainult uued tihendid ja pestud kaaned, siiski viisin kaaned soodapritsi ja värvimise asemel lasin anodeerida. Burtonist tellisin uue pcv klapi, vana klapp oli kinni, tihend oli nii rabe ja jäik et läks eemaldades pooleks. Umbes klapp ja lekkivad k.k.kaaned - kõlab nagu põhjus ja tagajärg.

Järgnev ajab kindlasti tõelisel fordimehel ihukarvad püsti, sest külge läksid audi süütepoolid ja audi TT gaasipedaal (DBW). Olen samal BOB-il ja BOA-l süütepoolt vahetanud ja millegi pärast olen teele jäänud väga ebasobival ajal ja kohas (viimane kord raudteeülesõidul). Seega jäävad EDIS, küünlajuhtmed ja süütepool üle.

Pilt

Auto ilusti pukkidel, lihtsam oli lamp tuua kui üksi kapotti maha võtta :D

Pilt

Radiaatorile kinnitasin vitsadega 2xSPA-l venti, esialgu jääb nii, vajadusel täiustan.

Pilt

Radiaatorile vaja veel teha kinnitused ja sellega lõpetan kapotialuse jahutuse osa. Vaja veel salongiahi lahti võtta, seest bakterid ja muu ollus välja pesta ning hankida uus salongiradiaator - aastad teevad oma töö ja radiaatori pesu on selline poolkõva lahendus.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor:  ValgeKotkas [ 30.08.2015 12:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra Cosworth 83.a GearUp

Kuni kõik laiali tee parem kohe ventikatele koda, et terve radika ära kataks ja kuskilt vahelt ei imeks :)

Autor:  GearUp [ 30.08.2015 17:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra Cosworth 83.a GearUp

ValgeKotkas kirjutas:
Kuni kõik laiali tee parem kohe ventikatele koda, et terve radika ära kataks ja kuskilt vahelt ei imeks :)


Kolmapäeval saan radiaatori kinnitused pulbrist kätte, mõõdan täpse kauguse mootorist ning teen radikale koja :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor:  GearUp [ 30.08.2015 18:21 ]
Teema pealkiri:  Ford Sierra Cosworth 83.a GearUp

Jahutusest oli puudu veel paisupaak, külge läks ajutiselt originaal plastpaak, radiaatori sobitamisel avastasin, et BOA ja BOB jahutussüsteemis väike erinevus, nimelt BOB-il jookseb lisa voolik radiaatorist paisupaaki. Uk scorpio foorumis oli pikem jutt, et on pandud BOA radiaator BOB-ile ja see on põhjustanud õhutuse probleeme. Pikemalt mõtlemata tegin joonise ja selle järgi tehti custom paisupaak.

Pilt

Pilt

Hea kütusesüsteem saab alguse paagist, vana paagi asukoht ja lahendus mind ei rahuldanud, tõeline paak peab vastu pidama igas olukorras ja igas asendis. Hea asukoht tundus varuratta ava - raskuskese võimalikult madal ja keskel. Paagiks valisin ATL 45 liitrise turvapaagi, komplektis oli paak, vaht (et kütus ei loksusk ning ei tekiks ohtlikke aure) ning katteplaat.

Pilt

Pilt

Autosse tuleb korralik salong seega katsin kogu salongi pigimattidega.
Turvapaagi katteplaat vajas ringi tegemist, puudu kütuse taseme andur ja paagi sisene kütusepump. Taas tuli appi cad ning tunnike hiljem oli midagi valmis.

Pilt


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor:  GearUp [ 31.08.2015 23:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra Cosworth 83.a GearUp

Jätkasin kütusesüsteemiga, paagi katteplaat käis lõikusel, soodas ja pulbris. Külge läksid kütusepumba hoidja walbro 255 pumbaga, juhtmestiku läbiviik ning vdo toruandur.

Pilt

DBW gaasipedaali sain õigele kõrgusele vahekliotsiga.

Pilt

Paagist edasi jätkan kahe bosch 044 pumbaga millest esialgu jääb tööle üks. Hetkel puudu vahepaak, kütusetoru ja latid.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor:  GearUp [ 05.09.2015 02:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra Cosworth 83.a GearUp

ValgeKotkas kirjutas:
Kuni kõik laiali tee parem kohe ventikatele koda, et terve radika ära kataks ja kuskilt vahelt ei imeks :)


Sain radiaatori kinnitused pulbrist kätte ning radikale sai valmis korralik tuulekoda. Järgmisena tegelen salongiahju komplekteerimisega.

Pilt


Sent from my iPhone using Tapatalk

6. leht 7-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/