Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Austin Rover 1988.a Kaur http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=90935 |
11. leht 15-st |
Autor: | kaur [ 26.01.2013 23:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Austin Rover 1988.a Kaur |
Kasutasin 1:1 vahekorras Happekrunti. Värvisin üle, aga 2:1 vahekorras matt mustaga. Ei taha teha mingit muna sellest autost |
Autor: | kaur [ 27.01.2013 17:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Austin Rover 1988.a Kaur |
Tagasilda on nii sama halb külge panna, sai ta kohe külge pandud enne pukki ära võtmist. Eriti tahaks tänada sõber Indrekut abi eest |
Autor: | saarlane [ 27.01.2013 18:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Austin Rover 1988.a Kaur |
Mastiksi laadset asja ei pane? |
Autor: | kaur [ 01.02.2013 21:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Austin Rover 1988.a Kaur |
saarlane kirjutas: Mastiksi laadset asja ei pane? Mis mastiksit !? |
Autor: | PRIMO [ 02.02.2013 11:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Austin Rover 1988.a Kaur |
kerelekkide liitekohtadele mastiksit?Ja happekrunt on ikKa rohkem nagu nakkekrundina mõeldud...nii õpetatakse koolis!Samuti räägivad sama juttu mitmed maalrid , keda ma tean. |
Autor: | saarlane [ 02.02.2013 13:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Austin Rover 1988.a Kaur |
eee sa ei tea misasi mastiks on vöi niisama tegid pulli? |
Autor: | argo7up [ 02.02.2013 15:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Austin Rover 1988.a Kaur |
Ma tean, et erilised pedandid ei kasuta mastiksit väljas, ega pigimatte sees, sest siis on roosteussil aega seal all nähtamatult tegutseda, ennem, kui välja paistma hakkab. Kauri puhul julgeks seda väita küll Ise arvan, et põhja all ja rattakoobastes peaks ikka mastiks olema. |
Autor: | HelaR [ 02.02.2013 17:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Austin Rover 1988.a Kaur |
PRIMO kirjutas: kerelekkide liitekohtadele mastiksit?Ja happekrunt on ikKa rohkem nagu nakkekrundina mõeldud...nii õpetatakse koolis!Samuti räägivad sama juttu mitmed maalrid , keda ma tean. Jah, parandab nakkumist ka. Igatahes tegin korraliku meeldetuletuse enda mällu, otsisin igaltpool ja leidsin sellise toreda jutu. "Selline pestud pind tuleks võimalikult kohe katta roostereaktiivse krundiga (RR-krunt, happekrunt). Sellise krundiga on mõtet katta ainult puhast metallpinda. Värvi peale ei ole seda mõtet kanda, sellel ei ole toimet. Reaktsioon toimub metalliga. RR-krunt on kahekomponendiline, 1:1 vahekorras, poolläbipaistev. Paksult ei ole vaja katta, ainult üks kiht, nii et pind oleks kaetud. Selliselt ei ole kulu väga suur, kogu auto seest ja väljast vast 1 ... 1,5 liitrit. RR-krunt muudab teraspleki rooste suhtes passiivsemaks (rooste ei teki nii kergesti kui töötlemata pinnal)." Teema sellest kuidas metalli rooste eest kaitsta on siin http://foorum.egc.ee/viewtopic.php?f=40&t=1010 Juhul, kui tead kes või mis on Benefit ning kui see jutt on põhimõtteliselt läbi leierdatud inimesega, kes seal töötab, siis mingit bullshiti siin olla ei tohiks. Kereliite kohtades oleks võinud kasutada "kereliimi", kes kuidas nimetab. Edasised küsimused, jutuajamised postkasti kui kellegil midagi öelda on. Ärme enam risusta korralikku projekti teemat. Antud mehele soovin edu! |
Autor: | kaur [ 02.02.2013 20:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Austin Rover 1988.a Kaur |
Ma ei mõikand mis mastiksit küsiti Helari jutt on kõik väga õige. Benefitis on vist ainukesed normaalsed inimesed. Firma kus kunagi töötasin ostis kõik materjalid sealt. Jah oleks pidanud panema pintsli hermeetikut või mis iganes toodet põhja alla keevitusliitele, aga oma põhimõtete pärast ei pannud. Põhi on kaetud kivitõkkega ja must-matt värviga üle värvitud. Salongis ei kasuta müramatti selle pärast, et sellest ei ole tolku. Mootor on vastu tulemüüri ja ratta koopad tervenisti salongis. Ja kui tahan vaikset autot siis sõidan oma Golfiga Mini peab kerge olema ja see väike plärin läheb sõites meelest ära. Eriline pedant ma ka pole Pedant on see kes vaha põhjala paneb, et roostet näha |
Autor: | kaur [ 02.02.2013 20:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Austin Rover 1988.a Kaur |
Autor: | 164 [ 03.02.2013 00:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Austin Rover 1988.a Kaur |
autol vähemat korralik suusaluuk edu |
Autor: | kaur [ 03.02.2013 09:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Austin Rover 1988.a Kaur |
164 kirjutas: autol vähemat korralik suusaluuk edu Laste suusad sinna mahuvad. Mk1 kered tehti umbes sihukese mõttega, et hakkavad tihti grilli peal olema. Tehti polditav luuk sinna. |
Autor: | kaur [ 03.02.2013 21:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Austin Rover 1988.a Kaur |
Autor: | wax [ 04.02.2013 13:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Austin Rover 1988.a Kaur |
Viimaste piltide järgi saab auto ikka väga kerge Aga jah esitiiva all salongiülemine nurk on tüüpiline niiskusepesa kõikidel vanadel autodel |
Autor: | kaur [ 04.02.2013 18:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Austin Rover 1988.a Kaur |
Minil on seal eriti viljakas koht Mõlemast koopast jooksevad salongi tuulutus torud. |
11. leht 15-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |