PRIMO kirjutas:
kerelekkide liitekohtadele mastiksit?Ja happekrunt on ikKa rohkem nagu nakkekrundina mõeldud...nii õpetatakse koolis!Samuti räägivad sama juttu mitmed maalrid , keda ma tean.
Jah, parandab nakkumist ka. Igatahes tegin korraliku meeldetuletuse enda mällu, otsisin igaltpool ja leidsin sellise toreda jutu.
"Selline pestud pind tuleks võimalikult kohe katta roostereaktiivse krundiga (RR-krunt, happekrunt). Sellise krundiga on mõtet katta ainult puhast metallpinda. Värvi peale ei ole seda mõtet kanda, sellel ei ole toimet. Reaktsioon toimub metalliga. RR-krunt on kahekomponendiline, 1:1 vahekorras, poolläbipaistev. Paksult ei ole vaja katta, ainult üks kiht, nii et pind oleks kaetud. Selliselt ei ole kulu väga suur, kogu auto seest ja väljast vast 1 ... 1,5 liitrit.
RR-krunt muudab teraspleki rooste suhtes passiivsemaks (rooste ei teki nii kergesti kui töötlemata pinnal)."
Teema sellest kuidas metalli rooste eest kaitsta on siin
http://foorum.egc.ee/viewtopic.php?f=40&t=1010Juhul, kui tead kes või mis on Benefit ning kui see jutt on põhimõtteliselt läbi leierdatud inimesega, kes seal töötab, siis mingit bullshiti siin olla ei tohiks.
Kereliite kohtades oleks võinud kasutada "kereliimi", kes kuidas nimetab.
Edasised küsimused, jutuajamised postkasti kui kellegil midagi öelda on. Ärme enam risusta korralikku projekti teemat. Antud mehele soovin edu!