Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 22.02.2018 22:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 801 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 50, 51, 52, 53, 54
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 28.09.2017 10:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 652
Ikka saab.

Panen koos seadistaja kommentaariga.

Tsiteeri:
Panin graafikule siis 3 tõmmet.
Madalaim siis selle poole barise boostiga ja mõningaste leketega eelminekord dünost minnes.
Keskmine oli puusalt mingi paari tõmbe kiirseade lennuväljal, et saaks vahelaksu sõidetud ala 1,1-1,2bari äkki :roll:
Ja viimane siis 250nese MAPi lagi kuid süütega detoni ei jõudnudki....omanikul oli target juba niivara käes, et jäi ehk gramm varugi.
Kuna on kuuldaolnud mõningast juttu mu pingi suurtest numbritest siis seekord (võibolla ka edaspidi) näitame väiksemaid mida soft võimaldab. Maksimaalselt silutud ja SAE formaadis. Selle auto eripäraks see, et kui 900kg rullidel ärkab 3500 kandist ja 4k juures on enamvähem ja 4500 pealt igatepidi maksimum siis 1800kg autoga maanteel on kõik see lugu niipalju varem ja mulle arusaamatult hea pidamisega. Keskmisel bemmil jookseks vähemalt teisega korralik muster maha kuid supra kakub vaid minna.
Sidur oli seekord siis nõrgim lüli.


Pilt

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 28.09.2017 12:42 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2131
Paluks ikka DIN formaadis ja silumata graafikut. Me elame ikka euroopas.
Kunagi hiljem seadistusi tehes on sul endal ka sellest kasu.

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 28.09.2017 22:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 652
eclipse kirjutas:
Paluks ikka DIN formaadis ja silumata graafikut. Me elame ikka euroopas.
Kunagi hiljem seadistusi tehes on sul endal ka sellest kasu.



+10% veel juurde ja veidi kõikuv. Ilmselt on praegune õigem.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 30.09.2017 21:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 652
Lõpulaks....


Dünost tulles sai selgeks, et täis jõuga ma osaleda ei saa, kuid täna haapsallu sõites tõmbas siduri uuesti ringi, ning asi oli päris hapu. Keerasin süüdet veel maha, ning auto võimsus kukkus seega veel.

Tegin ühe sõidu ning tulemuseks 14.4s. :bs

Parkisin auto ning selleks korraks oli minu sõidud sõidetud. Kõrval askeldav härra küsis, mis ja kuidas, ning jõudsime sidurini. Et ei pea...Härra rääkis, et legendi järgi saab siduri võimekust ajutiselt tõsta, kui see Coca-colaga üle valada (kleepuv jama,kui vesi ära aurab). Väga pikalt ei mõelnud, ning läksin hankisin 2L vajaminevat jooki :D

Kuna mu auto siduri kojal on luuk külje peal, siis sai sealt sidurile peale piserdatud oma 1.5l. :D
Kokku tagasi, panin veidi jõudu juurde. Ning proovima. PEAB...peab paremini, kui kunagi varem :kill

Kuna sidur on tegelikult lõusirgel ja isu oli ikka mingigi aeg saada, siis võtsin algseade (düno viimane seade 500hp ja 700nm) ning keerasin süüdet 2 kraadi maha. Sidur peab endiselt :D Jõud kuskil 470hp kandis.

Vigurdamine tehtud, lauch sisse ja stardirivisse. Ning oh häda. Ajasüsteem katki ja saab ainult 200m ajad teada. Enamus rahvast tegi vehkat. Ning tegin oma 3 tiiru. Sain stardi pöörded ideaali lähedale, ning auto liikus kenasti.

Parim 200m aeg oli 8.41, kiirus 145,7km/h ja 60 jalga 2,1 (Selle saaks 2.0 peale). Rohkem ei punninud, kuna see aeg sobis.

Tõstsin asjad autosse tagasi, kui äkki kostub kõlaritest, et 400m ajad töötavad taas. Krt...
kiiruga sw ja muu lahtine kola uuesti autost välja ja rivisse. Ähmiga starti...selline enamvähem sõit 60 jalga 2.2 ja 200m aeg 8,7 ning 400m aeg 13.0 ja 181km/h.

Eelmises stardis oli tunda, et pööret kannatab veel tõsta, sest kukkus turbo alast välja ja nii ma tõstsin stardi pöörded 3700 peale.
Nägin, et sellest tuleb viimane sõit. Taas starti, ilus burnout ja tagurdamisel kästi nii kaugele sõita, et sõistin dragi sliki jaoks pandud vee sisse. Sain sellest aru, kuid lootsin, et ehk see palju ei muuda. Paraku oli start nagu jää pealt... lihtsalt 0 pidamist :(
Feil missugune ja ei viitsinud isegi enam vajutada, ning kulgesin lõpuni.

Korraliku stardiga oleks 12.8s kindlasti ära sõitnud. Ning, kui vaatan oma 60 jala aega, siis vb isegi 12.7 võimalik. Aga see selgub alles kevadel. Siis ka uus sidur ja ehk midagi veel. Paar pisiasja veel tegematta.

Unistus on 12.5s kätte saada.
Aga selle 1860kg kolaka jaoks on ikka palju jõudu vaja, et sedasi liiguks.


Kokkuvõtteks...auto oli suhteliselt tulbli. Üritus lahe, ning meeleolu 5+

Paar videot ka:
https://youtu.be/hFLOcgAKL5Y
https://youtu.be/yyqAJPZ95j4


Sõbrad :D
Pilt


Sellest saab kohe minu uus sidur
Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 02.10.2017 21:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1398
Asukoht: Tartu.
Coca cola jutuga meenub, et tatikana sai samamoodi jalgratta pidureid "paremaks timmitud" ja ilma naljata asi mingiks ajaks toimis :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 27.10.2017 16:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 652
Tundub, et selleks aastaks on hooaeg läbi. Peale viimast üritust sai päris palju niisama ringi sõita ilusamate ilmadega. 8)

Üks õhtu juhtusin kohta kus härrad tsiklitega end "maandavad", ning no ajas ikka mõnel mehed pea "sassi" küll :twisted:
Tuldi tanklas lõbusalt lausa küsima, et mis mis? :)


Aga aasta kokkuvõte....Super :rokib . Lõpuks ometi! :D Võiks õelda, et see väike unistus on täitunud. Oleks 12.9xx aeg ka tulnud siis..aga no midagi, mingi eesmärk peab uude aastasse ka jääma.


Isu täis just ei saanud, kuid võib õelda, et saan rahuliku südamega talveks garaazi ajada, ning taas arendama hakata.

Korra oli mõte, et ostan miskid suva 16" veljed, naelad alla ja saan talvel ka Funi, kuid ei. See pole see auto ikka :) Isegi vihmaga oli päris ränk sõita. Rehvi sai ikka väga suurel kiirusel ringi veel. Seega tõsi, vihmaga see rehv ei pea. :D

Miskeid suuri hädasi ka pole. Imelik kohe sedasi lihtsalt seisma panna :D
Lisaks uuele sidurile on talveks ikka tegevust küllaga omale välja mõeldud. Äkki on finantsi ka värvi uuenduseks/paranduseks. :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 801 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 50, 51, 52, 53, 54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7